Niezłe Bydło

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Marka Niezłe bydło to autorski pomysł Jurka Sobieniaka. Stworzona przez niego koncepcja bistro to wołowina w roli głównej i uzupełniające ją dodatki, pikle, sosy i domowe pieczywo. Moduł biznesowy jest dodatkowo wspierany doświadczeniem naszego zespołu w zakresie rozwoju franczyzy. Model franczyzowy zakłada trzy rodzaje biznesu: bistro, sklep mięsny i restauracja.

JEDNOSTKI WŁASNE

2 (Hala Gwardii, plac Żelaznej Bramy 1, Warszawa) 

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

2 w trakcie tworzenia

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

- szkolenie wstępne

-szkolenia w trakcie trwania Franczyzy

-przekazanie pełni Know-How

- przekazanie podręcznika operacyjnego

- wsparcie marketingowe

- pomoc przy otwarciu Lokalu

 


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Od 50.000 kwota inwestycji 

8% od obrotu – opłata bieżąca

Od 500 zł – opłata marketingowa


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Franczyzodawca nie ma sprecyzowanego profilu Franczyzobiorcy. Musi to być jednak osoba posiadająca wystarczającą ilość czasu aby w pełni zaangażować się w prowadzenie lokalu „Niezłe Bydło”.


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

TJ Rest sp. z o.o.

ul. 11 Listopada 36; 16-080 Tykocin

668 255 772

joanna@niezlebydlo.pl

niezlebydlo.com

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Joanna Zielińska

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Niezłe Bydło.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.