Kebab w wersji wege
Sieć wegańskich burgerowni pod szyldem Krowarzywa działa na rynku od 2013 roku. Obecnie ma 15 lokali w całej Polsce. Teraz franczyzodawca postanowił wprowadzić na rynek kolejną wegańską markę – Vegan Kebs.
– Ten pomysł kiełkował w naszych głowach już od dłuższego czasu – mówi Marcin Suski, menedżer ds. franczyzy Krowarzywa. – Kebab, podobnie jak burger, może być albo fast foodem, albo zdrowym, smacznym daniem. My oczywiście proponujemy tę druga wersję. Ewidentnie na rynku jest takie zapotrzebowanie. Widać to po popularności kebabów, które wprowadziliśmy do menu Krowarzywa.
Wspólna kuchnia
W menu Vegan Kebs są trzy wegańskie kebaby (polski, klasyczny i orientalny). Na razie, także ze względu na obostrzenia związane z epidemią, miejsce dla nowego konceptu zostało wygospodarowane w działających lokalach Krowarzywa, dzięki czemu też ich oferta została powiększona.
– Nasz nowy koncept działa w formacie pop up kitchen, wzorowanej na modelu pop up store’ów, czyli sklepów krótkoterminowych – wyjaśnia Marcin Suski. – Dania są przygotowywane w kuchni burgerowni Krowarzywa i stamtąd dowożone do klientów. To oczywiście w obecnej sytuacji daje też szansę na zwiększenie obrotów lokali. Jednak zależy nam na tym, aby Vegan Kebs był postrzegany jako odrębna marka.
Na początek oferta Vegan Kebs pojawiła się w Warszawie, później franczyzodawca zaproponował ją licencjobiorcom marki Krowarzywa w kolejnych miastach. Od kilku dni nowy gastronomiczny brand jest też w Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, wkrótce dołączy do tej listy Białystok.
– Poszerzenie oferty o Vegan Kebs nie wymaga od franczyzobiorców żadnych nakładów inwestycyjnych, zakupu nowych sprzętów – podkreśla Marcin Suski. – Trzeba tylko dokupić kilka składników spożywczych.
Burgery chcą dalej rosnąć
Franczyzodawca planuje, że kiedy już sytuacja na rynku gastronomicznym wróci do normy, Vegan Kebs może zacząć działać niezależnie od burgerowni Krowarzywa, w odrębnych lokalach. Być może będzie dostępny tylko w dostawie, ale niewykluczone, że pojawi się również wariant stacjonarny.
Przez cały czas franczyzodawca chce też rozbudowywać sieć burgerowni Krowarzywa. Oferta franczyzowa przewiduje trzy różne formaty lokali: od małego typu „okienko” z zamówieniami na wynos (może też być foodtruck), przez niewielki, ale klasyczny lokal z miejscami siedzącymi po dużą, przestronną restaurację z ogródkiem letnim. W zależności od wybranego formatu wymagana powierzchni to od 30 do 130 m2. Minimalna kwota, potrzebna na inwestycję to 80 tys. zł. Opłata wstępna zależy od wielkości lokalu i zaczyna się od 9,9 tys. zł netto.
WIZYTÓWKA MARKI KROWARZYWA
Sieć wegańskich burgerowni
- 14 burgerowni
- 3 formaty lokali
- minimalna kwota inwestycji 80 tys. zł

ZOBACZ W KATALOGU



























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Burger w środku nocy? Lokale Night Burger obsługują klientów nawet do godz. 2.30.
– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
PapaGyros startuje z franczyzą. Co ma do zaoferowania franczyzobiorcom?
Legendarny amerykański brand wchodzi do Polski i otwiera rynek dla inwestora z ambicją i kapitałem. Do wzięcia masterfranczyza, która może stać się jedną z największych sieci gastronomicznych w kraju.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Planujesz zostać franczyzodawcą i chcesz rozwinąć sieć lub poprawić jej funkcjonowanie, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali