Grupowe zakupy jogurtów

Inwestycja w biznes Redberry wynosi ok. 170 tys. zł.
Czwartek
10.04.2014
Redberry promowało swoje mrożone jogurty na portalu zakupów grupowych. Opłaciło się?
 

Lista punktów Redberry oferujących mrożone jogurtu urosła do 10 lokalizacji. Koncept wysp z deserami sprawdza się w galeriach handlowych, a właśnie w tego typu obiekcie powstał nowo otwarty lokal w Lublinie. Znajduje się on w centrum handlowym Atrium Felicity, galerii położonej we wschodniej części miasta, przy jego głównej arterii komunikacyjnej. Największą konkurencją w Atrium Felicity będą dla Redberry: Grycan – serwujący lody i sorbety oraz Carte d’Or – lodziarnio-kawiarnie. Lubelski punkt sieci należy do franczyzodawcy.

Redberry posiada już 10 placówek, co w porównaniu do jej konkurencji – marek My Culture, Yogen Fruz – pozwala jej nazywać się największą siecią w Polsce z oferującą mrożone jogurty. - Nasze lokale znajdują się także w Warszawie, Wrocławiu, Toruniu, Gdyni, Białymstoku i Krakowie. Franczyzobiorcy mogą działać w każdej miejscowości – dbamy o to, by dostawy produktów i pół produktów były realizowane wszędzie na czas – zapewnia Agata Kuza, PR manager Redberry.

W minionym roku Redberry zainwestowało w promocję swoich produktów na jednym z portali grupowych zakupów – Groupun.pl. Użytkownicy portalu mogli kupić w promocyjnej cenie wynoszącej 50 proc. standardowej ceny mrożone jogurty oraz owsiankę. Kupon można było zrealizować z jednym z czterech lokali własnych Redberry znajdujących się w Warszawie. Zakup zrealizowało prawie 1,3 tys. klientów. – Groupon to doskonałe narzędzie by zwiększać wśród ludzi świadomość marki i jej przekazu. Uważamy, że zdrowe produkty fit&fun powinny być dostępne dla każdego – dlatego cieszymy się, gdy możemy dotrzeć do jak największego grona odbiorców – komentuje Agata Kuza.

W realizacji promocji na którymś z portali grupowych trzeba przeliczyć sobie koszty, nie tylko jaki określony procentowo upust damy klientom, ale także ile zapłacimy wydawcy portalu. Największą wartość portalu stanowią jego użytkownicy. Groupon może pochwalić się w najlepszym miesiącu nawet 2 milionami użytkowników miesięcznie, zaś Gruper – 1 milionem. Warto dodać, że w porównaniu do minionych lat oglądalność wymienionych portali spadła. O ile sama publikacja oferty rabatowej na którymś z nich może być bezpłatna, tak właściciel firmy musi liczyć się z kosztami, które wynoszą ok. 25-50 proc. wartości sprzedaży.
(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022