Strefa Disco

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Strefa Disco 24/7 to lokale w klimacie lat 80/90-tych, umożliwiający powrót do dobrze znanych czasów beztroskiej młodości, kulinarnych przysmaków takich jak tatar wołowy, strogonow, żurek kujawski, chleb serwowany z domowym smalcem, czy też klasyczny śledź w oleju idealnie balansujący z specjałami dobrze dobranych trunków alkoholowych do tego wszystko w bardzo korzystnych cenach! Strefa Disco, jest swojego rodzaju uwspółcześnieniem tego modelu biznesowego.
Zarząd zdecydował się wyjść o krok dalej, dając swoim gościom poza niskimi cenami w niezobowiązującej atmosferze również, komfortowe stylowe wnętrze, wyszkoloną obsługę , parkiet (w zależności od wielkości lokalu), odpowiednie nagłośnienie i dobrze opracowane przepisy.
Niektórzy opisują nasz lokal w kilku słowach „tu zaczynasz, tu kończysz”. Jesteśmy lokalem otwartym 24/7, co powoduje swego rodzaju konkurencyjność a co z tym się wiąże zainteresowanie i dzięki temu u nas goście zjawiają się od wczesnych godzin porannych.
JEDNOSTKI WŁASNE
1 Bydgoszcz, Stary Rynek 18
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1 Gdańsk, Targ Drzewny 12/14
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- marka + know how, oraz wieloletnie doświadczenie franczyzodawcy,
- wsparcie dla franczyzobiorcy od momentu podpisania umowy, jak również w trakcie trwania współpracy,
- pomoc przy projektach technicznych,
- projekt aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju,
- akcje reklamowe i marketingowe,
- prowadzenie fanpage,
- przeszkolenie w zakresie zaopatrzenia, tworzenia stanu magazynowego, negocjacji z dostawcami
- przekazanie receptur naszych dań wraz z profesjonalnym przeszkoleniem,
- szkolenia fundamentalne,
- pomoc przy wyborze najlepszej lokalizacji lokalu,
- pomagamy w uzyskaniu środków na rozpoczęcie działalności,
- pomoc prawna,
- grafik sieci, który będzie wykonywał dla Państwa wszystkie projekty graficzne,
- użyczenie sprzętu:lodówki , nalewki do piwa i inne.
- pomoc w zakupie wyposażenia ( hokery, stoliki, krzesła, nagłośnienie)
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata wstępna do sieci 2000 zł netto.
- miesięczna opłata przynależności do sieci 1 tys. zł netto (pierwsze 6 miesięcy za 1 zł )
- kwota inwestycji uzależniona jest od stanu technicznego lokalu, ale może ona wynosić od 40 do 65 tys zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- zabezpieczenie finansowe do uruchomienia lokalu;
- chęć współpracy i zaangażowanie,
- wybrany lokal o powierzchni min 60-140 m2 lub gotowość do znalezienia lokalu pod daną działalność,
- resztę powierz nam.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Wiesław Naklicki
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Members Card Sp. z o.o. (Dworcowa 10, 85-010 Bydgoszcz). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Strefa Disco oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie strefadisco.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Przychody firmy gastro-kurierskiej Stava w styczniu 2021 roku były rekordowe – sprzedaż osiągnęła poziom 2 mln zł. Firma otwiera oddziały w kolejnych miastach i rekrutuje franczyzobiorców.
– Gdybym miał dzisiaj otwierać restaurację, to postawiłbym na taką, która z założenia ma szybką rotację gości i koncentruje się na prostym menu – mówi Marcin Koch, właściciel Bazaru Kocha i restauracji Talerzyki.
Franczyzodawca Cukrem i Solą zapewnia, że jego koncept od pierwszego miesiąca przynosi zyski. Na czym polega ten biznes?
W ubiegłym roku obroty sieci Koku Sushi wzrosły o 37 proc. Franczyzobiorca musi mieć co najmniej 40 tys. zł na inwestycję w restaurację pod tym szyldem.
Właściciele Wytwórni Pączków Piekarczyk postawili sobie za cel tak unowocześnić koncept, żeby zarabiał nawet podczas pandemii. Czy im się to udało?

Co to franczyza? To sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyzobiorcy dość niefrasobliwie podpisują umowy franczyzowe. Na co należy zwrócić uwagę, zanim podejmiemy się zobowiązań na lata?
Najważniejsze pozycje książkowe dotyczące franczyzy, które dotychczas ukazały się na rynku wydawniczym.

Cudo Vegan Sushi chce przekonać Polaków do wegańskiego sushi. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
– Już niedługo zaczynamy testy dwóch nowych konceptów – zapowiada Krzysztof Olesiak, prezes Sweet Gallery.
Pizza Factory ma już na koncie pierwsze tegoroczne otwarcie. Nowi franczyzobiorcy mogą liczyć na promocję.
Stava zakończyła emisję akcji. Pozyskała od inwestorów 3,4 mln zł. Na co planuje je przeznaczyć?
Otwieramy – stwierdzili przedsiębiorcy z branży gastronomicznej i hotelarskiej. Pomimo zakazu niektórzy zaczynają odmrażać swoje biznesy. Także franczyzowe.
– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski z Chinkalnii.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Krok po kroku opisujemy jak założyć: pizzerię, studio gamingowe, luksusowy kemping, drogerię, SPA w mieście i salon aut poleasingowych.
Przedstawiamy warunki współpracy z m.in.: Bricomarche, Honda, Concept Energy, Grene, Komfort, VOX, Sleeping Expert, DDD, Majster Budowlane ABC.
W umowach franczyzowych zastrzeżenie kar jest standardowym postanowieniem. Jednak nie zawsze są prawidłowo skonstruowane. Na co zwrócić uwagę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.