Falla

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Nowoczesna kuchnia roślinna z elementami Bliskiego Wschodu działająca zgodnie z zasadami slow food. Falla to świeże lokalne produkty, wzbogacone nutą orientalnych przypraw, odważne autorskie kompozycje smaków oraz eksplozja kolorów na talerzu, a przede wszystkim szczera miłość do jedzenia.
Falla w ciągu 4 lat działalności dorobiła się grupy stałych zwolenników (20 tys. fanów na facebooku, 5000 na istagramie), oraz ugruntowanej pozycji w takich miastach jak Warszawa, Gdynia, Gdańsk, Wrocław czy Bydgoszcz.
Nasze produkty cechuje wysoka jakość, a pełnowartościowe dania serwowane w atrakcyjnej cenie, są doskonałą odmianą również dla osób na codzień spożywających mięso. Dzięki temu naszymi gośćmi są studenci i uczniowie, pracownicy firm, rodzice z dziećmi, a także osoby starsze.
Organizacja systemu restauracji Falla podlega następującej pięciostopniowej procedurze:
- Przedstawienie potencjalnemu Restauratorowi oferty współpracy,
- Akceptacja potencjalnej lokalizacji pod restaurację Falla,
- Zawarcie umowy franczyzowej,
- Budowa i odbiór przez inwestora własnej restauracji Falla,
- Inauguracja - otwarcie restauracji Falla.
Na podstawie naszego doświadczenia, możemy stwierdzić, że powyższy proces zwykle zamyka się w okresie 3-4 miesięcy.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
- Falla Poznań (ul. Wawrzyniaka 19, 60-506 Poznań),
- Falla Wrap (Plac Wiosny Ludów 1, 61-831 Poznań)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9 (Gdańsk, Gdynia, Warszawa, Wrocław, Bydgoszcz , Katowice , Łódź , Lublin , Słupsk)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- książka franczyzowa, składająca się z podręcznika operacyjnego oraz standardów operacyjnych marki Falla. Jest naszym pakietem know-how: od aranżacji wnętrza lokalu, poprzez proces rekrutacji pracowników, aż po podanie unikalnych przepisów dań Falli,
- zapewniamy profesjonalne szkolenie personelu,
- promocja, reklama i marketing (prowadzenie mediów społecznościowych),
- udział w zintegrowanym systemie informatycznym,
- jesteśmy marką znaną, o stabilnie ugruntowanej pozycji na rynku gastronomicznym, cieszącą się dużą popularnością w mediach,
- gwarantujemy wyłączność terytorialną.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji mieści się w przedziale od 250 tys. złotych do 400 tys. złotych
W tej kwocie zawiera się m.in. remont, adaptacja, wyposażenie kuchni, ewentualna kaucja za lokal.
Samo wyposażenie kuchni to wydatek rzędu 80-110 tys. zł.
Opłata licencyjna wynosi jednorazowo 15 tys. zł, natomiast opłata franczyzowa to każdorazowo 5 proc. od obrotu miesięcznego franczyzobiorcy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Restauracje FALLA tutaj szukamy miejsc w miastach powyżej 100k mieszkańców. Nie mamy tutaj specjalnych wymagań, ale lokal musi być na parterze i bardzo dobrze, aby miał ogródek. Nie szukamy w tym formacie lokali osiedlowych, skupiamy się na centrach miast lub w okolicy modnych miejsc i dużych ciągów komunikacyjnych pieszych.
Franczyzobiorca zobowiązany jest uzyskać wszelkie zezwolenia, licencje i inne dokumenty niezbędne do należytego wywiązania się z ciążących na nim obowiązków wynikających z umowy o współpracy przez cały okres jej obowiązywania. Decydując się na prowadzenie restauracji Falla, Restaurator musi zarejestrować firmę, zdobyć szereg zezwoleń oraz spełnić określone procedury w celu uruchomienia restauracji. Lokal na parterze budynku ze stolarką otworową okienną, miejsce na ogródek. Obowiązkowym motywem, jest naturalny mech przed blatem baru. Wystrój restauracji to naturalne drewno, metal, cegła oraz odcienie szarości, naturalna zieleń na parapetach i stołach. Od franczyzobiorcy nie wymagamy doświadczenia w gastronomii.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Falla (Wawrzyniaka 19, 60-506 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Falla oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Franczyzodawcy marki Falla nie tylko otwierają kolejne wegańskie restauracje. Uruchomili również nowy koncept.
Filip i Alicja Voigt mieli wątpliwości, gdy otwierali wegańską restaurację w stolicy. Czy żałują?
Prezentujemy pomysły na biznes, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie lub prowadzeniem innej firmy.
Falla podpowiada franczyzobiorcom, jak otworzyć i zarabiać na restauracji z kuchnią roślinną.

Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?
Diety pudełkowe cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków. Nie jest to jednak dzisiaj łatwy biznes do prowadzenia.

Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.
Cafe Słodziak to nowy koncept franczyzodawcy marki Cukrem i Solą. Jakie są plany marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Gastronomia nadal jest jedną z branż najchętniej wybieranych przez przedsiębiorców. Prezentujemy 30 sprawdzonym pomysłów na biznes we franczyzie w tej branży!
Czy ekologiczny biznes prowadzi się tylko dla idei, czy też naprawdę można na tym zarobić? Oto pomysły na firmę, która dba o środowisko.
Studio gamingowe, klub Xtreme Fitness Gym, firma diagnozująca zdrowe zwierząt na podstawie badania ich sierści a może mała manufaktura torebek? Sprawdź, jak otworzyć takie biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.