Gastronomia w rytmie hip hopu

Wurst Kiosk istnieje na polskim rynku od 2012 roku. W menu rządzą oryginalne niemieckie kiełbaski podawane z bułką, belgijskie frytki i sałatki ziemniaczane.
- Pomysł na otwarcie sieci w Polsce podsunęły mi podróże po świecie. Kiełbaski, serwowane z bułką lub frytkami, są za granicą bardzo popularnym sposobem na zjedzenie czegoś pożywnego szybko, smacznie i niedrogo. Zauważyłem z zaskoczeniem, że w Polsce brak jest tego typu oferty gastronomicznej. Postanowiłem tą lukę szybko zapełnić - mówi Bernard Rucel, zarządzający siecią Wurst Kiosk.
W chwili obecnej pod marką Wurst Kiosk działają trzy foodtrucki (z czego dwa franczyzowe), oraz dwa lokale własne w Warszawie. Więcej informacji dotyczących lokalu na Wurst Kiosk oraz wyposażenia foodtrucka w artykule Lokal na kółkach na portalu Lokalnabiznes.pl
- Ostatnio nasza sytuacja nieco się skomplikowała, gdyż Wurst Kiosk w Gdyni, mieszczący się przy ulicy Świętojańskiej, przestał istnieć. Kamienica w której się znajdował została wykupiona i teraz powstaje tam nowe centrum biurowe. W planach mamy otwarcie kolejnego lokalu własnego w Warszawie. Najbardziej pożądaną lokalizacją jest rejon Aleje Jerozolimskie - ul. Krucza. Trwają też zaawansowane rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami z Poznania. Jeszcze jesienią tego roku pojawi się nowy lokal franczyzowy w Bydgoszczy. Również mijający sezon wakacyjny był dla sieci bardzo udany. Ciepłe lato obfitowało w dużą liczbę imprez na świeżym powietrzu, a takie miejsca gromadzą wielu potencjalnych klientów. Bardzo cenimy sobie nowe doświadczenia, których dostarczyła nasza obecność na międzynarodowym festiwalu hip-hopowym "Hip Hop Fest" w czeskim Hradec Kralove. Byli tam obecni ludzie z różnych państw europejskich. Teraz wiemy jak ofertę Wurst Kiosk postrzegają nie tylko polscy klienci, ale i zagraniczni - informuje Bernard Rucel.
Ten biznes jest głównie skierowany do klientów z dużych miast. W ramach badań rynkowych eksperymentalnie otwarto punkt franczyzowy we Wronkach, w sąsiedztwie dużych fabryk, jednak po pewnym czasie franczyzodawca wycofał się z tego pomysłu. Wursty to produkt skierowany do klienta ceniącego sobie uznaną jakość, a nie tylko objętość dania na talerzu. Franczyzodawca chce rozwijać sieć w kolejnych dużych miastach, obecnie szczególnie zależy mu na Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi. Miasta te znajdują się na osi autostrady A2, a to znacznie ułatwia logistykę zaopatrzenia w towary które są dostarczane z Niemiec. Typowymi klientami lokali są głównie mężczyźni w wieku 35-55 lat.
Przewidywana kwota inwestycji w Wurst Kiosk wynosi 30 tys. zł. W jej skład wchodzi wyposażenie w sprzęt gastronomiczny (ok. 6 tys. zł), remont wnętrza lokalu, oznakowanie. Dodatkowy koszt to cena wynajęcia lokalu - zależna od rejonu Polski w którym lokal będzie działał. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 3 tys. zł. Opłata bieżąca to 500 zł przez pierwsze 3 miesiące. Po okresie "rozruchowym" opłata bieżąca to 1 tys. zł miesięcznie. Sieć nie pobiera opłaty marketingowej. Opłata miesięczna pokrywa wszelkie koszty funkcjonowania sieci.
Potencjalny franczyzobioraca może liczyć na pomoc w urządzeniu, zaprojektowaniu i oznakowaniu lokalu, ubraniach firmowych i przeprowadzeniu szkolenia dla pracowników, pełnym zaopatrzeniu w towar oraz przekazaniu dotychczasowych doświadczeń z prowadzenia lokalu Wurst Kiosk. Przed otwarciem nowego punktu możliwa jest obecność Wurst Kiosk Wagen - foodtrucka, który proponuje klientom degustację potraw. W ramach sieci są organizowane wspólne akcje zwiększające zainteresowanie i sprzedaż (np. Tydzień wiedeński w Wurst Kiosk - gdzie oprócz standardowej oferty pojawiają się kiełbaski z Wiednia). Okres zwrotu z inwestycji franczyzodawca szacuje na 3 miesiące.
(roma)

ZOBACZ W KATALOGU




























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
Podkuwacz to obecnie poszukiwany fachowiec, na rynku nie ma ich wielu. Tymczasem odpowiednie podkowy są dla konia tym, czym buty dla człowieka, dlatego m.in. właściciele stajni czy ośrodków jeździeckich poszukują specjalistów w tej branży.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali