Licencja z oryginalnym produktem
Marka Crazy Bubble od 2012 roku buduje sieć punktów, serwujących pochodzącą z Tajwanu herbatę z kulkami tapioki, czyli bubble tea.
– Poprzedni i obecny sezon dobitnie pokazały, że produkt, po wielu latach obecności na rynku, stał się bardzo popularny – mówi Paweł Kłosowski, prezes zarządu Crazy Bubble.
Właściciel marki Crazy Bubble oprócz tego, że rozbudowuje sieć pod tym szyldem, jest też dostawcą, który zaopatruje w produkty do bubble tea odbiorców w całej Europie.
– Widzimy więc na szerszą skalę, jak bardzo popularność tego napoju rośnie, nie tylko w Polsce – dodaje Paweł Kłosowski. – Liczba zamówień na produkty wzrosła w tym roku dziewięciokrotnie.
Crazy Bubble ma obecnie w Polsce ok. 100 punktów. Oprócz tego w ramach masterfranczyzy działa sześć placówek na Litwie i sześć w Rumunii. W tym ostatnim kraju wkrótce otworzą się trzy kolejne.
Inwestycja we franczyzę
Z Crazy Bubble można nawiązać współpracę franczyzową lub partnerską. Partner dokłada asortyment wraz z logo marki do swojego aktualnego biznesu – restauracji, baru, kawiarni itp. Nie ponosi żadnych opłat, ale zaopatruje się w produkty u franczyzodawcy.
Natomiast franczyzobiorcy mają do wyboru różne formaty: lokal z miejscem na konsumpcję czy tylko w opcji na wynos, wyspa handlowa. Najpopularniejszy jest ten ostatni, choć w sieci są też bardzo duże lokale, nawet stumetrowe. Tylko ok. 10 proc. placówek działa w lokalizacjach przyulicznych, reszta jest w galeriach handlowych.
– Obawialiśmy się, jak zamknięcie galerii handlowych wpłynie na działalność naszych punktów – nie ukrywa Paweł Kłosowski. – Ale już po pierwszym lockdownie okazało się, że klienci wracają. Obroty punktów bardzo szybko wróciły do normy, a nawet wzrosły. W niektórych przypadkach wzrosty są kilkukrotne w porównaniu z okresem sprzed pandemii.
Koszt wyspy, w pełni wyposażonej to ok. 65 tys. zł netto. Franczyzodawca przywozi ją w wybrane miejsce i montuje. Organizuje też szkolenia dla licencjobiorców. Trwają trzy dni, dodatkowo przedstawiciel centrali jest obecny na otwarciu.
Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci. Opłata miesięczna to 700 zł netto, w całości jest przeznaczana na marketing.
– Próg wejścia jest stosunkowo niski, ponieważ zależy nam na tym, aby nasi franczyzobiorcy otwierali więcej niż jeden punkt. Jedna z naszych partnerek prowadzi ich siedem – dodaje Paweł Kłosowski.
WIZYTÓWKA CRAZY BUBBLE
Sieć punktów z bubble tea.
- ok. 100 placówek franczyzowych i partnerskich w Polsce
- inwestycja w wyspę handlową ok. 65 tys. zł
- opłata miesięczna 700 zł netto
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.
Już w najbliższy czwartek rozpoczynają się Targi Franczyza 2024. Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki przedstawiciele 100 marek franczyzowych będą dzielić się swoimi sprawdzonymi pomysłami na firmę.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Z kosmetyczną marką Yves Rocher można współpracować w dwóch modelach. Czym się różnią?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Bilard jest popularną rozrywką i dość prostą grą. Trzeba kijem posłać bilę do łuzy. Kto trafia, ten wygrywa – tak samo jak w biznesie. Własny klub bilardowy może być trafną inwestycją.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
https://youtu.be/kojfdVGqIY4?si=N1J9rlZC1jf4U-2y
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...