Bobby Burger

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Myślisz o własnym biznesie?
Chcesz otworzyć własny lokal gastronomiczny?
Całorocznie czy sezonowo?
Dołącz do pierwszej polskiej sieci burgerowni Bobby Burger!
Uwaga: Dla pierwszego Franczyzobiorcy w mieście opracowaliśmy super preferencyjne warunki. Sprawdź ile możesz zyskać otwierając pierwszego lokal Bobby Burger w mieście.
Opis systemu franczyzowego
Spółka Bobby Burger to sieć lokali, w których dominującym elementem menu są burgery. Przez 6 lat swojej działalności Bobby Burger rozwinął się z jednego warszawskiego food truck'a do pierwszej polskiej sieci burgerowni. Obecnie funkcjonuje ponad 30 lokali stacjonarnych znajdujących się w dużych miastach, Warszawie, Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Sopocie, Bydgoszczy, Toruniu, Katowicach, Rzeszowie, Wrocławiu czy Radomiu.
Już niebawem kolejne lokale Bobby Burger zagoszczą w Zielonej Górze, Lublinie w Kołobrzegu natomiast już w czerwcu otwarty zostanie piewszy innowacyjny projekt gastronomii sezonowej Bobby Smart Cube. To oferta skierowana do kandydatów myślących o prowadzeniu lokalu gastronomicznego w miejscowościach turystycznych czy niezagospodarowanych przestrzeniach miejskich, parkach, skwerach, plażach.
- Poszukujemy zainteresowanych otwarciem lokali franczyzowych w kolejnych miastach, takich jak: Gdańsk, Białystok, Częstochowa, Sosnowiec, czy Kielce. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i zachęcamy do współpracy.
- Nasze burgery cechuje wysoka jakość, która w połączeniu ze streetfoodowym charakterem pozwala nam trafić do młodych klientów, szukających alternatywy dla kebabów i stacji benzynowych.
- Zapraszamy do lokali Bobby Burger, spróbuj naszego burgera, a przekonasz się jak realizujemy nasze motto: REAL FOOD, REAL PEOPLE.
- Bobby Burger jest Członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców POF, spełniając wymogi Europejskiego Kodeksu Etyki Udzielania Franczyzy.
- Należy do grona wiarygodnych marek franczyzowych.
- Bobby Burger jest również Członkiem Krajowej Rady Gastronomii i Cateringu.
JEDNOSTKI WŁASNE
14
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
29
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- wspieramy operacyjnie na każdym etapie inwestycji, przed i po otwarciu lokali Bobby Burger;
- wskazujemy w jaki sposób optymalnie zarządzać placówką gastronomiczną;
- przekazujemy know-how w zakresie prowadzenia lokalu Bobby Burger;
- przeprowadzamy szkolenia dla pracowników restauracji oraz Franczyzobiorców w oparciu o standardy kompetencyjne Bobby Burger;
- opracowujemy i wdrażamy ogólnokrajowe kampanie marketingowe;
- przekazujemy Franczyzobiorcy projekty graficzne i materiały marketingowe i umożliwiające działania Franczyzobiorcy w ramach marketingu lokalnego;
- dedykujemy sprawdzonych dostawców.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
-
Kwota inwestycji potrzebna do otwarcia lokalu Bobby Burger uzależniona jest od stanu technicznego i wielkości lokalu:- gotowy lokal po innej gastronomii, koszt inwestycji już od 50 tys. zł- nowy lokal, przygotowywany od podstaw, koszt inwestycji już od 200 tys. zł- opłata wstępna 19 900pln (projekt architektoniczny, szkolenia, system sprzedażowy)
Po otwarciu lokalu stała opłata franczyzowa to 8% od miesięcznego obrotu netto.
Uwaga: W nowym modelu współpracy franczyzowej w zależności od nakładów inwestycyjnych Franczyzobiorcy Bobby Burger partycypuje w poniesionych kosztach nawet do 100 tys. zł!
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Bobby Burger wymaga od Franczyzobiorców lokalu, który zostanie zaakceptowany na potrzeby sieci Bobby Burger.
Sugerowana wielkość lokalu w dużych miastach od 100-140 mkw, mniejsze miasta od 70 mkw.
Franczyzobiorca powinien:
- Być ambitnym, przedsiębiorczym, dynamicznym,
- Otwartym i chętnym do współpracy,
- Posiadać wymieniony powyżej kapitał do zainwestowania,
- Posiadać lub być w stanie pozyskać lokal odpowiedni pod działalność gastronomiczną,
- Być chętnym i gotowym uczestniczyć w szkoleniach,
- Bezwzględnym w kwestii egzekwowania najwyższej jakości produktów oraz poziomu obługi Klienta,
- Być nastawionym na sukces.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Bobby Burger Sp. z o.o.
ul. Żegiestowska 27, 02-924 Warszawa
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Bobby Burger Sp. z o.o. (ul. Żegiestowska 27, 02-924 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Bobby Burger oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie bobbyburger.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W styczniowym "FRANCHISING" przedstawiamy koncepty franczyzowe z branży gastronomicznej. Sprawdź, o czym jeszcze przeczytasz w nowym numerze miesięcznika.
W wydaniu październikowym "FRANCHISING" zdradzamy receptę na sukces w biznesie. Poza tym prezentujemy SuperBrands na Targach Franczyza. W numerze gratisowy bilet wstępu na targi.
Bobby Burger otworzył swój 40. lokal. Aktualnie zbiera w internecie pieniądze na dalszy rozwój sieci.
Bobby Burger szuka finansowania i razem z Michałem Kicińskim, twórcą gry "Wiedźmin", chce rozwijać już nie tylko sieć burgerowni, ale też restauracji wege.
Burgerownie stały się odrębnym segmentem polskiego rynku gastronomicznego. Ile trzeba zainwestować w taki lokal i czy można na tym zarobić?

Cafe Słodziak właśnie otworzył nowy lokal, a wkrótce ruszy kolejny. Jak zostać franczyzobiorcą marki?
Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?
Pizzeria La Patata otworzyła niedawno kolejny lokal w Warszawie. Oferuje pizzę na bazie sprowadzanych z Włoch produktów i chętnie podzieli się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.
Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.

Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.
Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.
Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.