Little Caesars Pizza

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Od jednej pizzerii w roku 1959 do globalnej sieci, Little Caesars Pizza wytyczyła drogę do globalnego sukcesu. Wtedy to założyciele Mike i Marian Ilitch otworzyli swoją pierwszą restaurację w Michigan. W 1962 roku marka rozpoczęła franczyzę, a do 1969 roku stała się międzynarodowa. Dziś jest trzecią co do wielkości siecią pizzerii na świecie i nie ma wątpliwości, że Little Caesars® Pizza robi to dobrze. Little Caesars stało się powszechnie znaną marką i obecnie działa w 24 krajach na całym świecie, z agresywnymi planami ekspansji, aby przynieść kultową markę pizzy do wielu krajów w Europie i poza nią. Dzięki restauracjom na czterech kontynentach Little Caesars Pizza znana jest ze swojej wartości, wygody i wysokiej jakości pizzy, a od 12 lat z rzędu zdobywa tytuł “Best Value in America”.
Charakterystyczny dla marki model HOT-N-READY pozwala obsługiwać klientów w 30 sekund lub krócej dzięki niedrogiej, świeżo przygotowanej pizzy i dodatkom bez oczekiwania i bez konieczności wcześniejszego zamawiania.
Przez lata najważniejszym priorytetem Little Caesars niezmiennie pozostało stworzenie produktu o świetnym smaku o niewiarygodnej jakości. Pizza składa się ze świeżych, wysokiej jakości składników, w tym ciasta przygotowywanego codziennie w sklepach, sosu, który jest świeżo zapakowany i nigdy nie mrożony, oraz charakterystycznej mieszanki serów łączącej mozzarellę i ser Muenster. Proste menu zapewnia możliwość dostarczania produktów wysokiej jakości przy niskich kosztach, gotowych po przybyciu klienta.
JEDNOSTKI WŁASNE
Sieć Little Caesars Pizza prowadzi biznes w 24 krajach na całym świecie.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Little Caesars dysponuje dedykowanym zespołem ds. Rozwoju franczyzy, który wspiera franczyzobiorców we wdrażaniu procesów i systemów służących osiągnięciu najlepszych wyników.
Franczyzobiorcy są wyposażeni w narzędzia potrzebne do podążania za sprawdzonym systemem marki, w tym ciągłe szkolenia, usługi architektoniczne pomagające w projektowaniu i budowie, ciągłe badania i rozwój nowych produktów oraz częste I skuteczne promocje marketingowe.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalny koszt to 2 mln USD netto z dodatkowymi minimalnymi wymogami dla aktywów płynnych / gotówkowych. Minimalne wartości mogą się różnić w zależności od liczby placówek.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- entuzjazm, pasję i udokumentowany sukces w branży restauracyjnej lub detalicznej,
- kompleksowe zrozumienie lokalnej kultury, rynku nieruchomości i handlu na planowanym terenie,
- dedykowany, lokalny, pełnoetatowy personel pomocniczy rozwoju marki Little Caesars Pizza na danym obszarze,
- wystarczająca ilość płynnych aktywów i kapitału do wsparcia agresywnego harmonogramu rozwoju punktu przy jednoczesnym utrzymaniu silnego programu reklamowego,
- doświadczenie w zarządzaniu restauracją / sprzedażą detaliczną jako właściciel i / lub operator.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Little Caesars Pizza
2211 Woodward Ave., Detroit, MI 48201, USA
+1-248.214.8482, +1-313.471.6259
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Michael Therrian
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Little Caesars Pizza (2211 Woodward Ave., Detroit, MI 48201, USA). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Little Caesars Pizza oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie international.littlecaesars.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.
Karol Nowosielski zupełnie przypadkiem trafił na koncept Bafra Kebab. Nie szukał nowej drogi zawodowej. O jego przyszłości zadecydował przypadek.
New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.

Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.