PRL w każdym mieście

PRL Klub to sieć klubów tanecznych, w których kultowa epoka PRL przeplata się z klimatyczną muzyką z końca ubiegłego stulecia. Wystrój nawiązuje do historii robotniczego miasta. W menu znajdują się tradycyjne „zagryzki” takie jak zimne nóżki i tatar. Jakie czynniki według właścicieli konceptu decydują o sukcesie lokalu?
- Powodzenie każdego klubu zależy od tego jak jest on postrzegany przez gości. Niestety czasami przykłada się bardzo dużą uwagę do wystroju lokalu a zdecydowanie mniejszą do poziomu świadczonych usług. My stawiamy przede wszystkim na wysoką jakość. Odnosi się to zarówno do obsługi klientów, jak i do sprzedawanych produktów – mówi Mateusz Beda, współwłaściciel sieci PRL Klub.
Pod marką PRL Klub działają obecnie trzy placówki: jedna własna i dwie franczyzowe. Do końca 2014 roku sieć może powiększyć się o kolejne dwa kluby.
- Otwieramy lokale, które mają generować zyski przez wiele lat. Chcemy, aby nasi partnerzy biznesowi osiągali z roku na rok coraz lepsze wyniki, dlatego zdecydowanie stawiamy na jakość otwieranych placówek, a nie na ich liczbę – tłumaczy franczyzodawca.
Franczyzowe PRL Kluby mogą być otwierane zarówno w dużych miastach, jak i w małych miejscowościach.
- Przygotowaliśmy dwa rozwiązania, które można łatwo dopasować do oczekiwań naszych franczyzobiorców: koncept PRL Klub Prestige, w którym dużą uwagę przykładamy do utrzymania wysokiej jakości w każdym obszarze działalności oraz koncept PRL Klub, którego konstrukcja biznesowa wynika z optymalnego kompromisu jakości i ceny – mówi Mateusz Beda.
Pod szyldem PRL Prestige powstają lokale o powierzchni min. 200 m2, w prestiżowych lokalizacjach dużych miast. Inwestycja w klub liczący 220 m2 wynosi ok. 100 tys. zł. Franczyzobiorca uiszcza wstępną opłatę licencyjną w wys. 15 tys. zł, a potem co miesiąc odprowadza do centrali 1,5 tys. zł bieżącej opłaty franczyzowej. Roczna składka marketingowa wynosi 4 tys. zł.
Dla potencjalnych partnerów marki PRL Klub franczyzodawca przygotował niskokosztowy koncept gastronomiczny. W mniejszych miastach uruchamiane będą lokale o powierzchni min. 100 m2. Kwota inwestycji w 100-metrowy lokal PRL Klub wynosi min. 45 tys. zł. Do tego dochodzą: comiesięczna opłata bieżąca w wys. 1,2 tys. zł i roczna składka na fundusz marketingowy – 3 tys. zł. Dawca licencji PRL Klub nie pobiera wstępnej opłaty licencyjnej.
W ramach współpracy franczyzobiorca otrzymuje m.in. pomoc zarówno w uruchomieniu lokalu, jak i w trakcie prowadzenia działalności, współpracę ze sprawdzonymi dostawcami, wsparcie w akcjach marketingowych, pomoc i doradztwo w wyborze lokalizacji, możliwość skorzystania z grupy remontowo-budowlanej oraz rozwiązania aranżacji wnętrza optymalizujące koszty remontu.

ZOBACZ W KATALOGU



























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– To nie jest tylko praca z parą młodą czy rodzicami pary młodej. To też praca ze wszystkimi ludźmi, którzy w tej branży pracują. I z każdym trzeba się dogadać – mówi Justyna Grzymała, wedding plannerka.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
W dobie dynamicznych zmian gospodarczych, niepewności rynkowej i rosnących oczekiwań klientów, budowanie trwałej i zaufanej marki staje się jednym z najważniejszych wyzwań dla współczesnych firm.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali