Carte d’Or Cafe

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Od 1998 roku rozwijamy sieć lodziarni na terenie całego kraju. Początkowo jako Ice Cafe, obecnie scalony wspólny projekt z firmą Unilever jako Carte d’Or Cafe.
Międzynarodowa marka o globalnym zasięgu teraz dostępna także w Polsce w formie markowych lodziarnio-kawiarnii.
Carte d’Or to jedne z najbardziej znanych i lubianych lodów na całym świecie!
Poszukujemy partnerów na terenie całej Polski
JEDNOSTKI WŁASNE
7
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
50
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pakiet Franczyzowy:
- know-how,
- szkolenia,
- GHP i GMP,
- HACAPP,
- wyposażenie lokalu w sprzęt do sprzedaży lodów,
- reklama i branding lokalu,
- pomoc w wyszukaniu lokalizacji i finalizacji umowy najmu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
W zależności od konceptu: wyspa, lokal do 60 mkw., lokal do 100 mkw., lokal powyżej 100 mkw. Od 50 tys. do 350 tys. zł netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu (nie jest jednak to podstawowe kryterium),
- pozytywne nastawienie do branży lodowej i gastronomicznej.
Poszukujemy partnerów na terenie całej Polski.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

CD Cafe Sp z o.o. Sp. k.
ul. Wojska Polskiego 58 lokal 9, 05-500 Piaseczno
(22) 205 05 73
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma CD Cafe Sp z o.o. Sp. k. (ul. Wojska Polskiego 58 lokal 9, 05-500 Piaseczno). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Carte d’Or Cafe oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie cafecartedor.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jakich usług i produkt w brakuje na polskim rynku? Czy są jeszcze jakieś nisze do wypełnienia? Sprawdź w lipcowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Carte d'Or Cafe po okresie długiego zamknięcia weryfikuje sieć lokali. Czy wszystkie przetrwają?
Czy gastronomia przetrwa kolejny lockdown? I jak długo on potrwa? Branża powołała sztab kryzysowy.
Carte d’Or Cafe zamierza otwierać lodziarnie w lokalach przyulicznych. Z czego wynika ta decyzja?
Carte d’Or Cafe uważnie obserwuje zmiany na rynku, spowodowane zakazem handlu w niedziele. I szuka lokalizacji na lodziarnie poza galeriami handlowymi.

Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?

W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
– Świadomość Polaków dotycząca trendów żywieniowych jest coraz wyższa. To sprzyja rozwojowi naszego konceptu – mówi Karol Babicz, właściciel sieci Ciacho bez cukru.
Franczyzobiorcy New York Hot Dog mają do wyboru kilka formatów, w których mogą działać. Dodatkowo licencjodawca uruchamia dwa zupełnie nowe koncepty.
W ubiegłym roku marka Mini Melts miała ok. 800 stoisk z lodami. Jaki będzie ten sezon?
– W 2022 roku zaobserwujemy spadek wartości zamówień z dowozem, ale już w 2025 roku rynek pobije pandemiczny rekord i przebije pułap 10 mld zł – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu spółki Stava.
Rosjanie chcą podrobić McDonald's? Nieco zmodyfikowane logo i nazwa Wujek Wania miałyby zastąpić szyldy światowej sieci w Rosji.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.