Meron
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Historia marki Meron rozpoczęła się w 2015 roku, kiedy zespół inwestorów z Cluj stworzył unikalny koncept kawowy premium w Rumunii. Wtedy została otwarta pierwsza lokalizację sieci, która miała być rozwijana na zasadzie franczyzy.
Nazwa naszego konceptu pochodzi od greckiego słowa „Meron”, które oznacza „dni”. Dlatego chcemy dać Ci impuls na wspaniały i niesamowity dzień: niesamowite doznania degustacyjne, przemiłe towarzystwo i szybkie przypomnienie, że życie to TERAZ, TA CHWILA.
Kultura kawowa to przekonanie, że kierujemy się na co dzień i do tego przywiązujemy większą wagę do sposobów przyrządzania kawy (espresso i brew), ale także do najnowszych trendów w sprzęcie i akcesoriach, które są tak niezbędne dla pasjonata, baristy.
Naszą misją jest promocja kawy premium
Wypalamy kawę. Pijemy kawę. Uczymy się kawy. Dzielimy się kawą. Nasze zamiłowanie do kawy premium podzielaja rolnicy, którzy ściśle monitorują i kontrolują kolejne etapy uprawy, zbioru i przetwarzania ziaren kawy. Otworzyliśmy palarnie kawy Meron, aby zagwarantować najlepszą kawę premium. Nasza palarnia to gratka dla miłośników kawy, przeżycie dla specjalistów, okazja do nabycia torebki wyjątkowej kawy. Odkryj świeżo paloną kawę z Transylwanii!
JEDNOSTKI WŁASNE
10 w Rumunii
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9 w Rumunii
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Meron zapewnia wszechstronne wsparcie dla franczyzobiorcy w momencie uruchomienia i także w czasie funkcjonowania. Wsparcie obejmuje: operacje, rozwój, marketing, szkolenia / zasoby ludzkie, łańcuch dostaw, zapewnienie jakości, finanse, a także zarządzanie i strategię biznesową.
- Wsparcie i doradztwo przy wyborze i wynajmie powierzchni
- Projekt kawiarni
- Symulacje rentowności, biznesplan z finansowego punktu widzenia
- Doradztwo w prowadzeniu działalności
- Sprzęt i naczynia do baru / kuchni
- Szkolenie menedżerów i zespołu - przed, w trakcie i po otwarciu
- Branding book, procedury marketingowe
- System audytów - bieżące funkcjonowanie
- System zarządzania i sprzedaży (własny panel zarządczy)
- Podręcznik operacyjny (procedury pracy, przepisy, jadłospisy, system premiowy za ocenę pracowniczą itp.)
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
100.000 euro - 120.000 euro
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Idealny franczyzobiorca powinnien cechować się:
- umiejętnościami kierpwania (leadership), w tym umiejętność inspirowania, motywowania i kierowania ludzi do wspólnego celu,
- zdolnościami komunikacyjnymi,
- umiejętnością przestrzegania systemów i procesów, przestrzegania procedur,
- wysoką motywacją i wewnętrzną sterownością,
- wytrwałością,
- miłością do kawy i chęć poznania więcej o kawie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Five Coffee Roasters SRL
Horea St, no.5, Cluj-Napoca, Rumunia
+40 753848471
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Crina Ciocian (jez. angielski)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Five Coffee Roasters SRL (Horea St, no.5, Cluj-Napoca, Rumunia). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Meron oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie meron.coffee.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.
Obserwuje się rosnące zainteresowanie kuchnią japońską wśród konsumentów, co przekłada się na wzrost liczby restauracji oferujących sushi.
Franczyzodawca Tawerny Pepe Verde ma duże doświadczenie w gastronomii. Chce się nim podzielić z licencjobiorcami.
Mobilne lodziarnie Bike Cafe Ice Cream już wiosną ruszą na ulice miast i miasteczek. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.