Falla

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Nowoczesna kuchnia roślinna z elementami Bliskiego Wschodu działająca zgodnie z zasadami slow food. Falla to świeże lokalne produkty, wzbogacone nutą orientalnych przypraw, odważne autorskie kompozycje smaków oraz eksplozja kolorów na talerzu, a przede wszystkim szczera miłość do jedzenia.
Falla w ciągu 4 lat działalności dorobiła się grupy stałych zwolenników (20 tys. fanów na facebooku, 5000 na istagramie), oraz ugruntowanej pozycji w takich miastach jak Warszawa, Gdynia, Gdańsk, Wrocław czy Bydgoszcz.
Nasze produkty cechuje wysoka jakość, a pełnowartościowe dania serwowane w atrakcyjnej cenie, są doskonałą odmianą również dla osób na codzień spożywających mięso. Dzięki temu naszymi gośćmi są studenci i uczniowie, pracownicy firm, rodzice z dziećmi, a także osoby starsze.
Organizacja systemu restauracji Falla podlega następującej pięciostopniowej procedurze:
- Przedstawienie potencjalnemu Restauratorowi oferty współpracy,
- Akceptacja potencjalnej lokalizacji pod restaurację Falla,
- Zawarcie umowy franczyzowej,
- Budowa i odbiór przez inwestora własnej restauracji Falla,
- Inauguracja - otwarcie restauracji Falla.
Na podstawie naszego doświadczenia, możemy stwierdzić, że powyższy proces zwykle zamyka się w okresie 3-4 miesięcy.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
- Falla Poznań (ul. Wawrzyniaka 19, 60-506 Poznań),
- Falla Wrap (Plac Wiosny Ludów 1, 61-831 Poznań)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9 (Gdańsk, Gdynia, Warszawa, Wrocław, Bydgoszcz , Katowice , Łódź , Lublin , Słupsk)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- książka franczyzowa, składająca się z podręcznika operacyjnego oraz standardów operacyjnych marki Falla. Jest naszym pakietem know-how: od aranżacji wnętrza lokalu, poprzez proces rekrutacji pracowników, aż po podanie unikalnych przepisów dań Falli,
- zapewniamy profesjonalne szkolenie personelu,
- promocja, reklama i marketing (prowadzenie mediów społecznościowych),
- udział w zintegrowanym systemie informatycznym,
- jesteśmy marką znaną, o stabilnie ugruntowanej pozycji na rynku gastronomicznym, cieszącą się dużą popularnością w mediach,
- gwarantujemy wyłączność terytorialną.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji mieści się w przedziale od 250 tys. złotych do 400 tys. złotych
W tej kwocie zawiera się m.in. remont, adaptacja, wyposażenie kuchni, ewentualna kaucja za lokal.
Samo wyposażenie kuchni to wydatek rzędu 80-110 tys. zł.
Opłata licencyjna wynosi jednorazowo 15 tys. zł, natomiast opłata franczyzowa to każdorazowo 5 proc. od obrotu miesięcznego franczyzobiorcy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Restauracje FALLA tutaj szukamy miejsc w miastach powyżej 100k mieszkańców. Nie mamy tutaj specjalnych wymagań, ale lokal musi być na parterze i bardzo dobrze, aby miał ogródek. Nie szukamy w tym formacie lokali osiedlowych, skupiamy się na centrach miast lub w okolicy modnych miejsc i dużych ciągów komunikacyjnych pieszych.
Franczyzobiorca zobowiązany jest uzyskać wszelkie zezwolenia, licencje i inne dokumenty niezbędne do należytego wywiązania się z ciążących na nim obowiązków wynikających z umowy o współpracy przez cały okres jej obowiązywania. Decydując się na prowadzenie restauracji Falla, Restaurator musi zarejestrować firmę, zdobyć szereg zezwoleń oraz spełnić określone procedury w celu uruchomienia restauracji. Lokal na parterze budynku ze stolarką otworową okienną, miejsce na ogródek. Obowiązkowym motywem, jest naturalny mech przed blatem baru. Wystrój restauracji to naturalne drewno, metal, cegła oraz odcienie szarości, naturalna zieleń na parapetach i stołach. Od franczyzobiorcy nie wymagamy doświadczenia w gastronomii.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Falla (Wawrzyniaka 19, 60-506 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Falla oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Franczyzodawcy marki Falla nie tylko otwierają kolejne wegańskie restauracje. Uruchomili również nowy koncept.
Filip i Alicja Voigt mieli wątpliwości, gdy otwierali wegańską restaurację w stolicy. Czy żałują?
Prezentujemy pomysły na biznes, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie lub prowadzeniem innej firmy.
Falla podpowiada franczyzobiorcom, jak otworzyć i zarabiać na restauracji z kuchnią roślinną.

Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.
Karol Nowosielski zupełnie przypadkiem trafił na koncept Bafra Kebab. Nie szukał nowej drogi zawodowej. O jego przyszłości zadecydował przypadek.
New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.

Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.