Carte d’Or Cafe

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Od 1998 roku rozwijamy sieć lodziarni na terenie całego kraju. Początkowo jako Ice Cafe, obecnie scalony wspólny projekt z firmą Unilever jako Carte d’Or Cafe.
Międzynarodowa marka o globalnym zasięgu teraz dostępna także w Polsce w formie markowych lodziarnio-kawiarnii.
Carte d’Or to jedne z najbardziej znanych i lubianych lodów na całym świecie!
Poszukujemy partnerów na terenie całej Polski
JEDNOSTKI WŁASNE
7
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
50
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pakiet Franczyzowy:
- know-how,
- szkolenia,
- GHP i GMP,
- HACAPP,
- wyposażenie lokalu w sprzęt do sprzedaży lodów,
- reklama i branding lokalu,
- pomoc w wyszukaniu lokalizacji i finalizacji umowy najmu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
W zależności od konceptu: wyspa, lokal do 60 mkw., lokal do 100 mkw., lokal powyżej 100 mkw. Od 50 tys. do 350 tys. zł netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu (nie jest jednak to podstawowe kryterium),
- pozytywne nastawienie do branży lodowej i gastronomicznej.
Poszukujemy partnerów na terenie całej Polski.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

CD Cafe Sp z o.o. Sp. k.
ul. Wojska Polskiego 58 lokal 9, 05-500 Piaseczno
(22) 205 05 73
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma CD Cafe Sp z o.o. Sp. k. (ul. Wojska Polskiego 58 lokal 9, 05-500 Piaseczno). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Carte d’Or Cafe oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie cafecartedor.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Czy gastronomia przetrwa kolejny lockdown? I jak długo on potrwa? Branża powołała sztab kryzysowy.
Carte d’Or Cafe zamierza otwierać lodziarnie w lokalach przyulicznych. Z czego wynika ta decyzja?
Carte d’Or Cafe uważnie obserwuje zmiany na rynku, spowodowane zakazem handlu w niedziele. I szuka lokalizacji na lodziarnie poza galeriami handlowymi.
Przez trzy dni targów, na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości wybierało pomysły na własny biznes.
Największe polskie i zagraniczne marki będą miały swoje stoiska na Targach Franczyza, które 18-20 października odbędą się w Warszawie.

Kukurydza w różnych smakach to menu nowego konceptu franczyzowego Crazy Corn.
Sylwia Diaków-Hrycyk prowadzi cztery restauracje pod szyldem McDonald's, Karolina Sokół trzy. Jaką drogę przeszły, zanim zostały franczyzobiorczyniami Złotych Łuków?
Studiuje, jest młoda i pełna zapału. O pierwszym biznesie w bardzo młodym wieku opowiada Natalia Pigło, świeżo upieczona franczyzobiorczyni Lodolandii.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” spodziewa się dobrego sezonu. Wchodzi w niego m.in. z nowym formatem lodziarni.
Sieć Sushi Bistro jest obecne na rynku od 7 lat, szybko stało się warszawskim liderem w dziedzinie przygotowania sushi w dostawie, oraz zamówień on-line.

Jaki jest popyt na zdrowe słodycze? Franczyzodawca Ciacho bez Cukru zapewnia, że spory – co przekłada się na powodzenie biznesu.
– Połączenie dwóch konceptów pozwala poszerzyć ofertę i zoptymalizować koszty działalności – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department i ŻarWok.
Przychody firmy gastro-kurierskiej Stava w styczniu 2021 roku były rekordowe – sprzedaż osiągnęła poziom 2 mln zł. Firma otwiera oddziały w kolejnych miastach i rekrutuje franczyzobiorców.
Kurczak z rożna nie wystraszył się pandemii. Pomimo lockdownu gastronomii, punkty Kurcze Pieczone cały czas pracują.
Lodolandia rozpoczyna przygotowania do sezonu wiosenno-letniego i nawiązuje współpracę z osobami, które szukają pomysłu na dochodowy biznes.
Branża gastronomiczna od wielu miesięcy mierzy się z kryzysem. Ale są marki, które się przed nim obroniły.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Otwieramy firmę cateringową, sklep Żabki, lodziarnię, prywatną szkołę podstawową, sklep monopolowy oraz salon urody.
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.
Dofinansowanie dla firmy można otrzymać obecnie z kilku źródeł. Sprawdź skąd i ile pieniędzy możesz pozyskać.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.