Little Caesars Pizza

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Od jednej pizzerii w roku 1959 do globalnej sieci, Little Caesars Pizza wytyczyła drogę do globalnego sukcesu. Wtedy to założyciele Mike i Marian Ilitch otworzyli swoją pierwszą restaurację w Michigan. W 1962 roku marka rozpoczęła franczyzę, a do 1969 roku stała się międzynarodowa. Dziś jest trzecią co do wielkości siecią pizzerii na świecie i nie ma wątpliwości, że Little Caesars® Pizza robi to dobrze. Little Caesars stało się powszechnie znaną marką i obecnie działa w 24 krajach na całym świecie, z agresywnymi planami ekspansji, aby przynieść kultową markę pizzy do wielu krajów w Europie i poza nią. Dzięki restauracjom na czterech kontynentach Little Caesars Pizza znana jest ze swojej wartości, wygody i wysokiej jakości pizzy, a od 12 lat z rzędu zdobywa tytuł “Best Value in America”.
Charakterystyczny dla marki model HOT-N-READY pozwala obsługiwać klientów w 30 sekund lub krócej dzięki niedrogiej, świeżo przygotowanej pizzy i dodatkom bez oczekiwania i bez konieczności wcześniejszego zamawiania.
Przez lata najważniejszym priorytetem Little Caesars niezmiennie pozostało stworzenie produktu o świetnym smaku o niewiarygodnej jakości. Pizza składa się ze świeżych, wysokiej jakości składników, w tym ciasta przygotowywanego codziennie w sklepach, sosu, który jest świeżo zapakowany i nigdy nie mrożony, oraz charakterystycznej mieszanki serów łączącej mozzarellę i ser Muenster. Proste menu zapewnia możliwość dostarczania produktów wysokiej jakości przy niskich kosztach, gotowych po przybyciu klienta.
JEDNOSTKI WŁASNE
Sieć Little Caesars Pizza prowadzi biznes w 24 krajach na całym świecie.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Little Caesars dysponuje dedykowanym zespołem ds. Rozwoju franczyzy, który wspiera franczyzobiorców we wdrażaniu procesów i systemów służących osiągnięciu najlepszych wyników.
Franczyzobiorcy są wyposażeni w narzędzia potrzebne do podążania za sprawdzonym systemem marki, w tym ciągłe szkolenia, usługi architektoniczne pomagające w projektowaniu i budowie, ciągłe badania i rozwój nowych produktów oraz częste I skuteczne promocje marketingowe.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalny koszt to 2 mln USD netto z dodatkowymi minimalnymi wymogami dla aktywów płynnych / gotówkowych. Minimalne wartości mogą się różnić w zależności od liczby placówek.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- entuzjazm, pasję i udokumentowany sukces w branży restauracyjnej lub detalicznej,
- kompleksowe zrozumienie lokalnej kultury, rynku nieruchomości i handlu na planowanym terenie,
- dedykowany, lokalny, pełnoetatowy personel pomocniczy rozwoju marki Little Caesars Pizza na danym obszarze,
- wystarczająca ilość płynnych aktywów i kapitału do wsparcia agresywnego harmonogramu rozwoju punktu przy jednoczesnym utrzymaniu silnego programu reklamowego,
- doświadczenie w zarządzaniu restauracją / sprzedażą detaliczną jako właściciel i / lub operator.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Little Caesars Pizza
2211 Woodward Ave., Detroit, MI 48201, USA
+1-248.214.8482, +1-313.471.6259
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Michael Therrian
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Little Caesars Pizza (2211 Woodward Ave., Detroit, MI 48201, USA). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Little Caesars Pizza oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie international.littlecaesars.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Cafe Słodziak właśnie otworzył nowy lokal, a wkrótce ruszy kolejny. Jak zostać franczyzobiorcą marki?
Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?
Pizzeria La Patata otworzyła niedawno kolejny lokal w Warszawie. Oferuje pizzę na bazie sprowadzanych z Włoch produktów i chętnie podzieli się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.
Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.

Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.
Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.
Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.