Meet & Fit – Slow Food Burgers

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Meet & Fit – Slow Food Burgers to sieć punktów gastronomicznych typu bistro.
W menu Meet & Fit znajduje się szeroki wybór burgerów z mięsem oraz wegańskich, wrapy, sałatki, frytki belgijskie oraz z batatów.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
10
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji.
- Koordynacja wykonania kompletnego projektu technologicznego gotowego do odbioru przez Sanepid oraz wsparcie podczas remontu i adaptacji.
- Dostęp do artykułów spożywczych produkowanych na wyłączność dla sieci „Meet & Fit" m.in. takich jak: wołowina na burgery, świeżo wypiekane bułki, autorskie sosy, frytki, przyprawy, itd.
- Zapewnienie ciągłej logistyki dostaw większości towarów spożywczych wraz z rabatami sieci bezpośrednio do lokalu.
- Procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta.
- Szkolenie Franczyzobiorcy oraz personelu i przekazanie wszystkich receptur i technologii.
- Wspólnie z Franczyzobiorcą otwieramy lokal i pomagamy w pierwszych dniach działalności.
- Pomoc w zaplanowaniu pierwszej dostawy i planowanie następnych dostaw.
- Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez franczyzobiorców na rynkach lokalnych.
- Prowadzenie w imieniu i na rzecz Franczyzobiorcy stałej akcji marketingowej kanałami internetowymi, social media, e-mail, SMS, push'e w Aplikacji Mobilnej oraz obsługa rabatów.
- Bieżącą obsługę przez przypisanego opiekuna.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Model „delivery” tylko na dostawy (ok. 41-46 tys. zł netto):
- Kwota inwestycji składa się z 4 kluczowych elementów kosztowych:
- Koszt około 30 tys. zł netto (wyposażenie kuchni i akcesoria). Sprzęt kuchenny można nabyć w kredycie bankowym lub w leasingu (leasing dostępny jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą od min. 3 miesięcy).
- Koszt remontu i adaptacji lokalu 5 - 10 tys. zł netto. Dokładną kwotę remontu i adaptacji można oszacować dopiero po zapoznaniu się ze stanem technicznym lokalu. Kwota zależy od stanu technicznego lokalu oraz od tego czy była w nim wcześniej prowadzona działalność gastronomiczna, a także od tego czy w lokalu jest istniejąca instalacja wentylacji i klimatyzacji.
- Koszty związane z wynajmem lokalu: a.) należy liczyć się z kaucją zabezpieczającą umowę najmu w wysokości od 1 do 3 wartości czynszu, b.) czynszem podczas remontu lokalu (przeważnie właściciele lokali godzą się na tzw. "wakacje czynszowe" na okres remontu) c.) ewentualnym wynagrodzeniem pośrednika rynku nieruchomości (jeżeli za jego pośrednictwem został znaleziony lokal)
- Koszt pierwszego zatowarowania lokalu około 6 tys. zł netto: artykuły spożywcze, napoje, opakowania oraz artykuły pomocnicze.
Model z obsługą gości w lokalu i „delivery” (ok. 76-110 tys. zł netto):
- Kwota inwestycji składa się z 5 kluczowych elementów kosztowych:
- Koszt około 30 tys. zł netto (wyposażenie kuchni i akcesoria). Sprzęt kuchenny można nabyć w kredycie bankowym lub w leasingu (leasing dostępny jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą od min. 3 miesięcy).
- Koszt około 30-40 tys. zł netto na wyposażenie sali konsumpcyjnej: stoły, krzesła, dekoracje, lampy, tablety, identyfikacja wizualna wewnętrzna i zewnętrzna, zabudowa baru, akcesoria funkcjonalne. Kwota zależna jest od powierzchni i stanu technicznego lokalu.
- Koszt remontu i adaptacji lokalu 10 - 35 tys. zł netto. Dokładną kwotę remontu i adaptacji można oszacować dopiero po zapoznaniu się ze stanem technicznym lokalu. Kwota zależy od stanu technicznego lokalu oraz od tego czy była w nim wcześniej prowadzona działalność gastronomiczna, a także od tego czy w lokalu jest istniejąca instalacja wentylacji i klimatyzacji.
- Koszty związane z wynajmem lokalu: a.) należy liczyć się z kaucją zabezpieczającą umowę najmu w wysokości od 1 do 3 wartości czynszu, b.) czynszem podczas remontu lokalu (przeważnie właściciele lokali godzą się na tzw. "wakacje czynszowe" na okres remontu) c.) ewentualnym wynagrodzeniem pośrednika rynku nieruchomości (jeżeli za jego pośrednictwem został znaleziony lokal)
- Koszt pierwszego zatowarowania lokalu około 6 tys. zł netto: artykuły spożywcze, napoje, opakowania oraz artykuły pomocnicze.
Finalna kwota inwestycji zależy głównie od stanu technicznego lokalu oraz od tego czy w lokalu była wcześniej prowadzona działalność gastronomiczna. Podane kwoty inwestycji należy traktować orientacyjnie. Finalna kwota może być niższa lub wyższa od wstępnych założeń. Warto zatem wybierać lokale po gastronomii.
W przypadku osób/firm ubiegających się od dotację na start nowej firmy pomagamy przy wypełnieniu wniosków. Istnieje możliwość zrobienia wstępnej koncepcji technologii wybranego lokalu przed podpisaniem umowy franczyzowej. Wstępna koncepcja technologii pozwoli Franczyzobiorcy wspólnie z firmą remontową oszacować koszty adaptacji lokalu. Koszt wstępnej koncepcji technologii to 299 zł netto.
Opłaty:
- Jednorazowa opłata wstępna: 5 tys. zł netto (Księga Standardów, przepisy kulinarne, szkolenia, koordynacja projektów, wizualizacja sali konsumpcyjnej, koordynacja remontu, pomoc w zamówieniach, uruchomienie lokalu).
- Miesięcznie abonamenty do zewnętrznych partnerów około 545 zł netto (system sprzedaży POS, terminal płatniczy, dedykowana muzyka bez opłat ZAIKS, systemy operacyjne IT itp.).
- Bieżąca miesięczna opłata franczyzowa w % od miesięcznego obrotu netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Minimalna liczba mieszkańców – 20 tys.
- Lokal w centrum miasta w otoczeniu biurowo-mieszkaniowym, ulicach handlowych, na terenie dużych osiedli lub w galeriach handlowych.
- Wymagana powierzchnia: Model „delivery” tylko dostawy: 25 - 45 m2, Model z obsługą gości: 50-90 m2.
- Od Franczyzobiorcy nie wymagamy doświadczenia w gastronomii.
- Osoby zainteresowane podjęciem współpracy proszone są o wypełnienie i wysłanie formularza kontaktu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Meet & Fit - Slow Food
ul. Nowy Świat 18A, 96-300 Żyrardów
501 101 009
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Meet & Fit - Slow Food (ul. Nowy Świat 18A, 96-300 Żyrardów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Meet & Fit – Slow Food Burgers oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie meetandfit.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Accor chwali się wzrostem przychodów, a Meet & Fit – Slow Food Burgers i Bricomarche kolejnymi otwarciami. Przegląd tygodnia 18-25 lutego.
Meet & Fit zmienia nazwę, Frentzza ma nowy lokal, a Żabka promuje przedsiębiorczość wśród młodych. Przegląd tygodnia 21-28 stycznia.
Bao Dao rozpoczyna budowę sieci franczyzowej, Meet & Fit ogłasza otwarcie kolejnej restauracji, a Fit Cake, Coccodrillo i Accor podsumowują rok i zdradzają plany na 2022. Przegląd tygodnia 22-28 stycznia.
Franczyzodawcy zaParowanych, Pijalni Ziół Natura Organica oraz Medicanna Premium rozpoczynają intensywnie poszukiwania franczyzobiorców, a Mail Boxes Etc. przejmuje kolejne sieci. Przegląd tygodnia 1-7 maja.
Marka Meet&Fit otworzyła drugi lokal w Poznaniu. Franczyzobiorców szuka w miastach liczących od 20 tys. mieszkańców.

Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.
Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.
Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.

Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?
Pączki sprzedają się nie tylko w Tłusty Czwartek. Jak otworzyć i z sukcesem prowadzić pączkarnię?
Czy da się z sukcesem prowadzić pizzerię znanej marki w małym mieście? Poznajcie historię biznesową Martyny Klon, właścicielki pizzerii Da Grasso w 25-tysięcznym Świeciu.
– Na zwrot z inwestycji w pączkarnię można liczyć już po trzech miesiącach od jej otwarcia – mówi Szymon Pelczyk, właściciel sieci Pączkownia Smak Sprzed Lat.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.