Szybki zwrot / Według zapewnień franczyzodawcy, po odliczeniu wszystkich kosztów, w średnim punkcie zysk miesięczny może wynosić 15 tys. zł. W dobrej lokalizacji inwestycja zwraca się po jednym sezonie.
Niedziela
25.03.2018
Koncept Lody Smaki Natury proponuje franczyzobiorcom kilka rodzajów współpracy. Ile trzeba mieć pieniędzy na start?
 

Jeśli ktoś planuje zainwestować w tym roku w lodowy biznes – to już najwyższy czas. Sezon w tej branży zaczyna się od kwietnia. Oczywiście wszystko zależy od pogody, ale wiosna może przecież uderzyć w każdej chwili.
Na franczyzobiorców czekają gotowe do sezonu „lodowe” przyczepy. Mamy też bazę lokalizacji w prawie każdym mieście: przy marketach, parkach, szkołach – zachęca Wojciech Cendrowicz, właściciel marki Lody Smaki Natury.

Koncept Lody Smaki Natury proponuje franczyzobiorcom kilka modeli współpracy – w zależności od tego, jaką kwotą na inwestycję dysponuje partner. Sprzedaż można prowadzić z okienek podawczych, kontenerów oraz z punktów mobilnych – w tych ostatnich właśnie specjalizuje się franczyzodawca. Wysokość inwestycji zależy też od tego, na jakie menu zdecyduje się konkretny punkt i jakie w związku z tym urządzenia trzeba będzie do niego wstawić. W asortymencie są lody świderki, lody i gofry tajskie, lody soft (specjalnie napowietrzane), lody gałkowe – z Zielonej Budki oraz rzemieślnicze. Np. kupno mobilnego punktu z tajskimi lodami i goframi to wydatek 45 tys. zł netto. Punkt z włoskim automatem do świderków i lodami gałkowymi, w wersji premium, kosztuje 75 tys. zł. Można też zdecydować się na zakup używanej przyczepy. Wtedy – np. we wspomnianej wersji premium – cena spada do 50 tys. zł. Franczyzodawca ma też jeszcze korzystniejsze finansowo propozycje.
 Jeśli ktoś np. boi się dużej inwestycji, chce najpierw wypróbować lokalizację, może wynająć mobilną budkę za 15 tys. zł – informuje Wojciech Cendrowicz. – Budki, a właściwie przyczepy, przywozimy do wybranej lokalizacji, odkręcamy koła i ustawiamy. W pełni przygotowujemy je do pracy, uzbrajamy w media, na miejscu szkolimy biorcę oraz jego pracowników. Umowę franczyzową podpisujemy na czas nieokreślony, z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia.
Jeśli franczyzobiorca kupił przyczepę, ale chciałby zrezygnować z prowadzenia działalności, licencjodawca może ją od niego odkupić wraz z całym wyposażeniem. Może też pomóc przystosować punkt do prowadzenia innej działalności gastronomicznej po zakończeniu sezonu lodowego, np. do sprzedaży zapiekanek czy kiełbasek z grilla.
 Po odliczeniu wszystkich kosztów, w średnim punkcie zysk miesięczny może wynosić 15 tys. zł – zapewnia Wojciech Cendrowicz. W dobrej lokalizacji inwestycja zwraca się po jednym sezonie.
Nie ma opłat za przystąpienie do sieci. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 500 zł, jest płatna tylko w czasie trwania sezonu.


Szerokie menu / W asortymencie punktów należących do sieci mogą się znaleźć lody świderki, lody i gofry tajskie, lody soft (specjalnie napowietrzane), lody gałkowe – z Zielonej Budki oraz rzemieślnicze.

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Atelier Herosima
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Cofix Poland
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Japanos
Kashka
KawoWiniarnia
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Le Pain Quotidien
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Night Burger
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Przybij Piątaka
Ramen Shop by Sushi Kushi
Sahar Kebab
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Sushiroll Bistro – restauracje sushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Willisch
Young Burger
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022