Japanos

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Nasza historia
Mistrzyni smaku Kana Hashimoto przybyła do Rumunii mając zaledwie 18 lat z zamiłowaniem do japońskiej sztuki kulinarnej. Po ponad 20-letnie doświadczeniu w prowadzeniu japońskich restauracji skupiła się na celu, jakim było stworzenie restauracji, która oferuje klientom autentyczne japońskie jedzenie, przy użyciu składników zgodnych z jej dziedzictwem, ale jednocześnie zachowując nowoczesność, modę i przystępną cenę.
Stworzyła dania, które dostarczą naszym gościom niezapomnianych wrażeń, które przyniosą prawdziwy smak Japonii.
Nasza marka
Jesteśmy nowoczesną marką, która czerpie z autentyczności Japonii i sztuki robienia sushi i przenosi ją na dzisiejszy rynek. Pomysł polegał na stworzeniu wspaniałego doświadczenia restauracyjnego i bardzo silnej obecności w internecie, biorąc pod uwagę potrzeby naszych klientów wynikające ze zrównoważonego stylu życia. Tak powstał Japanos: Bento Sushi Ramen.
Poszukujemy master franczyzobiorcy lub przedstawiciela regionalnego.
JEDNOSTKI WŁASNE
Rumunia - 4 punkty sprzedaży + kuchnia centralna obsługująca dostawy
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- Algeria - 4 punkty sprzedaży + kuchnia centralna obsługująca dostawy
- Malta - 6 puktów sprzedaży + kuchnia centralna obsługująca dostawy
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- plan aranżacji restauracji Japanos,
- materiały użyte do aranżacji przestrzeni restauracji,
- elementy identyfikacji wizualnej restauracji Japanos,
- kolorystyka zastosowana zarówno w aranżacji przestrzeni, jak i w wyposażeniu restauracji,
- użyte surowce,
- autorskie receptury stosowane w restauracjach japońskich,
- procesy produkcyjne specyficzne dla restauracji Japanos,
- plan aranżacji japońskiej kuchni wraz ze sprzętem i specyficznymi naczyniami,
- wstępne szkolenie personelu, szefów kuchni i kierownictwa,
- ciągłe szkolenie szefów kuchni
- własny plan utrzymania czystości w punkcie sprzedaży i w kuchni centralnej Japonos,
- plan marketingowy Japanos, offline i online,
- podręcznik operacyjny Japanos,
- ciągły rozwój i innowacje systemu Japanos.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Kuchnia centralna – 50.000 euro,
- Wyposażenie punktu sprzedaży (restauracji) – 15.000 euro,
- Marketing na otwarcie – 5.000 euro,
- Samochód chłodniczy – 15,000 euro.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od franczyzobiorców oczekujemy:
- doświadczenia w zakresie prowadzenia własnej firmy lub zatrudnienia doświadczonego menedżera;
- posiadać niezbędny kapitał umożliwiający uruchomienie kuchni centralnel i punktów sprzedaży;
- ukończenia programu szkoleniowego;
- przestrzegania wewnętrznych procedur firmy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Japanos Friends SRL
Str Frederic Chopin 10-12 , sector 2, Bucharest, Rumunia
+40 784 530 535
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Cristina El Majzoub
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Japanos Friends SRL (Str Frederic Chopin 10-12 , sector 2, Bucharest, Rumunia). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Japanos oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie japanos.ro.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Rozwożą klientom posiłki z restauracji albo zakupy ze sklepu. Zarządzają flotą kurierów. To jednak nie Glovo ani Pyszne.pl. To franczyzowa Stava.
W tym roku Chinkalnia otworzyła już trzy restauracje, kolejne są w przygotowaniu. Marce szczególnie zależy teraz na znalezieniu franczyzobiorców we wschodniej Polsce.
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów, które zachwycą smakiem. Franczyzodawca Lodolandii i SiGelato dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Jurek Sobieniak, doświadczony restaurator, zdradza przepis na zyskowną knajpę.
Patrycja Niedźwiecki prowadzi z mężem już trzy restauracje pod złotymi łukami. Jak wygląda franczyza Maka „od kuchni”?

Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
Franczyza oprócz korzyści niesie ze sobą również zagrożenia.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Najważniejsze pozycje książkowe dotyczące franczyzy, które dotychczas ukazały się na rynku wydawniczym.

– Każda z naszych kawiarni od pierwszego miesiąca przynosi zyski – zapewnia Kamil Woźniak, franczyzodawca Cafe Słodziak.
Dariusz Gardyjas został Top Franczyzobiorcą w kategorii „Najszybszy rozwój sieci”. Jaka była jego droga do sukcesu?
Mniami Ice Cream – jedyny w Polsce koncept franczyzowy, łączący dwa najpopularniejsze rodzaje lodów!
Kebab Yum Yum to koncept stworzony z myślą zarówno o mniejszych miejscowościach, jak i dużych miastach. Ile trzeba zainwestować?
Franczyzobiorcy lodziarni SiGelato od tego sezonu w ofercie będą mieć również kawę Costa Coffee. Wszystko dzięki współpracy, którą franczyzodawca nawiązał z doświadczonym producentem i dystrybutorem kawy.
Franczyzodawca Cukrem i Solą jest zadowolony z nowego formatu sprzedażowego, czyli wysp handlowych. Pierwsza już działa, marka myśli o kolejnych.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyzowe koncepty działające w branży urody i fitnessu korzystają na rosnącym trendzie dbania o formę i wygląd. Prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na biznes w tym segmencie rynku.
Otwieramy krok po kroku sklep marki Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz platformę rezerwacyjną i e-wypożyczalnię sprzętów budowlanych.
Postępowy przedsiębiorca usiłuje uczynić swój biznes nowatorskim i odpornym na konkurencję. Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest wykorzystanie sztucznej inteligencji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.