Carte d’Or Cafe

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Od 1998 roku rozwijamy sieć lodziarni na terenie całego kraju. Początkowo jako Ice Cafe, obecnie scalony wspólny projekt z firmą Unilever jako Carte d’Or Cafe.
Międzynarodowa marka o globalnym zasięgu teraz dostępna także w Polsce w formie markowych lodziarnio-kawiarnii.
Carte d’Or to jedne z najbardziej znanych i lubianych lodów na całym świecie!
Poszukujemy partnerów na terenie całej Polski
JEDNOSTKI WŁASNE
7
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
50
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pakiet Franczyzowy:
- know-how,
- szkolenia,
- GHP i GMP,
- HACAPP,
- wyposażenie lokalu w sprzęt do sprzedaży lodów,
- reklama i branding lokalu,
- pomoc w wyszukaniu lokalizacji i finalizacji umowy najmu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
W zależności od konceptu: wyspa, lokal do 60 mkw., lokal do 100 mkw., lokal powyżej 100 mkw. Od 50 tys. do 350 tys. zł netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu (nie jest jednak to podstawowe kryterium),
- pozytywne nastawienie do branży lodowej i gastronomicznej.
Poszukujemy partnerów na terenie całej Polski.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

CD Cafe Sp z o.o. Sp. k.
ul. Wojska Polskiego 58 lokal 9, 05-500 Piaseczno
(22) 205 05 73
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma CD Cafe Sp z o.o. Sp. k. (ul. Wojska Polskiego 58 lokal 9, 05-500 Piaseczno). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Carte d’Or Cafe oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie cafecartedor.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Jakich usług i produkt w brakuje na polskim rynku? Czy są jeszcze jakieś nisze do wypełnienia? Sprawdź w lipcowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Carte d'Or Cafe po okresie długiego zamknięcia weryfikuje sieć lokali. Czy wszystkie przetrwają?
Czy gastronomia przetrwa kolejny lockdown? I jak długo on potrwa? Branża powołała sztab kryzysowy.

Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.
New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.
Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.

We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
Japoński rosół robi furorę na rynku, a co za tym idzie, przybywa też restauracji serwujących ramen. Czy jest jeszcze miejsce na kolejne?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.