Bąbelki we franczyzie
Crazy Bubble od 2012 roku sprzedaje Polakom pochodzącą z Azji bubble tea, czyli orzeźwiającą herbatę z kulkami tapioki. Obecnie ma jeden lokal własny, 18 franczyzowych i dziewięć punktów partnerskich.
- Większość naszych punktów znajduje się w galeriach handlowych, co jest niebywałe korzystne, ze względu na dużą, całoroczną, przepustowość klientów. W sezonie letnim stawiamy również na mobilne jednostki oraz punkty w parkach rozrywki czy innych miejscach, gdzie ludzie spędzają wolny czas – mówi Paweł Kłosowski, franczyzodawca Crazy Bubble.
Współpracę z marką można nawiązać na zasadach franczyzy lub w modelu partnerskim.
- Ten ostatni jest dla osób, które prowadzą już jakiś lokal gastronomiczny i chcą dołożyć do swojej oferty nowy produkt – wyjaśnia Paweł Kłosowski. - Jeśli chodzi o franczyzę, jesteśmy otwarci na różne formaty lokali: stacjonarny, wyspa handlowa, stoisko mobilne. W zależności od planowanej lokalizacji lub pomysłu franczyzobiorcy szukamy różnych rozwiązań, jak również pomagamy od początku w adaptacji lokalu, przyczepy czy innego miejsca, które ma potencjał.
Najpopularniejszy format to wyspy handlowe. Franczyzobiorca powinien sam zaproponować lokalizację, ale licencjodawca może go też wesprzeć posiadanymi przez siebie ofertami od galerii handlowych. Najlepiej sprawdzi się wyspa wielkości około 3x3m. Musi być możliwość podłączenia wody oraz prądu trójfazowego. Stoisko powinno być wyposażone w takie sprzęty, jak kostkarka, lada chłodnicza, lodówki oraz specjalistyczne maszyny do produkcji bubble tea. Szacunkowy koszt gotowej do pracy wyspy z szyldem Crazy Bubble to ok. 35 tys. zł. Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci, natomiast miesięczna opłata franczyzowa wynosi 500 zł.
Jak mówi franczyzodawca, zdarzyło się, że inwestycja w punkt Crazy Bubble zwróciła się w dwa miesiące, ale według średnich szacunków trzeba dać sobie na to czas nawet do roku.
- Oferujemy wszystko, co jest potrzebne do współpracy: szkolenia, materiały reklamowe, wsparcie marketingowe, pomoc przy sprawach związanych z uzyskaniem zgód sanepidu. Przekazujemy receptury oraz know how prowadzenia naszego biznesu – podkreśla Paweł Kłosowski. - Pracujemy wyłącznie na półproduktach Crazy Bubble. Wszystkie są sprowadzane z Tajwanu i odznaczają się jakością, której nie da się uzyskać nigdzie w Polsce.
Gdzie na bubble tea? / Najpopularniejszy format to wyspy handlowe. Franczyzobiorca powinien sam zaproponować lokalizację, ale licencjodawca może go też wesprzeć posiadanymi przez siebie ofertami od galerii handlowych. ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Restauracja z japońskim menu
/27.11.2025
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
Sieć pizzerii Gruby Benek otworzyła nowy lokal na bydgoskich Jachcicach. Pierwszy dzień działalności przyniósł duże zainteresowanie klientów i jeden z najlepszych wyników otwarcia w historii marki.
KawoWiniarnia to nowy franczyzowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Czy ma szansę na sukces?
Sfinks Polska notuje wzrost rentowności w III kwartale 2025 r., mimo spadku przychodów jednostkowych. To efekt konsekwentnego przechodzenia na franczyzę.
Sulaiman Kebab ma dla franczyzobiorców atrakcyjną promocję. Dzięki niej mogą zaoszczędzić 40 proc. na inwestycji.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Wśród polskich inwestorów coraz wyraźniej rośnie zainteresowanie tzw. biznesami pasywnymi – modelami, które działają bez konieczności dużego zaangażowania właściciela.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali