Pizza w duchu Italii

Pizzerii w Polsce jest mnóstwo. Czy na tak konkurencyjnym rynku można się jakoś wyróżnić?
Owszem, w Polsce są tysiące pizzerii. Ale niewiele z nich potrafi przygotować pizzę według najlepszych włoskich technologii. W Italii technologia produkcji tego narodowego specjału ciągle się rozwija. Dzięki temu pizza jest smaczna, ale też lekkostrawna. Niestety nie można tego powiedzieć o wielu produktach oferowanych w polskich lokalach. A nasza pizza jest właśnie taka. Stosujemy autorskie receptury, przygotowane przez zdobywcę tytułu mistrza Włoch w robieniu pizzy klasycznej, Valerio Valle. To jeden z najlepszych włoskich pizzaiolo. Przez lata doskonalił technologię w swoich pizzeriach, studiując m.in. piekarnictwo i technologię żywienia. Dziś jest naszym partnerem i twarzą marki Tutti Santi.
Planujecie szybki rozwój?
Pierwsza restauracja z szyldem Tutti Santi powstała 3 lata temu. Dziś jest ich 6, z czego 3 franczyzowe. Polityka firmy zakłada otwieranie 4-5 lokali rocznie. Będą powstawać w miastach liczących od 50 tys. mieszkańców. Chcemy otwierać pizzerie zarówno w centrach handlowych, jak i przy ulicach, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszego. Minimalna powierzchnia lokalu potrzebna na restauracje naszej sieci wynosi 130 m2, maksymalna - 350 m2. W zależności od wielkości, ale też stanu wyjściowego pomieszczeń kwota inwestycji wynosi od 180 do 500 tys. zł. To koszty przygotowania lokalu pod klucz. Zawierają opłatę wstępną, prace budowlane i wykończeniowe, projekty budowlane, całość wyposażenia, urządzenia, marketing, system informatyczny, zatowarowanie itd.
Jakie wsparcie otrzymają franczyzobiorcy od centrali?
Franczyzobiorcy mogą liczyć na wsparcie przy wyborze lokalizacji, a także pomoc w trakcie całego procesu przygotowywania i otwarcia restauracji. Pracownicy pizzerii przechodzą dwuetapowe szkolenie, najpierw w działających już lokalach sieci, a później na miejscu, w nowootwieranej restauracji. Na koniec są szkoleni i egzaminowani osobiście przez mistrza Valerio Valle. Co ważne, franczyzobiorcy korzystają też ze sprawdzonego łańcucha dostaw. Pracujący dla naszej marki dostawca sprowadza produkty z Włoch i dystrybuuje je do franczyzobiorców. Dzięki temu, że tworzymy grupę zakupową, mogą oni korzystać z atrakcyjnych cen produktów.
Jak szybko pizzeria zaczyna na siebie zarabiać?
Z naszych dotychczasowych doświadczeń wynika, że lokale uzyskują rentowność już od drugiego miesiąca działania. Najszybszy zwrot z inwestycji nastąpił po 8 miesiącach.
ZOBACZ W KATALOGU




























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
W trakcie wieloletniej stagnacji w obszarze stricte ofert franczyzowych na polskim rynku franczyzowym w segmencie gastronomicznym, postanowiliśmy dokładnie zrewidować naszą ofertę.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
– Nie wystarczy usiąść, zamieścić jakieś tam bukiety w internecie i czekać na klienta. Trzeba jak najbardziej poszerzać zakres działalności – mówi Jacek Dybowski, właściciel kwiaciarni Kffiaty.
– Zainwestowałem w branżę kosmetyczną, ponieważ wiem, jak powinien dbać o siebie prawdziwy facet. Proponuję takie produkty, po które sam sięgnąłbym bez wahania – mówi Artur Szpilka, jeden z czołowych polskich bokserów.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali