Po turecku / Franczyzodawca Kebab Yum Yum zapewnia, że kebab jest robiony według tradycyjnej tureckiej receptury.
Wtorek
13.12.2022
Kebab Yum Yum to nowy koncept gastronomiczny znanego franczyzodawcy. Ile trzeba w niego zainwestować?
 

Wojtex to franczyzodawca kilku marek gastronomicznych, m.in. pizzerii Biesiadowo, Amori Pomodori czy Speedy Romano. W portfolio ma też pączkarnie Pączki Mamy czy takie koncepty jak Western Chicken i Western Tortilla. Teraz wchodzi na rynek z propozycją lokali serwujących kebab.

– Kebab zajmuje miejsce na podium wśród najczęściej zamawianych dań w kategorii fast food – wyjaśnia Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex. – W odpowiedzi na trendy oraz potrzeby klientów stworzyliśmy więc nowy koncept. Kebab Yum Yum wzbudza ogromne zainteresowanie wśród potencjalnych franczyzobiorców. Sprawiają to m.in. niskie koszty inwestycji oraz najwyższa jakość produktu. Tworząc markę postawiliśmy na orientalny klimat wnętrz lokali, a także tradycyjną, ręczną metodę tworzenia menu. Nasz kebab jest robiony według tradycyjnej tureckiej receptury.

Mobilnie lub stacjonarnie

Jak zapewnia franczyzodawca, koncept ma szansę sprawdzić się i w mniejszych miejscowościach, i w dużych miastach. Zalecane lokalizacje to osiedla mieszkaniowe, miasteczka studenckie, deptaki, centra miast.

– Podstawą jest dobre usytuowanie punktu względem ciągów komunikacyjnych – podkreśla Wojciech Goduński. – Przedsiębiorca, który podpisze z nami umowę może liczyć na wsparcie naszych specjalistów w zakresie wyboru lokalizacji. Analizujemy potencjalne lokale i wspieramy franczyzobiorcę w poszukiwaniach miejsca idealnego.

Franczyzobiorcy mają do wyboru kilka formatów lokali. Może to być mobilna przyczepa gastronomiczna, lokal z okienkiem podawczym lub lokal z miejscami siedzącymi (od 30 m2 powierzchni). W przypadku przyczepy inwestycja zaczyna się od 29,8 tys. zł. W przypadku lokali to odpowiednio od 40 i 42 tys. zł.

Franczyzodawca nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci. Opłata miesięczna to 800 zł, plus 1 proc. od obrotu.

Kebab przez cały rok

Franczyzodawca zapewnia pomoc oraz pełne wsparcie podczas otwarcia lokalu i prowadzenia działalności. Franczyzobiorca może liczyć na darmowe szkolenia personelu.

– Prowadzimy też własną hurtownię zaopatrzenia, dzięki czemu franczyzobiorcy otrzymują starannie wyselekcjonowane, wysokiej jakości produkty w bardzo korzystnych cenach – dodaje Wojciech Goduński.

Kebab to biznes całoroczny. Franczyzobiorcy marki Kebab Yum Yum mogą traktować tę działalność zarówno jako główne, jak i dodatkowe źródło dochodów.

– Franczyzobiorcy, którzy podpiszą z nami umowę, mają dowolność w kontekście prowadzenia biznesu – podkreśla Wojciech Goduński. – Do współpracy zapraszamy osoby zaangażowane, nie wymagamy doświadczenia w branży. Kluczową sprawą jest uczestniczenie w funkcjonowaniu lokalu oraz odpowiedzialność za prowadzenie działalności.

 

WIZYTÓWKA KEBAB YUM YUM

Franczyzowy koncept kebabowni.

  • 3 formaty lokali
  • brak opłaty wstępnej
  • miesięczna opłata franczyzowa 800 zł plus 1 proc. od obrotu

Wojciech Goduński, franczyzodawca marki Kebb Yum Yum: / "Kebab zajmuje miejsce na podium wśród najczęściej zamawianych dań w kategorii fast food."