PRL w każdym mieście

PRL Klub to sieć klubów tanecznych, w których kultowa epoka PRL przeplata się z klimatyczną muzyką z końca ubiegłego stulecia. Wystrój nawiązuje do historii robotniczego miasta. W menu znajdują się tradycyjne „zagryzki” takie jak zimne nóżki i tatar. Jakie czynniki według właścicieli konceptu decydują o sukcesie lokalu?
- Powodzenie każdego klubu zależy od tego jak jest on postrzegany przez gości. Niestety czasami przykłada się bardzo dużą uwagę do wystroju lokalu a zdecydowanie mniejszą do poziomu świadczonych usług. My stawiamy przede wszystkim na wysoką jakość. Odnosi się to zarówno do obsługi klientów, jak i do sprzedawanych produktów – mówi Mateusz Beda, współwłaściciel sieci PRL Klub.
Pod marką PRL Klub działają obecnie trzy placówki: jedna własna i dwie franczyzowe. Do końca 2014 roku sieć może powiększyć się o kolejne dwa kluby.
- Otwieramy lokale, które mają generować zyski przez wiele lat. Chcemy, aby nasi partnerzy biznesowi osiągali z roku na rok coraz lepsze wyniki, dlatego zdecydowanie stawiamy na jakość otwieranych placówek, a nie na ich liczbę – tłumaczy franczyzodawca.
Franczyzowe PRL Kluby mogą być otwierane zarówno w dużych miastach, jak i w małych miejscowościach.
- Przygotowaliśmy dwa rozwiązania, które można łatwo dopasować do oczekiwań naszych franczyzobiorców: koncept PRL Klub Prestige, w którym dużą uwagę przykładamy do utrzymania wysokiej jakości w każdym obszarze działalności oraz koncept PRL Klub, którego konstrukcja biznesowa wynika z optymalnego kompromisu jakości i ceny – mówi Mateusz Beda.
Pod szyldem PRL Prestige powstają lokale o powierzchni min. 200 m2, w prestiżowych lokalizacjach dużych miast. Inwestycja w klub liczący 220 m2 wynosi ok. 100 tys. zł. Franczyzobiorca uiszcza wstępną opłatę licencyjną w wys. 15 tys. zł, a potem co miesiąc odprowadza do centrali 1,5 tys. zł bieżącej opłaty franczyzowej. Roczna składka marketingowa wynosi 4 tys. zł.
Dla potencjalnych partnerów marki PRL Klub franczyzodawca przygotował niskokosztowy koncept gastronomiczny. W mniejszych miastach uruchamiane będą lokale o powierzchni min. 100 m2. Kwota inwestycji w 100-metrowy lokal PRL Klub wynosi min. 45 tys. zł. Do tego dochodzą: comiesięczna opłata bieżąca w wys. 1,2 tys. zł i roczna składka na fundusz marketingowy – 3 tys. zł. Dawca licencji PRL Klub nie pobiera wstępnej opłaty licencyjnej.
W ramach współpracy franczyzobiorca otrzymuje m.in. pomoc zarówno w uruchomieniu lokalu, jak i w trakcie prowadzenia działalności, współpracę ze sprawdzonymi dostawcami, wsparcie w akcjach marketingowych, pomoc i doradztwo w wyborze lokalizacji, możliwość skorzystania z grupy remontowo-budowlanej oraz rozwiązania aranżacji wnętrza optymalizujące koszty remontu.

ZOBACZ W KATALOGU






















































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska to już ponad 93 proc. Grupa przede wszystkim przekształca lokale własne, oddając je w ręce franczyzobiorców.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Na początku czerwca zaczął działać kolejny franczyzowy kantor kryptowalut pod szyldem Quark.
Sieć Apteka Codzienna do końca roku chce mieć w sumie 70 placówek. Firma rozszerza też swoją działalność na kolejne województwa.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali