Bó Burger

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Nasze miejsce Bó Burger
Koncepcja Bó Burger to połączenie symboliki ręcznego liternictwa, ulicznej spontaniczności i swobody z wysokiej klasy restauracją. Identyfikacja zakłada dwie warstwy-pierwszą związaną ze slow foodem, miejskim życiem,ulicą i kulturą oraz drugą-złotą nawiązującą do stylu nowojorskiego metra,grafitti i hip hopu.
Bó Burger jest miejscem w stylu tych które otwierasz z pasji dla siebie, przyjaciół i znajomych, w którym w komfortowych warunkach spróbujesz pysznego jedzenia najwyższej jakości.
Produkt
Lokal Bó Burger na gastronomicznej mapie Kielc funkcjonuje od 2016 roku. Jest miejscem typu slow food w którym serwowane są pyszne burgery i frytki belgijskie.
Głównymi założeniami lokalu jest to by serwowane dania były zawsze świeże i smaczne. Bułka z lokalnej piekarni, mięsa przyrządzane na miejscu ,wysoka jakość produktów i autorskie sosy do burgerów i frytek to tajemnica naszego sukcesu.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Co zyskuje franczyzobiorca?
- wsparcie operacyjne na każdym etapie inwestycji przed i po otwarciu lokalu,
- przekazujemy know-how w zakresie optymalnego prowadzenia i zarządzania lokalem,
- przekazujemy franczyzobiorcy projekty graficzne i materiały marketingowe oraz prawo do korzystania z marki Bó Burger,
- zapewniamy wsparcie przy znalezieniu odpowiednich dostawców,
- przeprowadzamy szkolenia dla franczyzobiorców i pracowników w oparciu o standardy Bó Burger.
Szkolenia to alternatywny sposób współpracy z marką Bó Burger.
Dzięki nim będą Państwo mogli rozpocząć swój biznes pod własnym szyldem budując nową markę w gastronomii bądź rozszerzyć działalność już istniejącą o nowe pozycje w menu.
Oferta szkoleniowa obejmuje:
- przeprowadzamy szkolenia dla pracowników i pracodawców w oparciu o standardy Bó Burger,
- zapewniamy wsparcie przy znalezieniu odpowiednich dostawców.
Cena przeprowadzenia szkolenia: 8 tys. zł netto.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji potrzebna do otwarcia Bó Burger uzależniona jest od stanu technicznego i wielkości lokalu:
- gotowy lokal po innej gastronomii-koszt inwestycji już od 50 tys. złotych,
- nowy lokal przygotowany od podstaw-koszt inwestycji 150 tys. złotych ,
- opłata wstępna 12 tys. zł netto,
- po otwarciu lokalu stała opłata franczyzowa to 3% od miesięcznego obrotu (netto).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Paweł Szczepanik
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Otwieramy – stwierdzili przedsiębiorcy z branży gastronomicznej i hotelarskiej. Pomimo zakazu niektórzy zaczynają odmrażać swoje biznesy. Także franczyzowe.
– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski, menedżer ds. rozwoju restauracji Chinkalnia.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.

Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!
Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.