Bąbelki we franczyzie
Crazy Bubble od 2012 roku sprzedaje Polakom pochodzącą z Azji bubble tea, czyli orzeźwiającą herbatę z kulkami tapioki. Obecnie ma jeden lokal własny, 18 franczyzowych i dziewięć punktów partnerskich.
- Większość naszych punktów znajduje się w galeriach handlowych, co jest niebywałe korzystne, ze względu na dużą, całoroczną, przepustowość klientów. W sezonie letnim stawiamy również na mobilne jednostki oraz punkty w parkach rozrywki czy innych miejscach, gdzie ludzie spędzają wolny czas – mówi Paweł Kłosowski, franczyzodawca Crazy Bubble.
Współpracę z marką można nawiązać na zasadach franczyzy lub w modelu partnerskim.
- Ten ostatni jest dla osób, które prowadzą już jakiś lokal gastronomiczny i chcą dołożyć do swojej oferty nowy produkt – wyjaśnia Paweł Kłosowski. - Jeśli chodzi o franczyzę, jesteśmy otwarci na różne formaty lokali: stacjonarny, wyspa handlowa, stoisko mobilne. W zależności od planowanej lokalizacji lub pomysłu franczyzobiorcy szukamy różnych rozwiązań, jak również pomagamy od początku w adaptacji lokalu, przyczepy czy innego miejsca, które ma potencjał.
Najpopularniejszy format to wyspy handlowe. Franczyzobiorca powinien sam zaproponować lokalizację, ale licencjodawca może go też wesprzeć posiadanymi przez siebie ofertami od galerii handlowych. Najlepiej sprawdzi się wyspa wielkości około 3x3m. Musi być możliwość podłączenia wody oraz prądu trójfazowego. Stoisko powinno być wyposażone w takie sprzęty, jak kostkarka, lada chłodnicza, lodówki oraz specjalistyczne maszyny do produkcji bubble tea. Szacunkowy koszt gotowej do pracy wyspy z szyldem Crazy Bubble to ok. 35 tys. zł. Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci, natomiast miesięczna opłata franczyzowa wynosi 500 zł.
Jak mówi franczyzodawca, zdarzyło się, że inwestycja w punkt Crazy Bubble zwróciła się w dwa miesiące, ale według średnich szacunków trzeba dać sobie na to czas nawet do roku.
- Oferujemy wszystko, co jest potrzebne do współpracy: szkolenia, materiały reklamowe, wsparcie marketingowe, pomoc przy sprawach związanych z uzyskaniem zgód sanepidu. Przekazujemy receptury oraz know how prowadzenia naszego biznesu – podkreśla Paweł Kłosowski. - Pracujemy wyłącznie na półproduktach Crazy Bubble. Wszystkie są sprowadzane z Tajwanu i odznaczają się jakością, której nie da się uzyskać nigdzie w Polsce.

ZOBACZ W KATALOGU














































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
Chcesz otworzyć własny biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sięgnij po nowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING", piszemy o najlepszych franczyzach 2025, nowych trendach i realnych doświadczeniach przedsiębiorców.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali