Little Caesars Pizza

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Od jednej pizzerii w roku 1959 do globalnej sieci, Little Caesars Pizza wytyczyła drogę do globalnego sukcesu. Wtedy to założyciele Mike i Marian Ilitch otworzyli swoją pierwszą restaurację w Michigan. W 1962 roku marka rozpoczęła franczyzę, a do 1969 roku stała się międzynarodowa. Dziś jest trzecią co do wielkości siecią pizzerii na świecie i nie ma wątpliwości, że Little Caesars® Pizza robi to dobrze. Little Caesars stało się powszechnie znaną marką i obecnie działa w 24 krajach na całym świecie, z agresywnymi planami ekspansji, aby przynieść kultową markę pizzy do wielu krajów w Europie i poza nią. Dzięki restauracjom na czterech kontynentach Little Caesars Pizza znana jest ze swojej wartości, wygody i wysokiej jakości pizzy, a od 12 lat z rzędu zdobywa tytuł “Best Value in America”.
Charakterystyczny dla marki model HOT-N-READY pozwala obsługiwać klientów w 30 sekund lub krócej dzięki niedrogiej, świeżo przygotowanej pizzy i dodatkom bez oczekiwania i bez konieczności wcześniejszego zamawiania.
Przez lata najważniejszym priorytetem Little Caesars niezmiennie pozostało stworzenie produktu o świetnym smaku o niewiarygodnej jakości. Pizza składa się ze świeżych, wysokiej jakości składników, w tym ciasta przygotowywanego codziennie w sklepach, sosu, który jest świeżo zapakowany i nigdy nie mrożony, oraz charakterystycznej mieszanki serów łączącej mozzarellę i ser Muenster. Proste menu zapewnia możliwość dostarczania produktów wysokiej jakości przy niskich kosztach, gotowych po przybyciu klienta.
JEDNOSTKI WŁASNE
Sieć Little Caesars Pizza prowadzi biznes w 24 krajach na całym świecie.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Little Caesars dysponuje dedykowanym zespołem ds. Rozwoju franczyzy, który wspiera franczyzobiorców we wdrażaniu procesów i systemów służących osiągnięciu najlepszych wyników.
Franczyzobiorcy są wyposażeni w narzędzia potrzebne do podążania za sprawdzonym systemem marki, w tym ciągłe szkolenia, usługi architektoniczne pomagające w projektowaniu i budowie, ciągłe badania i rozwój nowych produktów oraz częste I skuteczne promocje marketingowe.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalny koszt to 2 mln USD netto z dodatkowymi minimalnymi wymogami dla aktywów płynnych / gotówkowych. Minimalne wartości mogą się różnić w zależności od liczby placówek.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- entuzjazm, pasję i udokumentowany sukces w branży restauracyjnej lub detalicznej,
- kompleksowe zrozumienie lokalnej kultury, rynku nieruchomości i handlu na planowanym terenie,
- dedykowany, lokalny, pełnoetatowy personel pomocniczy rozwoju marki Little Caesars Pizza na danym obszarze,
- wystarczająca ilość płynnych aktywów i kapitału do wsparcia agresywnego harmonogramu rozwoju punktu przy jednoczesnym utrzymaniu silnego programu reklamowego,
- doświadczenie w zarządzaniu restauracją / sprzedażą detaliczną jako właściciel i / lub operator.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Little Caesars Pizza
2211 Woodward Ave., Detroit, MI 48201, USA
+1-248.214.8482, +1-313.471.6259
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Michael Therrian
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Little Caesars Pizza (2211 Woodward Ave., Detroit, MI 48201, USA). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Little Caesars Pizza oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie international.littlecaesars.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kukurydza w różnych smakach to menu nowego konceptu franczyzowego Crazy Corn.
Sylwia Diaków-Hrycyk prowadzi cztery restauracje pod szyldem McDonald's, Karolina Sokół trzy. Jaką drogę przeszły, zanim zostały franczyzobiorczyniami Złotych Łuków?
Studiuje, jest młoda i pełna zapału. O pierwszym biznesie w bardzo młodym wieku opowiada Natalia Pigło, świeżo upieczona franczyzobiorczyni Lodolandii.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” spodziewa się dobrego sezonu. Wchodzi w niego m.in. z nowym formatem lodziarni.
Sieć Sushi Bistro jest obecne na rynku od 7 lat, szybko stało się warszawskim liderem w dziedzinie przygotowania sushi w dostawie, oraz zamówień on-line.

Jaki jest popyt na zdrowe słodycze? Franczyzodawca Ciacho bez Cukru zapewnia, że spory – co przekłada się na powodzenie biznesu.
– Połączenie dwóch konceptów pozwala poszerzyć ofertę i zoptymalizować koszty działalności – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department i ŻarWok.
Przychody firmy gastro-kurierskiej Stava w styczniu 2021 roku były rekordowe – sprzedaż osiągnęła poziom 2 mln zł. Firma otwiera oddziały w kolejnych miastach i rekrutuje franczyzobiorców.
Kurczak z rożna nie wystraszył się pandemii. Pomimo lockdownu gastronomii, punkty Kurcze Pieczone cały czas pracują.
Lodolandia rozpoczyna przygotowania do sezonu wiosenno-letniego i nawiązuje współpracę z osobami, które szukają pomysłu na dochodowy biznes.
Branża gastronomiczna od wielu miesięcy mierzy się z kryzysem. Ale są marki, które się przed nim obroniły.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Otwieramy firmę cateringową, sklep Żabki, lodziarnię, prywatną szkołę podstawową, sklep monopolowy oraz salon urody.
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.
Dofinansowanie dla firmy można otrzymać obecnie z kilku źródeł. Sprawdź skąd i ile pieniędzy możesz pozyskać.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.