Franczyza z siódmej ulicy

Restauracja powinna znajdować się przy ruchliwej ulicy, na osiedlu mieszkaniowym lub w centrum handlowym, bo to zapewni jej stały dopływ klientów.
Piątek
23.11.2012
Amerykańska kuchnia wkracza do stolicy. W grudniu pojawi się pierwsza franczyzowa restauracja 7th Street.
 

Bary z kuchnią amerykańską powoli zadomowiły się nad Wisłą. Nie brakuje również chętnych do rozwijania konceptów tego typu we franczyzie - za przykład może posłużyć restauracja 7th Street, pod której logo niebawem powstanie pierwszy franczyzowy punkt.

- Nowa restauracja zostanie otwarta w połowie grudnia w pobliżu centrum handlowego Promenada. Na pierwszy kwartał przyszłego roku mamy zaplanowane jeszcze trzy otwarcia. Jednocześnie prowadzimy rozmowy z kilkoma potencjalnymi franczyzobiorcami, co może zaowocować kolejnymi otwarciami. W ciągu całego przyszłego roku chcielibyśmy otworzyć 13-15 restauracji – zapowiada Łukasz Błażejewski, właściciel sieci 7th Street. - Wraz z nowymi otwarciami postanowiliśmy również odświeżyć wygląd naszej strony internetowej, która teraz jeszcze lepiej oddaje klimat restauracji 7th Street.

Osoby, które chcą rozpocząć współpracę z 7th Street mogą otworzyć pełnowymiarową restaurację z obsługą kelnerską i rozszerzonym menu, albo bar, czyli samoobsługowy lokal z posiłkami serwowanymi w jednorazowych opakowaniach. Na przygotowanie restauracji trzeba przeznaczyć co najmniej 80 tys. zł, należy jednak pamiętać, że kwota inwestycji zależy przede wszystkim od stanu lokalu. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 5 tys. zł, co miesiąc franczyzobiorca musi płacić 2,5 tys. zł za funkcjonowanie w sieci oraz 0,5 tys. zł na fundusz marketingowy.

Lokal, w którym będzie działać 7th Street, powinien mieć co najmniej 60 m2, chociaż preferowane są powierzchnie przekraczające 100 m2. Restauracja powinna znajdować się przy ruchliwej ulicy, na osiedlu mieszkaniowym lub w centrum handlowym. Franczyzobiorca nie musi mieć doświadczenia w gastronomii. 7th Street zapewnia franczyzobiorcom nieodpłatnie część wyposażenia m.in. część urządzeń kuchennych, ekspres do kawy, zamrażalki, lodówki, ogródek letni, potykacze reklamowe oraz odzież roboczą.

(mak)


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022