Falla Wrap

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Koncept restauracji Falla powstał w 2016 roku. Dziś ma 11 lokali w największych polskich miastach. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu naszych gości na zdrowe i smaczne Wrapy wegańskie na wynos, twórcy kultowej sieci FALLA przedstawiają nową markę FALLA Wrap. Marka FALLA Wrap skierowana jest także dla mniejszych miejscowości.
Nasze produkty cechuje wysoka jakość, a pełnowartościowe dania serwowane w atrakcyjnej cenie, są doskonałą odmianą również dla osób na codzień spożywających mięso. Dzięki temu naszymi gośćmi są studenci i uczniowie, pracownicy firm, rodzice z dziećmi, a także osoby starsze.
Organizacja systemu bistro vege Falla Wrap podlega następującej pięciostopniowej procedurze:
- Przedstawienie potencjalnemu Restauratorowi oferty współpracy,
- Akceptacja potencjalnej lokalizacji pod Falla Wrap
- Zawarcie umowy franczyzowej,
- Budowa i odbiór przez inwestora własnego Falla Wrap,
- Inauguracja - otwarcie Falla Wrap.
Na podstawie naszego doświadczenia, możemy stwierdzić, że powyższy proces zwykle zamyka się w okresie 3-4 miesięcy.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
- Falla Wrap (Plac Wiosny Ludów 1, 61-831 Poznań)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- książka franczyzowa, składająca się z podręcznika operacyjnego oraz standardów operacyjnych marki Falla Wrap jest naszym pakietem know-how: od aranżacji wnętrza lokalu, poprzez proces rekrutacji pracowników, aż po podanie unikalnych przepisów na kultowe FALLA Wrapy,
- zapewniamy profesjonalne szkolenie personelu,
- promocja, reklama i marketing (prowadzenie mediów społecznościowych),
- udział w zintegrowanym systemie informatycznym,
- jesteśmy marką znaną, o stabilnie ugruntowanej pozycji na rynku gastronomicznym, cieszącą się dużą popularnością w mediach,
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
W zależności lokal 40m2 czy lokal w food courcie lub mobilny typu pawilon gastronomiczny etc. Sugerujemy lokale 40-50 m2
Kwota inwestycji mieści się w przedziale od 80 tys. złotych do 120 tys. złotych
W tej kwocie zawiera się m.in. remont, adaptacja, wyposażenie lokalu, ewentualna kaucja za lokal.
Samo wyposażenie kuchni to wydatek rzędu 60-80 tys. zł
Opłata licencyjna wynosi jednorazowo 15 tys. zł, natomiast opłata franczyzowa to każdorazowo 6 proc. od obrotu miesięcznego franczyzobiorcy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
FALLA Wrap to docelowo lokalizacje w miastach powyżej 40 tysięcy mieszkańców. FALLA Wrap może to być lokal w centrum, ale także na osiedlu czy lokal w food courcie lub mobilny pawilon gastronomiczny etc.
Na lokal w formacie FALLA Wrap wystarczy miejsce o powierzchni 40 – 50 m2. Lokal na parterze budynku ze stolarką otworową okienną.
Szukamy także lokalizacji sezonowych nad morzem oraz w górach.
Franczyzobiorca zobowiązany jest uzyskać wszelkie zezwolenia, licencje i inne dokumenty niezbędne do należytego wywiązania się z ciążących na nim obowiązków wynikających z umowy o współpracy przez cały okres jej obowiązywania. Decydując się na prowadzenie konceptu Falla WRAP, Restaurator musi zarejestrować firmę, zdobyć szereg zezwoleń oraz spełnić określone procedury w celu uruchomienia lokalu.
Od franczyzobiorcy nie wymagamy doświadczenia w gastronomii.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Falla (Wawrzyniaka 19, 60-506 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Falla Wrap oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzodawca Cukrem i Solą zapewnia, że jego koncept od pierwszego miesiąca przynosi zyski. Na czym polega ten biznes?
W ubiegłym roku obroty sieci Koku Sushi wzrosły o 37 proc. Franczyzobiorca musi mieć co najmniej 40 tys. zł na inwestycję w restaurację pod tym szyldem.
Właściciele Wytwórni Pączków Piekarczyk postawili sobie za cel tak unowocześnić koncept, żeby zarabiał nawet podczas pandemii. Czy im się to udało?
Cudo Vegan Sushi chce przekonać Polaków do wegańskiego sushi. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
– Już niedługo zaczynamy testy dwóch nowych konceptów – zapowiada Krzysztof Olesiak, prezes Sweet Gallery.

Co to franczyza? To sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyzobiorcy dość niefrasobliwie podpisują umowy franczyzowe. Na co należy zwrócić uwagę, zanim podejmiemy się zobowiązań na lata?
Najważniejsze pozycje książkowe dotyczące franczyzy, które dotychczas ukazały się na rynku wydawniczym.

Pizza Factory ma już na koncie pierwsze tegoroczne otwarcie. Nowi franczyzobiorcy mogą liczyć na promocję.
Stava zakończyła emisję akcji. Pozyskała od inwestorów 3,4 mln zł. Na co planuje je przeznaczyć?
Otwieramy – stwierdzili przedsiębiorcy z branży gastronomicznej i hotelarskiej. Pomimo zakazu niektórzy zaczynają odmrażać swoje biznesy. Także franczyzowe.
– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski z Chinkalnii.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Sklepy z żywnością to stabilny biznes. Ale i one musiały sprostać wyzwaniom związanym z pandemią koronawirusa. Jak sobie poradziły?
Przeprowadzka.pl łączy osoby, które chcą się przeprowadzić z firmami świadczącymi tego typu usługi. Właściciele marki startują z franczyzą.
Jednym z atutów franczyzy jest stała pomoc w prowadzeniu biznesu przez doświadczonego franczyzodawcę. Jakich aspektów ona dotyczy?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.