Carte d’Or Cafe

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Od 1998 roku rozwijamy sieć lodziarni na terenie całego kraju. Początkowo jako Ice Cafe, obecnie scalony wspólny projekt z firmą Unilever jako Carte d’Or Cafe.
Międzynarodowa marka o globalnym zasięgu teraz dostępna także w Polsce w formie markowych lodziarnio-kawiarnii.
Carte d’Or to jedne z najbardziej znanych i lubianych lodów na całym świecie!
Poszukujemy partnerów na terenie całej Polski
JEDNOSTKI WŁASNE
7
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
50
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pakiet Franczyzowy:
- know-how,
- szkolenia,
- GHP i GMP,
- HACAPP,
- wyposażenie lokalu w sprzęt do sprzedaży lodów,
- reklama i branding lokalu,
- pomoc w wyszukaniu lokalizacji i finalizacji umowy najmu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
W zależności od konceptu: wyspa, lokal do 60 mkw., lokal do 100 mkw., lokal powyżej 100 mkw. Od 50 tys. do 350 tys. zł netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu (nie jest jednak to podstawowe kryterium),
- pozytywne nastawienie do branży lodowej i gastronomicznej.
Poszukujemy partnerów na terenie całej Polski.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

CD Cafe Sp z o.o. Sp. k.
ul. Wojska Polskiego 58 lokal 9, 05-500 Piaseczno
(22) 205 05 73
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Czy gastronomia przetrwa kolejny lockdown? I jak długo on potrwa? Branża powołała sztab kryzysowy.
Carte d’Or Cafe zamierza otwierać lodziarnie w lokalach przyulicznych. Z czego wynika ta decyzja?
Carte d’Or Cafe uważnie obserwuje zmiany na rynku, spowodowane zakazem handlu w niedziele. I szuka lokalizacji na lodziarnie poza galeriami handlowymi.
Przez trzy dni targów, na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości wybierało pomysły na własny biznes.
Największe polskie i zagraniczne marki będą miały swoje stoiska na Targach Franczyza, które 18-20 października odbędą się w Warszawie.

– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski, menedżer ds. rozwoju restauracji Chinkalnia.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.
Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!

Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.
Franczyzodawcy marki Falla nie tylko otwierają kolejne wegańskie restauracje. Uruchomili również nowy koncept.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.