SiGelato
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
SiGelato to marka należąca do Sweet Gallery - największego gracza w sektorze mobilnej gastronomii. Spółka zajmuje już około 20 proc. rynku. Do portfolio Sweet Gallery należą także marki Bafra Kebab oraz Lodolandia & Kołacz na Okrągło.
SiGelato to wyjątkowa marka, która oferuje klientom coś zupełnie nowego. Oryginalne rzemieślnicze lody, produkowane na bazie produktów pochodzących ze słonecznej Sycylii - stolicy lodów i inspirowane słoneczną Sycylią.
Posiadamy własną linię produkcyjną i samodzielnie wyrabiamy lody według receptur opracowanych we współpracy z włoskim mistrzem lodziarstwa Salvatore. Zgłębianie sztuki tworzenia lodów rzemieślniczych i praca nad ich smakami trwała ponad rok. Do tej pory opracowaliśmy już kilkaset smaków, które oparte są na polskim mleku i naturalnych składnikach najwyższej jakości. Przykładem są lody śmietankowe czy cytrynowe z cytryn ze świeżych zbiorów lub pistacja z Bronte, której nazwa pochodzi od sycylijskiego miasteczka Bronte leżącego u podnóża wulkanu Etna, słynącego z uprawy pistacji.
Specjalizujemy się w przyczepach gastronomicznych, które świetnie sprawdzają się w miejscach z dużym natężeniem ruchu pieszych, w parkach, na osiedlach, w miejskich ogrodach zoologicznych jak również pod centrami handlowymi. Posiadamy kilkuletnie doświadczenie w produkcji przyczep gastronomicznych. Wyprodukowaliśmy ich już kilkaset, dzięki czemu dopracowane są w najmniejszym szczególe.
UNIKALNA FRANCZYZA
Franczyza SiGelato została tak zaprojektowana, aby każdy Franczyzobiorca poprzez szereg szkoleń zarówno praktycznych jak i teoretycznych nabył pełną wiedzę jak poprowadzić biznes lodowy. Franczyza SiGelato to „Franczyza pod klucz”, co oznacza że franczyzobiorca zdobywa nie tylko wiedzę w zakresie prowadzenia sprzedaży lodów ale całe know-how prowadzenia biznesu.
WYNAJEM JEDNĄ Z OPCJI
Od marca 2022 r. Sweet Gallery umożliwia Franczyzobiorcom wynajęcie przyczepy SiGelato na sezon, tj. od kwietnia do września. To opcja otworzenia własnego biznesu bez ponoszenia kosztów związanych z leasingiem czy zakupem. Koszty wyprodukowania i wyposażenia przyczepy ponosi spółka, która następnie przekazuje ją w wynajem Franczyzobiorcy. – Oferujemy nowe warunki współpracy franczyzowej, dzięki którym biznes jest w pełni bezpieczny, a zasady współpracy są bardzo transparentne – mówi Krzysztof Olesiak, prezes firmy Sweet Gallery.
Takie rozwiązanie pozwala na zapoznanie się z biznesem i jego specyfiką w praktyce, bez ponoszenia przez Franczyzobiorcę kosztów inwestycyjnych – mówi Katarzyna Krzemińska-Malon, marketing & PR manager Sweet Gallery. Partner wynajmuje w pełni wyposażoną, gotową do pracy przyczepę SiGelato , która jest dostarczana przez centralę do wybranej lokalizacji.
SiGelato to:
- Zysk na poziomie nawet 12 - 15 tys. zł netto (na rękę)
- Biznes wpisujący się w aktualne trendy i modę na autentyczne, naturalne lody w Polsce
- Franczyza zaprojektowana tak, aby każdy, niezależnie od doświadczenia, mógł poprowadzić biznes gastronomiczny
- Partnerska współpraca oparta na wieloletnim doświadczeniu
- Model biznesowy, który sprawdza się w dużych miastach i małych miejscowościach
- W pełni wyposażona, gotowa do pracy przyczepa gastronomiczna
- Nowoczesny design punktu sprzedaży
- Oryginalne sycylijskie lody rzemieślnicze
- Produkt na każdą kieszeń
- Unikalny, rozpoznawalny smak, lubiany produkt
- Różnorodne smaki oparte na polskim mleku i naturalnych składnikach najwyższej jakości
DLACZEGO WARTO WYBRAĆ FRANCZYZĘ SIGELATO?
DEDYKOWANY OPIEKUN REGIONALNY To właśnie on zadba o sprawne przygotowanie Cię do rozpoczęcia działalności. Otwarcie punktu to Twój wielki dzień, dlatego otworzymy go razem z Tobą. Opiekun będzie Twoim wsparciem także podczas trwania umowy franczyzowej. To do niego zadzwonisz z każdym pytaniem.
POMOC W FINANSOWANIU Wiemy, jak skomplikowane są sprawy związane z finansami, dlatego stworzyliśmy szereg rozwiązań pozwalających zacząć biznes już od 35 tys. złotych. Nie zostaniesz z tym sam. Dedykowany Ekspert ds. Finansowania odpowie na wszystkie Twoje pytania i pomoże Ci nawet w wypełnieniu wniosku na finasowanie Twojego biznesu. Ty tylko złożysz wniosek do banku.
POZYSKANIE LOKALIZACJI Atrakcyjna lokalizacja to jeden z najważniejszych czynników w biznesie gastronomicznym. Nasz dział komercjalizacji, działający we wszystkich województwach w Polsce, pozyska dla Ciebie najlepsze miejsca na osiedlach, deptakach, skwerach oraz przy marketach i galeriach handlowych. Dodatkowo oceni, czy miejsca te, będą mogły zapewnić przepływ klientów, a także satysfakcjonujące wyniki sprzedaży. Wszystkie formalności są po naszej stronie.
PAKIET SZKOLENIOWY Jeśli będziesz mieć już podpisaną umowę i wybraną lokalizację, rozpoczniesz szkolenie teoretyczne oraz praktyczne na jednym z naszych punktów w Warszawie. Zdobędziesz na nim niezbędną wiedzę jak poprowadzić ten biznes. Przeszkolimy Cię z receptur, higieny produkcji, sprzedaży, a także zasad bezpieczeństwa i zarządzania.
WSPARCIE MARKETINGOWE Podczas trwania umowy franczyzowej, zapewniamy kompleksowe wsparcie marketingowe w wypromowaniu Twojego biznesu. Budowanie pozytywnego wizerunku to nasz nadrzędny cel, dlatego nasi Franczyzobiorcy mają do dyspozycji kampanie zasięgowe, przemyślane promocje oraz inne, zgodne z trendami, materiały marketingowe, które skutecznie wspierają biznes. Materiały udostępniamy na dedykowanym serwerze wszystkim Franczyzobiorcom.
PRZEMYŚLANA LOGISTYKA Zadbamy o Twoje potrzeby stale Cię wspierając. Dotyczy to także optymalizacji łańcucha dostaw. Produkty najwyższej jakości, niezbędne do rozpoczęcia działalności, zostaną dostarczone bezpośrednio do Twojego punktu sprzedaży.
USŁUGI SERWISOWE Zapewniamy pełną obsługę serwisową. Będziemy do Twojej dyspozycji w sytuacjach awaryjnych. Nasz serwis dociera na miejsce w ciągu 48 godzin od zgłoszenia awarii, aby szybko i sprawnie usunąć wszelkie usterki. Zawsze mamy ze sobą sprzęt zastępczy.
NAJCZĘSTSZE PYTANIA:
- Od czego zacząć? Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń na numer +48 537 631 631. Przedstawimy Ci wszystkie możliwości i zaprosimy na niezobowiązujące spotkanie w siedzibie naszej firmy w Warszawie.
- Czy muszę rezygnować z dotychczasowej pracy?
Nie ma znaczenia czy pracujesz na etacie, prowadzisz swoją działalność, czy zajmujesz się rodziną. Nasz koncept to jedyny biznes, dzięki któremu z niczego nie trzeba rezygnować. Każdy może zostać naszym Franczyzobiorcą, niezależnie od doświadczenia i wykonywanego zawodu.
- Jakiej kwoty potrzebuję na start?
Większość naszych Klientów finansuje swój biznes leasingiem, dlatego już 35 tys. złotych umożliwi Ci uruchomienie dochodowego biznesu w modelu franczyzowym.
- Jak znaleźć odpowiednią lokalizację?
Mamy największe doświadczenie na rynku street food w pozyskiwaniu lokalizacji, dlatego w ramach współpracy zapewnimy Ci miejsce z dużym przepływem klientów. Do Ciebie należy decyzja, gdzie będziesz prowadzić swój biznes.
- Czy muszę mieć magazyn?
Nasze przyczepy są tak skonstruowane, że pomieszczą towar na 2 tygodnie przy dużym ruchu, dlatego nie trzeba mieć magazynu. Ponadto zapewniamy dostawy kilka razy w tygodniu.
- Czy muszę się na tym znać?
Nie musisz mieć doświadczenia. Przeszliśmy na własnej skórze każdy etap prowadzenia mobilnego biznesu, ponieważ sami pracowaliśmy na punktach sprzedaży i zdobyliśmy szerokie doświadczenie. Bez obaw, nauczymy Cię wszystkiego.
JEDNOSTKI WŁASNE
7
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
40
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszym franczyzobiorcom zapewniamy:
- nowoczesną, w pełni wyposażoną przyczepę, gotową do pracy,
- biznes wpisujący się w aktualne trendy i modę na autentyczne, naturalne lody w Polsce,
- lokalizacje w całej Polsce (parki, osiedla, miejskie ogrody zoologiczne, centra handlowe) - to niezwykle istotny czynnik w prowadzeniu biznesu,
- wsparcie w założeniu i prowadzeniu biznesu na każdym etapie w postaci dedykowanego Opiekuna Klienta,
- know-how prowadzenia biznesu,
- prawa do używania znaku SiGelato,
- wsparcie marketingowe (social media, programy lojalnościowe, konkursy),
- pakiet szkoleń teoretycznych i praktycznych - nie musisz znać się na tym biznesie, my nauczymy Cię wszystkiego,
- kompleksowe zaopatrzenie,
- serwis,
- stałą pomoc operacyjną.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji: od 10 tys. zł (środków własnych).
ZYSK MIESIĘCZNY
- Kwota zysku nawet 15 tys. zł netto (na rękę).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od franczyzobiorców oczekujemy:
- przedsiębiorczości i zaangażowania w prowadzeniu biznesu,
- posiadania wymaganego kapitału początkowego,
- ukończenia szkoleń,
- przestrzegania wewnętrznych procedur firmy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sweet Gallery Sp. z o.o Sp. k
ul. Jutrzenki 99/101 moduł B1, 02-231 Warszawa
+48 537 631 631
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sweet Gallery Sp. z o.o Sp. k (ul. Jutrzenki 99/101 moduł B1, 02-231 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego SiGelato oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sigelato.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
O tym jak zdominować rynek w 10 lat opowiada Krzysztof Olesiak, prezes firmy Sweet Gallery, do której należy Lodolandia & Kołacz na Okrągło, SiGelato i Bafra Kebab.
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Wystarczyło 10 lat działalności na rynku, by Sweet Gallery otworzyła 800 punktów i zajęła w ten sposób 20 proc. rynku gastronomicznego w segmencie outdoor.
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Co zrobić, by dorobić się majątku, prowadząc własną firmę? Ciężka praca, odwaga, elastyczność, wyczucie rynku – to najlepsza droga do biznesowego sukcesu.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowe męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
Kto może zostać franczyzodawcą? Decyzja o stworzeniu własnej sieci franczyzowej nie jest prosta i wymaga spełnienia szeregu warunków.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.