Mobilne hot-dogi
Gastronomiczny koncept New York Hot Dog powstał w 2006 roku. Obecnie sieć liczy ponad 40 punktów. Podstawą ich menu są oczywiście hot-dogi, serwowane w różnych rodzajach. Do tej pory franczyzodawca oferował licencjobiorcom dwa modele współpracy: możliwość otwierania lokali stacjonarnych lub wysp handlowych. Teraz wprowadza trzeci, mobilny, czyli przyczepy gastronomiczne.
– Wiele osób pyta nas o możliwość prowadzenia naszych punktów sezonowo, np. tylko w wakacje – mówi Damian Gosławski, kierownik działu rozwoju New York Hot Dog. – Jednocześnie mają do tego sezonowego biznesu poważne podejście, czyli chcą wypożyczyć profesjonalny sprzęt, przejść przeszkolenie w sprawdzonej firmie. Z drugiej strony my też widzimy, że rośnie zapotrzebowanie na street food, bo ludzie szukają czegoś dobrego do zjedzenia podczas spacerów, w parkach, przy basenach, w różnych strefach rekreacyjnych.
NYHD przygotował więc przyczepy, które będzie można wypożyczyć na krótki termin, minimum trzymiesięczny. Koszt najmu to 5 tys. zł netto miesięcznie w wakacje i 3 tys. zł poza sezonem. Ale najem to nie jedyna możliwość. Przyczepę będzie można też kupić, za 100 tys. zł netto. Punkty są gotowe do pracy, wyposażone m.in. w sprzęt do przygotowywania burgerów, hot-dogów, kiełbasek z grilla, frytek, tortilli. Raz w tygodniu franczyzodawca będzie dostarczać do placówek wszystkie produkty, potrzebne do przygotowywania dań. W przyczepach jest też strefa magazynowa, lodówki, zamrażarki. Posiadają także zamknięty obieg wody, potrzebują tylko dostępu do prądu.
– Chcemy, aby wokół przyczep powstawały strefy stolikowe, z leżakami, masztami z naszym logo, z miejscem nie tylko dla dorosłych, ale też z kącikiem zabaw dla dzieci – dodaje Damian Gosławski. – To może być punkt działający zarówno sezonowo, jak i całorocznie. Na jesień i zimę całość będzie można zadaszyć specjalnym namiotem, podłączyć ogrzewanie. Pod działalność całoroczną rekomendujemy lokalizacje przy galeriach handlowych, które generują ciągły ruch klientów. Mamy podpisane umowy z sieciami handlowymi w tym zakresie. Choć jesteśmy też otwarci na inne miejsca, np. przy basenach, lodowiskach, parkach rozrywki.
Franczyzodawca dostarcza gotowe, świeżo wyprodukowane przyczepy do wybranej lokalizacji. Organizuje też szkolenia, u siebie w centrali oraz na miejscu u franczyzobiorcy. Jeśli partner decyduje się tylko na wynajem krótkoterminowy, po sezonie licencjodawca zabiera przyczepę. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 5 proc. od obrotu.
Jednocześnie cały czas można otwierać też lokale stacjonarne oraz wyspy handlowe. Inwestycja w wyspę o powierzchni 6 m2 to koszt rzędu 50 tys. zł netto. Jednorazowa opłata wstępna wynosi 10 tys. zł. Na lokal wielkości 20 m2 należy przeznaczyć ok. 100 tys. zł, dodatkowo opłata wstępna to 20 tys. zł.

ZOBACZ W KATALOGU











































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Zajęcia pozalekcyjne to nie tylko język angielski. Przyjdź na Targi Franczyza i zobacz, jak wiele jest pomysłów na biznes w branży edukacyjnej.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali