Franczyza z bubble tea
Crazy Bubble to sieć punktów serwujących pochodzącą z Tajwanu bubble tea, czyli herbatę z kulkami tapioki, popping boba oraz nata de coco.
– Od blisko roku utrzymujemy szybkie tempo rozwoju, otwierając średnio trzy nowe punkty miesięcznie – informuje Jakub Woźniczka z Crazy Bubble.
Obecnie koncept ma 101 placówek franczyzowych, a licząc razem z punktami partnerskimi cała sieć ma 138 lokalizacji. Crazy Bubble ma też masterfranczyzobiorców na Litwie i w Rumunii, a miesiąc temu franczyzobiorca otworzył pierwszy punkt w Czarnogórze. W lutym marka pojawi się w Estonii.
Franczyzobiorca lub partner
Biznes z Crazy Bubble można prowadzić na wyspie handlowej, albo w lokalu stacjonarnym - przy czym ten pierwszy format jest bardziej popularny. Większość punktów działa w galeriach handlowych, choć marka ma też lokalizacje przy dużych i znanych ulicach, jak Krupówki w zakopanem, Szeroka w Toruniu czy Piotrkowska w Łodzi.
Marka nastawiona jest na rozwój w całej Polsce oraz poza jej granicami.
– Obecnie staramy się poszerzyć sieć m.in na wschodzie kraju, zresztą wkrótce otwieramy wyspę w Lublinie. Zależy nam również na północnej i północno-zachodniej Polsce, gdzie lokali Crazy Bubble jest zdecydowanie mniej niż na południu kraju – dodaje Jakub Woźniczka.
Od kandydatów na franczyzobiorców koncept oczekuje zaangażowania, prowadzenia (lub gotowości do otwarcia) działalności gospodarczej oraz gotówki (lub zdolności kredytowej) pozwalającej na uruchomienie biznesu. A inwestycja, z jaką trzeba się liczyć to ok. 70 tys. zł netto – zarówno w przypadku wyspy, jak i lokalu w stanie deweloperskim. Franczyzodawca zajmuje się przygotowaniem projektu takiego punktu, wyposażeniem, wyklejeniem. Miesięczna opłata na rzecz centrali wynosi 700 zł i w całości jest przeznaczana na marketing.
Oprócz franczyzy Crazy Bubble oferuje też partnerski model współpracy, skierowany do osób, które prowadzą już biznes gastronomiczny, np.lodziarnię czy cukiernię. Mogą w ten sposób poszerzyć swoją ofertę o bubble tea.
Przez cały rok
Franczyzodawca Crazy Bubble zapewnia, że biznes śmiało można traktować jako całoroczny.
– W dużych galeriach handlowych spadek obrotów w sezonie zimowym praktycznie jest nieodczuwalny – mówi Jakub Woźniczka. – W większości naszych lokali spadek obrotów podczas okresu zimowego to maksymalnie 15-20 proc. względem lata.
Warto wspomnieć, że koncept Crazy Bubble jest łatwo skalowalny. Potwierdza to fakt, że większość franczyzobiorców marki posiada więcej niż jeden punkt franczyzowy.
WIZYTÓWKA CRAZY BUBBLE
Sieć punktów z bubble tea.
- 138 lokalizacji
- kwota inwestycji ok. 70 tys. zł netto
- opłata marketingowa 700 zł miesięcznie
Jakub woźniczka, Crazy Bubble: / "W dużych galeriach handlowych spadek obrotów w sezonie zimowym praktycznie jest nieodczuwalny." ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Restauracja z kuchnią gruzińską
/04.12.2025
W tym roku Chinkalnia otworzyła trzy restauracje w Polsce, a jeszcze w grudniu uruchomi lokal na śródziemnomorskiej wyspie.
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
Sieć pizzerii Gruby Benek otworzyła nowy lokal na bydgoskich Jachcicach. Pierwszy dzień działalności przyniósł duże zainteresowanie klientów i jeden z najlepszych wyników otwarcia w historii marki.
KawoWiniarnia to nowy franczyzowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Czy ma szansę na sukces?
Sfinks Polska notuje wzrost rentowności w III kwartale 2025 r., mimo spadku przychodów jednostkowych. To efekt konsekwentnego przechodzenia na franczyzę.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Opodatkowanie bitcoina a zmiana rezydencji podatkowej
/08.12.2025
Opodatkowanie bitcoina a zmiana rezydencji podatkowej – czy starania o drugi paszport mogą uchronić kryptowaluty przed zapłatą podatku? Takie działania podjął Roger Ver, mający w swoim portfelu ponad 130 tys. bitcoinów.
Karolina Chmiel w trzy miesiące otworzyła pięć placówek VeloBanku. Co ją skusiło w tej franczyzie?
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali