Licencja na kebab
Wojtex to franczyzodawca kilku marek gastronomicznych, m.in. pizzerii Biesiadowo, Amori Pomodori czy Speedy Romano. W portfolio ma też pączkarnie Pączki Mamy czy takie koncepty jak Western Chicken i Western Tortilla. Teraz wchodzi na rynek z propozycją lokali serwujących kebab.
– Kebab zajmuje miejsce na podium wśród najczęściej zamawianych dań w kategorii fast food – wyjaśnia Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex. – W odpowiedzi na trendy oraz potrzeby klientów stworzyliśmy więc nowy koncept. Kebab Yum Yum wzbudza ogromne zainteresowanie wśród potencjalnych franczyzobiorców. Sprawiają to m.in. niskie koszty inwestycji oraz najwyższa jakość produktu. Tworząc markę postawiliśmy na orientalny klimat wnętrz lokali, a także tradycyjną, ręczną metodę tworzenia menu. Nasz kebab jest robiony według tradycyjnej tureckiej receptury.
Mobilnie lub stacjonarnie
Jak zapewnia franczyzodawca, koncept ma szansę sprawdzić się i w mniejszych miejscowościach, i w dużych miastach. Zalecane lokalizacje to osiedla mieszkaniowe, miasteczka studenckie, deptaki, centra miast.
– Podstawą jest dobre usytuowanie punktu względem ciągów komunikacyjnych – podkreśla Wojciech Goduński. – Przedsiębiorca, który podpisze z nami umowę może liczyć na wsparcie naszych specjalistów w zakresie wyboru lokalizacji. Analizujemy potencjalne lokale i wspieramy franczyzobiorcę w poszukiwaniach miejsca idealnego.
Franczyzobiorcy mają do wyboru kilka formatów lokali. Może to być mobilna przyczepa gastronomiczna, lokal z okienkiem podawczym lub lokal z miejscami siedzącymi (od 30 m2 powierzchni). W przypadku przyczepy inwestycja zaczyna się od 29,8 tys. zł. W przypadku lokali to odpowiednio od 40 i 42 tys. zł.
Franczyzodawca nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci. Opłata miesięczna to 800 zł, plus 1 proc. od obrotu.
Kebab przez cały rok
Franczyzodawca zapewnia pomoc oraz pełne wsparcie podczas otwarcia lokalu i prowadzenia działalności. Franczyzobiorca może liczyć na darmowe szkolenia personelu.
– Prowadzimy też własną hurtownię zaopatrzenia, dzięki czemu franczyzobiorcy otrzymują starannie wyselekcjonowane, wysokiej jakości produkty w bardzo korzystnych cenach – dodaje Wojciech Goduński.
Kebab to biznes całoroczny. Franczyzobiorcy marki Kebab Yum Yum mogą traktować tę działalność zarówno jako główne, jak i dodatkowe źródło dochodów.
– Franczyzobiorcy, którzy podpiszą z nami umowę, mają dowolność w kontekście prowadzenia biznesu – podkreśla Wojciech Goduński. – Do współpracy zapraszamy osoby zaangażowane, nie wymagamy doświadczenia w branży. Kluczową sprawą jest uczestniczenie w funkcjonowaniu lokalu oraz odpowiedzialność za prowadzenie działalności.
WIZYTÓWKA KEBAB YUM YUM
Franczyzowy koncept kebabowni.
- 3 formaty lokali
- brak opłaty wstępnej
- miesięczna opłata franczyzowa 800 zł plus 1 proc. od obrotu
Wojciech Goduński, franczyzodawca marki Kebb Yum Yum: / "Kebab zajmuje miejsce na podium wśród najczęściej zamawianych dań w kategorii fast food." ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Restauracja z japońskim menu
/27.11.2025
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
Sieć pizzerii Gruby Benek otworzyła nowy lokal na bydgoskich Jachcicach. Pierwszy dzień działalności przyniósł duże zainteresowanie klientów i jeden z najlepszych wyników otwarcia w historii marki.
KawoWiniarnia to nowy franczyzowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Czy ma szansę na sukces?
Sfinks Polska notuje wzrost rentowności w III kwartale 2025 r., mimo spadku przychodów jednostkowych. To efekt konsekwentnego przechodzenia na franczyzę.
Sulaiman Kebab ma dla franczyzobiorców atrakcyjną promocję. Dzięki niej mogą zaoszczędzić 40 proc. na inwestycji.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Wśród polskich inwestorów coraz wyraźniej rośnie zainteresowanie tzw. biznesami pasywnymi – modelami, które działają bez konieczności dużego zaangażowania właściciela.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali