Falla
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Falla to duża i rozpoznawalna marka, która na stałe wpisała się w świadomość osób poszukujących pysznej, zdrowej i roślinnej kuchni, która nie boi się eksperymentów. Przez lata swojej działalności nasze restauracje zdobyły uznanie wielu Gości, którzy codziennie wracają, by próbować naszych kolorowych dań.
Nowoczesna kuchnia roślinna z elementami Bliskiego Wschodu działająca zgodnie z zasadami slow food. Falla to świeże lokalne produkty, wzbogacone nutą orientalnych przypraw, odważne autorskie kompozycje smaków oraz eksplozja kolorów na talerzu, a przede wszystkim szczera miłość do jedzenia.
Nasze produkty cechuje wysoka jakość, a pełnowartościowe dania serwowane w atrakcyjnej cenie, są doskonałą odmianą również dla osób na co dzień spożywających mięso. Dzięki temu naszymi gośćmi są studenci i uczniowie, pracownicy firm, rodzice z dziećmi, a także osoby starsze.
Falla zaskakuje smakiem już od 2016 roku. W tym czasie nasze lokale otworzyły się w takich miejscach, jak: Poznań, Warszawa, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Katowice oraz Łódź. Jeżeli myślisz, że brakuje nas w Twojej okolicy to nic prostszego – otwórz wspólnie z nami dobrze prosperujący biznes!
Dołącz z nami do roślinnej rewolucji!
PLAN DZIAŁANIA - OTWARCIA RESTAURACJI:
Organizacja systemu restauracji Falla podlega następującej siedmiostopniowej procedurze:
- Wstępna konsultacja - przedstawienie potencjalnemu Restauratorowi oferty współpracy, porozmawiamy o szczegółach i wspólnie podejmiemy decyzję.
- Akceptacja potencjalnej lokalizacji pod restaurację Falla, to bardzo ważny krok, dlatego wspomożemy Cię w wybraniu najlepszego miejsca.
- Zawarcie umowy franczyzowej, trochę papierkowej roboty, ale oczywiście na jasnych i przejrzystych warunkach!
- Budowa i odbiór przez inwestora własnej restauracji Falla, razem stworzymy wyjątkową przestrzeń w klimacie Falli.
- Przekazanie „Know How” - Przekażemy wszystkie nasze tajemnice, które pozwolą Ci z łatwością prowadzić Twoją Fallę
- Szkolenie kadry - Nasz doświadczony zespół szkoleniowy przekaże całą wiedzę Twojemu zespołowi, by od pierwszego dnia byli gotowi.
- Otwarcie - Wszystkie ręce na pokład! Pomożemy w całym procesie związanym z otwarciem, by wszystko było dopięte na czas.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
8
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
FALLA co oferujemy:
- ZNANA MARKA Falla to już movement! Kojarzą nas wszyscy fani zdrowego, roślinnego jedzenia z każdego zakątka Polski
- DOŚWIADCZENIE, czyli KNOW HOW wsparcie dla franczyzobiorcy od momentu podpisania umowy.
- PROCEDURY koordynacja przy projektach technicznych i technologicznych.
- LOKALIZACJA pomoc - doradztwo „non stop” – porady przez telefon i osobiście dotyczące wyboru koncepcji i lokalizacji.
- POMOC PRZY OTWARCIU LOKALU - Będziemy wspierać Cię w całym procesie przed otwarciem, w trakcie oraz tuż po nim, by wszystko szło, jak z płatka.
- WIZUALIZACJA LOKALU - Wspólnie zaprojektujemy i stworzymy Fallę, na którą zasługuje Twoja okolica
- RENTOWNOŚĆ rozwiązania minimalizujące koszty wystroju
- MODEL FINANSOWY Atrakcyjny model finansowy, szybki zwrot z inwestycji.
- PODRĘCZNIK OPERACYJNY Nasz podręcznik operacyjny – przekażemy Ci całą najważniejszą wiedzę, dzięki której prowadzenie Falli będzie dla Ciebie czystą przyjemnością.
- PRODUKTY I SPRAWDZENI DOSTAWCY Składniki najwyższej jakości to rzecz najistotniejsza, dlatego przekażemy Ci listę
- dostawców, których produkty są najwyższej próby.
- PARTNERZY SIECI stałe zniżki u dostawców na cały asortyment produktów, alkoholi oraz napoi.
- WYŁĄCZNOŚĆ TERYTORIALNA Prawo do prowadzenia lokalu pod marką FALLA. Dbamy o nasze wspólne interesy, więc nie musisz martwić się o konkurencję.
- ROZWÓJ I SZKOLENIA dla franczyzobiorcy i jego kadry kierowniczej. Przekażemy Ci całą wiedzę o tym, jak prowadzić restaurację i wyszkolimy personel, by od pierwszego dnia kuchnia i personel były na najwyższym poziomie.
- WSPARCIE I COACHING Ciągłe wsparcie i coaching w zakresie kluczowych procesów i wyzwań biznesowych.
- WYMIANA DOŚWIADCZEŃ Przynależność do forum franczyzowego
- PROMOCJA, MARKETING, REKLAMA - Social Media i nie tylko – wiemy co zrobić, by trafiać do naszych Gości. Współpraca marketingowa na poziomie centralnym i lokalnym.
- IDENTYFIKACJĘ GRAFICZNĄ I STRATEGIĘ KOMUNKACJI - Będziemy wspierać Cię w całym procesie przed otwarciem, w trakcie oraz tuż po nim.
W ramach współpracy zapewniamy:
Wszystkie restauracje FALLA otrzymują dedykowane wsparcie w prowadzeniu biznesu. Franczyzobiorcy otrzymują opiekę Franchise Business Coacha, który na co dzień kontaktuje z właścicielami i regularnie daje informację zwrotną w celu zwiększenia efektywności i zyskowności biznesu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Przewidywana kwota inwestycji w restauracje FALLA mieści się w przedziale od 300 tys. złotych netto plus koszty remontu i przystosowania lokalu pod wymagania pozwalające na prowadzenie w nim działalności gastronomicznej. W tej kwocie zawiera się także sprzęt do kuchni oraz wyposażenie kuchni i baru,ewentualna kaucja za lokal.
Opłata licencyjna wynosi jednorazowo 15 tys. zł, natomiast opłata franczyzowa to każdorazowo 6 proc. od obrotu miesięcznego franczyzobiorcy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Franczyzobiorca zobowiązany jest uzyskać wszelkie zezwolenia, licencje i inne dokumenty niezbędne do należytego wywiązania się z ciążących na nim obowiązków wynikających z umowy o współpracy przez cały okres jej obowiązywania. Decydując się na prowadzenie restauracji Falla, Restaurator musi zarejestrować firmę, zdobyć szereg zezwoleń oraz spełnić określone procedury w celu uruchomienia restauracji. Lokal na parterze budynku ze stolarką otworową okienną, miejsce na ogródek. Obowiązkowym motywem, jest naturalny mech przed blatem baru. Wystrój restauracji to naturalne drewno, metal, cegła oraz odcienie szarości, naturalna zieleń na parapetach i stołach. Od franczyzobiorcy nie wymagamy doświadczenia w gastronomii.
JAKI LOKAL:
-
Lokal „na ulicy” typowy standardowy sugerujemy lokale 90-130 m2 (max do 150m2).
-
Parter i nie piwnica.
-
Lokal z miejscem na ogródek letni.
-
moc przyłączeniowa; dodatkowe 18 kW lub przyłącze gazowe
-
sprawna, efektywna wentylacja mechaniczna
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Falla sp. z o.o. (Wawrzyniaka 19, 60-506 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Falla oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Franczyzodawcy marki Falla nie tylko otwierają kolejne wegańskie restauracje. Uruchomili również nowy koncept.
Filip i Alicja Voigt mieli wątpliwości, gdy otwierali wegańską restaurację w stolicy. Czy żałują?
Prezentujemy pomysły na biznes, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie lub prowadzeniem innej firmy.
Falla podpowiada franczyzobiorcom, jak otworzyć i zarabiać na restauracji z kuchnią roślinną.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
– Nie podejmujemy współpracy z każdym zainteresowanym, musimy mieć poczucie dużego prawdopodobieństwa, że partner sobie poradzi – mówi Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady.
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.