Express Oriental

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Express Oriental to azjatycki bufet samoobsługowy w systemie sprzedaży jedzenia na wagę. Koncept ten został stworzony z miłości do smaków Azji, w szczególności kuchni tajskiej, japońskiej, wietnamskiej i chińskiej. Oprócz różnorodnych potraw podawanych w bemarach, nasi goście mogę spróbować specjałów przygotowywanych na żywo przez rodowitych WOK Masterów z Tajlandii, takich jak: zupy orientalne czy smażone makarony z własną kompozycją dodatków. Nieustannie się rozwijamy i podróżujemy do najbardziej odległych zakątków świata aby zdobywać nowe inspiracje, które później prezentujemy w lokalach Express Oriental. Jesteśmy zORIENTowani na to co najlepsze.
JEDNOSTKI WŁASNE
5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
10
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- funkcjonowanie pod silną i dobrze rozpoznawalną marką
- przekazujemy niezbędną wiedzę know-how, sprawdzone receptury, procedury operacyjne, standardy działania i obsługi klienta
- zapewniamy kompleksowe szkolenia wstępne i doskonalące (rozwijające), przez cały okres współpracy
- pomagamy przy rekrutacji zespołu pracowników wraz z doradztwem szkoleniowym
- prowadzimy akcje marketingowe i reklamowe w zasięgu ogólnopolskim, a także udostępniamy materiały iudzielamy wskazówek do przeprowadzenia takich akcji lokalnie przez Franczyzobiorcę
- przygotowujemy projekt technologii i udzielamy wsparcia na każdym etapie przystosowania lokalu
- dedykujemy sprawdzonych dostawców, gdzie nowy Franczyzobiorca może korzystać z rabatów udzielonych dla całej sieci
- pomagamy przy doborze lokalizacji oraz podczas negocjacji warunków umowy najmu
- towarzyszymy Franczyzobiorcy od momentu podpisania Umowy przez cały
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
250 tys. zł plus koszty adaptacji lokalu
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Jeżeli prowadzisz własną działalność gospodarczą i posiadasz odpowiednie zaplecze finansowe to zgłoś się do nas, a my pokażemy Ci jak krok po kroku stać się cenionym na rynku restauratorem. Wystarczy chęć współpracy, zaangażowanie, ambicje i akceptacja zasad systemu franczyzowego, to podstawowa baza potrzebna do osiągnięcia sukcesu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Wrocławska Akademia Kulinarna Sp. z o.o. Sp. Komandytowa
ul. Powstańców Śląskich 2-4, 53-333 Wrocław
791 100 211
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Agnieszka Żółkiewicz
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Znana marka pizzerii zaczyna w Polsce udzielać licencji na biznes. Ile trzeba mieć na inwestycję?
Koncept DIETdrive wykorzystuje pomysł, który wydawał się zarezerwowany dla fast foodów. O co chodzi?
Franczyzodawca sieci pizzerii Stopiątka twierdzi, że jedna restauracja generuje nawet 200 tys. zł obrotów miesięcznie. Na jakie zyski może liczyć franczyzobiorca?
Marka Bó Burger startuje z franczyzą. Właściciele zapewniają, że burgerownia może być rentowna od pierwszego miesiąca.
Stava szuka franczyzobiorców w Niemczech. Jednocześnie obniżyła próg wejścia w biznes dla partnerów w Polsce.

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.
Systemy franczyzowe można podzielić według różnych kryteriów m.in. rodzaju know-how, rodzaju działalności gospodarczej czy sposobu organizacji systemu. Przedstawiamy najważniejsze klasyfikacje.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Pakiet franczyzowy, nazywany także licencją franczyzową, stanowi istotę systemu franczyzowego, gdyż zawiera kompletną koncepcję prowadzenia działalności gospodarczej oferowaną przez franczyzodawcę.
Franczyza rozwija się w naszym kraju od ostatniej dekady XX wieku. Aktualnie do wyboru mamy 1,1 tys. pomysłów na biznes, z czego większość ma polskie pochodzenie.

Nowa nazwa, logo i menu – takie zmiany przeszedł jeden z konceptów firmy Wojtex. Skąd decyzja o rebrandingu i jak będzie teraz wyglądać współpraca franczyzowa?
Szymon Myrlak wszedł w zupełnie nieznaną sobie branżę i zainwestował we franczyzę Chilli Mili. Efekt przekroczył jego oczekiwania.
Koncept Bistro Krówka i Połówka ma już 16 lokali. W tegorocznych planach są jeszcze cztery kolejne otwarcia.
O rozwoju sieci pizzerii Stopiątka i Fitkurier, wyspecjalizowanej w cateringu dietetycznym, opowiada ich właściciel – Marcin Ciesielski.
Właściciele Pierogarni Ciasto i Farsz chcą zbudować sieć lokali ajencyjnych. Na jakich zasadach można współpracować z marką i czy to się opłaca?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować – to pytanie, które dręczy wielu przedsiębiorców. Podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w 2020 roku.
Otwieramy bar z wiśniówką, sklep z meblami vintage, plantację choinek i firmę z dietetycznym cateringiem.
Zakaz konkurencji to jeden z kluczowych zapisów w umowie franczyzowej. Czy franczyzobiorca powinien się go obawiać?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.