Japanos

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Nasza historia
Mistrzyni smaku Kana Hashimoto przybyła do Rumunii mając zaledwie 18 lat z zamiłowaniem do japońskiej sztuki kulinarnej. Po ponad 20-letnie doświadczeniu w prowadzeniu japońskich restauracji skupiła się na celu, jakim było stworzenie restauracji, która oferuje klientom autentyczne japońskie jedzenie, przy użyciu składników zgodnych z jej dziedzictwem, ale jednocześnie zachowując nowoczesność, modę i przystępną cenę.
Stworzyła dania, które dostarczą naszym gościom niezapomnianych wrażeń, które przyniosą prawdziwy smak Japonii.
Nasza marka
Jesteśmy nowoczesną marką, która czerpie z autentyczności Japonii i sztuki robienia sushi i przenosi ją na dzisiejszy rynek. Pomysł polegał na stworzeniu wspaniałego doświadczenia restauracyjnego i bardzo silnej obecności w internecie, biorąc pod uwagę potrzeby naszych klientów wynikające ze zrównoważonego stylu życia. Tak powstał Japanos: Bento Sushi Ramen.
Poszukujemy master franczyzobiorcy lub przedstawiciela regionalnego.
JEDNOSTKI WŁASNE
Rumunia - 4 punkty sprzedaży + kuchnia centralna obsługująca dostawy
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- Algeria - 4 punkty sprzedaży + kuchnia centralna obsługująca dostawy
- Malta - 6 puktów sprzedaży + kuchnia centralna obsługująca dostawy
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- plan aranżacji restauracji Japanos,
- materiały użyte do aranżacji przestrzeni restauracji,
- elementy identyfikacji wizualnej restauracji Japanos,
- kolorystyka zastosowana zarówno w aranżacji przestrzeni, jak i w wyposażeniu restauracji,
- użyte surowce,
- autorskie receptury stosowane w restauracjach japońskich,
- procesy produkcyjne specyficzne dla restauracji Japanos,
- plan aranżacji japońskiej kuchni wraz ze sprzętem i specyficznymi naczyniami,
- wstępne szkolenie personelu, szefów kuchni i kierownictwa,
- ciągłe szkolenie szefów kuchni
- własny plan utrzymania czystości w punkcie sprzedaży i w kuchni centralnej Japonos,
- plan marketingowy Japanos, offline i online,
- podręcznik operacyjny Japanos,
- ciągły rozwój i innowacje systemu Japanos.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Kuchnia centralna – 50.000 euro,
- Wyposażenie punktu sprzedaży (restauracji) – 15.000 euro,
- Marketing na otwarcie – 5.000 euro,
- Samochód chłodniczy – 15,000 euro.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od franczyzobiorców oczekujemy:
- doświadczenia w zakresie prowadzenia własnej firmy lub zatrudnienia doświadczonego menedżera;
- posiadać niezbędny kapitał umożliwiający uruchomienie kuchni centralnel i punktów sprzedaży;
- ukończenia programu szkoleniowego;
- przestrzegania wewnętrznych procedur firmy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Japanos Friends SRL
Str Frederic Chopin 10-12 , sector 2, Bucharest, Rumunia
+40 784 530 535
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Cristina El Majzoub
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Japanos Friends SRL (Str Frederic Chopin 10-12 , sector 2, Bucharest, Rumunia). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Japanos oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie japanos.ro.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sushi Kushi chwali się kolejnymi otwarciami. Czy franczyzobiorcy są zadowoleni ze współpracy z marką?
Pierogarnie Stary Młyn otwierają się głównie w dużych miastach. A czy trzeba mieć gruby portfel, aby otworzyć restaurację z tradycyjną polska kuchnią?
– Otworzyliśmy już 700 punktów franczyzowych, do końca roku planujemy mieć ich 1000 – mówi Krzysztof Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery.
Da Grasso nie tylko otwiera nowe lokale, ale też ma propozycję dla już działających restauratorów.
Nasza sieć liczy ponad 194 lokale w całej Polsce i działa nieprzerwanie od 1996 roku.

Systemy franczyzowe można podzielić według różnych kryteriów m.in. rodzaju know-how, rodzaju działalności gospodarczej czy sposobu organizacji systemu. Przedstawiamy najważniejsze klasyfikacje.
Franczyza pojawiła się na polskim rynku wraz z upadkiem komunizmu, a dziś jest fundamentem rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości. W 2020 roku chętni do założenia firmy mają do wyboru ponad 1300 konceptów franczyzowych.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Pakiet franczyzowy, nazywany także licencją franczyzową, stanowi istotę systemu franczyzowego, gdyż zawiera kompletną koncepcję prowadzenia działalności gospodarczej oferowaną przez franczyzodawcę.
Co to franczyza? To sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?
W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.