Carat Kebab

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Carat Kebab to lokale z tradycyjnym kebabem w nowoczesnej odsłonie.
W menu Carat Kebab znajdują tradycyjne kebaby, a także autorskie i nowoczesne propozycje smakowe. Każdy kebab można zamówić w oryginalnym lawaszu, na grubym tureckim cieście lub w misce jako sałatkę. Do wyboru mamy rzemieślnicze mięso własnej produkcji z autorskimi mieszankami przypraw: wołowo-baranie z całymi płatami baraniny, z kurczaka (pierś + udka) oraz wegański zamiennik mięsa o smaku kurczaka. Obydwa rodzaje pieczywa to nasza autorska receptura i są one dostępne jedynie w lokalach Carat Kebab. Wszystkie sosy robione są codziennie w lokalu na bazie świeżych ziół.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji.
- Koordynacja wykonania kompletnego projektu technologicznego gotowego do odbioru przez Sanepid oraz wsparcie podczas remontu i adaptacji.
- Dostęp do artykułów spożywczych produkowanych na wyłączność dla sieci
- Dostęp od pierwszego zamówienia do dużych rabatów firmy na artykuły spożywcze, napoje i opakowania
- Dostęp do rabatów od prowizji % pobieranej przez portale zamówień on-line
- Pełna integracja systemów zamówień on-line dla Klientów z naszym systemem sprzedażowym. Gotowe zamówienie od Klienta w ciągu kilkudziesięciu sekund od jego złożenia jest wydrukowane oraz wyświetlone na urządzaniach dla kucharzy.
- Zapewnienie ciągłej logistyki dostaw większości towarów spożywczych wraz z rabatami sieci bezpośrednio do lokalu.
- Procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta.
- Szkolenie Franczyzobiorcy oraz personelu i przekazanie wszystkich receptur i technologii.
- Wspólnie z Franczyzobiorcą otwieramy lokal i pomagamy w pierwszych dniach działalności.
- Pomoc w zaplanowaniu pierwszej dostawy i planowanie następnych dostaw.
- Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez franczyzobiorców na rynkach lokalnych.
- Regularne i ciągłe tworzenie indywidualnych filmów reklamowych, zgodnych z bieżącymi trendami oraz sesji zdjęciowych z modelami w lokalu Franczyzobiorcy.
- Prowadzenie w imieniu i na rzecz Franczyzobiorcy stałej akcji marketingowej we wszystkich popularnych portalach Social Media, e-mail, SMS, push'e w Aplikacji Mobilnej oraz obsługa rabatów.
- Bieżącą obsługę przez przypisanego Opiekuna Sieci.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Modele współpracy i suma inwestycji:
Model STACJONARNY z obsługą gości w lokalu + dostawy:
(ok. 66-151 tys. zł netto):
- Kwota inwestycji składa się z 5 kluczowych elementów kosztowych:
- Koszt około 40 tys. zł netto (wyposażenie kuchni i akcesoria). Sprzęt kuchenny można nabyć w kredycie bankowym lub w leasingu (leasing dostępny jest również dla nowych firm - wymagana wplata 5-20% wartości przedmiotów leasingu).
- Koszt około 10-50 tys. zł netto na wyposażenie sali konsumpcyjnej: stoły, krzesła, dekoracje, lampy, tablety, identyfikacja wizualna wewnętrzna i zewnętrzna, zabudowa baru, akcesoria funkcjonalne. Kwota zależna jest od powierzchni i stanu technicznego lokalu.
- Koszt remontu i adaptacji lokalu 10 - 55 tys. zł netto. Dokładną kwotę remontu i adaptacji można oszacować dopiero po zapoznaniu się ze stanem technicznym lokalu. Kwota zależy od stanu technicznego lokalu oraz od tego czy była w nim wcześniej prowadzona działalność gastronomiczna, a także od tego czy w lokalu jest istniejąca instalacja wentylacji i klimatyzacji.
- Koszty związane z wynajmem lokalu: a.) należy liczyć się z kaucją zabezpieczającą umowę najmu w wysokości od 1 do 3 wartości czynszu, b.) czynszem podczas remontu lokalu (przeważnie właściciele lokali godzą się na tzw. "wakacje czynszowe" na okres remontu) c.) ewentualnym wynagrodzeniem pośrednika rynku nieruchomości (jeżeli za jego pośrednictwem został znaleziony lokal)
- Koszt pierwszego zatowarowania lokalu około 6 tys. zł netto: artykuły spożywcze, napoje, opakowania oraz artykuły pomocnicze.
Model MOBILNY - PRZYCZEPA GASRONIMICZNA + dostawy:
(łączny koszt przyczepy ok. 127 tys. zł netto) – opłata wstępna leasing od 5% - do 20% tj.: od 6,3 tys. zł do 25,4 tys. zł netto):
Propozycja dla osób chcących prowadzić swój punkt z kebabem w profesjonalnej przyczepie gastronomicznej.
- Kwota inwestycji składa się z 2 kluczowych elementów kosztowych:
- Koszt nowej, w pełni gotowej do zarejestrowania i działania przyczepy gastronomicznej z homologacją to około 127 tys. zł netto). Do kosztów przyczepy należy doliczyć transport we wskazane miejsce (transport własny lub przez zewnętrzną firmę), koszty urządzań kasowo-fiskalnych tj. kasę fiskalną i 2 tablety sprzedażowe
- Koszt pierwszego zatowarowania to około 3-4 tys. zł netto: artykuły spożywcze, napoje, opakowania oraz artykuły pomocnicze.
- UWAGA: Przyczepę można nabyć w kredycie bankowym lub w leasingu. Leasing dostępny jest również dla nowych firm - wpłata początkowo dla leasingu od 5% - do 20% tj.: od 6,3 tys. zł do 25,4 tys. zł netto.
- NOWOŚĆ: Leasing 5% dla nowych firm - wpłata początkowa 6,3 tys. zł netto - rata miesięczna 2 541 zł netto.
Do raty leasingu dochodzą koszty ubezpieczenia przyczepy w przedziale 250-460 zł miesięcznie w zależności od tego jakie klient posiada zniżki.
Podsumowanie Modeli: Finalna kwota inwestycji zależy głównie od stanu technicznego lokalu oraz od tego czy w lokalu była wcześniej prowadzona działalność gastronomiczna. Podane kwoty inwestycji należy traktować orientacyjnie. Finalna kwota może być niższa lub wyższa od wstępnych założeń, głównie ze wzglęu na stan techniczny lokalu. Warto zatem wybierać lokale po gastronomii.
W przypadku osób ubiegających się od dotację na start nowej firmy pomagamy przy wypełnieniu wniosków. Leasing dostępny jest również dla nowych firm - wymagana wplata 5% wartości przedmiotów leasingu (6 350 zł netto). Istnieje możliwość zrobienia wstępnej koncepcji technologii wybranego lokalu przed podpisaniem umowy najmu. Wstępna koncepcja technologii pozwoli Franczyzobiorcy wspólnie z firmą remontową oszacować koszty adaptacji lokalu. Koszt wstępnej koncepcji technologii to 299 zł netto.
Opłaty:
- Jednorazowa opłata wstępna: model MOBILNY - 3 tys. zł netto / model STACJONARNY: 7 tys. zł netto:
(Księga Standardów, przepisy kulinarne, szkolenia, koordynacja projektów, wizualizacja sali konsumpcyjnej, koordynacja remontu, pomoc w zamówieniach, uruchomienie lokalu). - Miesięcznie abonamenty do zewnętrznych partnerów około 545 zł netto (system sprzedaży POS, terminal płatniczy, dedykowana muzyka bez opłat ZAIKS, systemy operacyjne IT itp.).
- Bieżąca miesięczna opłata franczyzowa w % od miesięcznego obrotu netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Minimalna liczba mieszkańców – 10 tys.
- Lokal w centrum miasta w otoczeniu biurowo-mieszkaniowym, ulicach handlowych, na terenie dużych osiedli lub w galeriach handlowych.
- Wymagana powierzchnia lokalu: 45-180 m2.
- Od Franczyzobiorcy nie wymagamy doświadczenia w gastronomii.
Osoby zainteresowane podjęciem współpracy proszone są o wypełnienie i wysłanie formularza kontaktu.
Zapraszamy do współpracy!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Carat Kebab
ul. Nowy Świat 18a, 96-300 Żyrardów
+48 501 101 009
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Carat Kebab (ul. Nowy Świat 18a, 96-300 Żyrardów ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Carat Kebab oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie caratkebab.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Carat Kebab systematycznie otwiera nowe lokale. Często łączą pod jednym dachem kilka marek tego samego franczyzodawcy.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Dowiedz się z nowego numeru magazynu "Własny Biznes FRANCHISING".
Zainspiruj się sukcesami i poznaj sprawdzone pomysły na biznes! Grudniowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” pełen praktycznych porad i historii przedsiębiorców już w sprzedaży!
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Listopadowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!

Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
W trakcie wieloletniej stagnacji w obszarze stricte ofert franczyzowych na polskim rynku franczyzowym w segmencie gastronomicznym, postanowiliśmy dokładnie zrewidować naszą ofertę.
– Na Targi Franczyza mamy dla franczyzobiorców specjalną promocję – zapowiada Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak.

Sushi Story do końca roku chce rozbudować sieć we wszystkich dużych miastach. Franczyzobiorców będzie szukać m.in. na Targach Franczyza, 13-14 marca.
Maxipizza szuka franczyzobiorców już w średniej wielkości miastach. Oprócz sieci pizzerii rozwija też drugi, oryginalny koncept.
Chinkalnia dopina umowy najmu na kolejne własne restauracje, ale nie rezygnuje też z rozwoju we franczyzie. Franczyzowy lokal marka otworzyła nawet na Cyprze.
Sahar Kebab chce rozwinąć sieć swoich przyczep gastronomicznych w całej Polsce. Czym się wyróżnia na tle konkurencji?
Sweet Gallery utrzymuje szybkie tempo rozwoju. W bieżącym roku planuje ok. 450 nowych otwarć.
Koncept Langos rozwija sieć foodtrucków z węgierskimi langoszami. Czy da się na tym zarobić?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.