Partnerzy, którzy współpracowali z nami w ubiegłym roku mają już pewne doświadczenia w zakresie prowadzenia punktu handlowego ICE’N’GO!, dlatego rozpoczęli poszukiwania nowych atrakcyjnych lokalizacji na kolejne stoiska.
Paweł Kaziród, menedżer ds. rozwoju sieci ICE’N’GO!
Poniedziałek
18.02.2013
Paweł Kaziród, menedżer ds. rozwoju sieci ICE’N’GO!, wyjaśnia, jak sieć punktów z deserami lodowymi przygotowuje się zimą do nowego sezonu.
 

Jak wyglądają przygotowania franczyzobiorców przed rozpoczęciem sezonu?
Mimo że do rozpoczęcia sezonu jeszcze dwa miesiące, przygotowania do niego są bardzo intensywne. Można je podzielić na dwa obszary – pierwszy związany z naszymi przygotowaniami jako spółki ICE’N’GO Polska, drugi to przygotowania franczyzobiorców – zarówno tych, którzy już współpracowali z nami w ubiegłym roku jak i naszych nowych partnerów. W tej chwili pracujemy nad usprawnieniem naszego systemu logistycznego, który w pełni zabezpieczy funkcjonowanie franczyzowych i własnych punktów handlowych, bezkolizyjnie realizując dostawy towarów zgodnie ze złożonymi zamówieniami. W ubiegłym roku posiadaliśmy prawie 30 punktów, w tym planujemy posiadać ich ponad 60. Jest to pewne wyzwanie logistyczne tym bardziej, że należy pamiętać o temperaturze w jakiej produkt jest magazynowany i transportowany - minus 40 stopni Celsjusza. Obecnie trwa także obsługa techniczna i serwis urządzeń używanych w ubiegłym roku.

Zima to dla sieci lodziarni najlepszy okres na wdrożenie zmian, które pomogą uzyskać wyższe zyski w kolejnym roku.
Zgodnie z sugestiami naszych partnerów, a także na podstawie naszych własnych obserwacji, opracowaliśmy koncepcję nowego modelu stoiska. Przygotowany model będzie jeszcze bardziej funkcjonalny i ergonomiczny, a także atrakcyjniejszy wizualnie – mamy nadzieję, że spodoba się klientom. Planujemy też zorganizować cykl szkoleń dla naszych franczyzobiorców, podczas którego otrzymają od nas niezbędny zasób wiedzy na temat funkcjonowania naszego modelu biznesowego. I tu właśnie chciałem płynnie przejść do drugiego obszaru przygotowań, czyli obowiązkach franczyzobiorców. Partnerzy, którzy współpracowali z nami w ubiegłym roku mają już pewne doświadczenia w zakresie prowadzenia punktu handlowego ICE’N’GO! i rozpoczęli już poszukiwania nowych atrakcyjnych lokalizacji na kolejne stoiska. Równolegle do tych wszystkich działań cały czas prowadzimy rozmowy z potencjalnymi partnerami, oglądamy miejsca i analizujemy ich potencjał aby maksymalnie ograniczyć ryzyko słabych wyników sprzedażowych.

We wrześniu minionego roku zapowiadaliście otwarcie 50-60 punktów franczyzowych – czy te plany zmieniły się?
Nasze plany się nie zmieniły. W tym roku chcemy posiadać ok 50-60 punktów franczyzowych i kilkanaście punktów własnych. Na pewno pojawią się nowe punkty w takich miastach jak: Warszawa, Wrocław, Kraków czy Zakopane. ICE’N’GO! zawita też do Rzeszowa, Opola, Szczecina i Trójmiasta. Będą punkty w wielu miejscowościach nadmorskich m.in. w Świnoujściu, Międzyzdrojach, Łebie i oczywiście w górskich kurortach - Szczawnicy i Krynicy.

Rozmawiał (dw)


ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Atelier Herosima
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Cofix Poland
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Japanos
Jem Dobry Superfood Bar
Kashka
KawoWiniarnia
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Le Pain Quotidien
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Night Burger
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Przybij Piątaka
Ramen Shop by Sushi Kushi
Sahar Kebab
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Sushiroll Bistro – restauracje sushi
Szaszłykowo
Taco Bar
The White Bear Coffee
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Willisch
Young Burger
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022