Meron

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Historia marki Meron rozpoczęła się w 2015 roku, kiedy zespół inwestorów z Cluj stworzył unikalny koncept kawowy premium w Rumunii. Wtedy została otwarta pierwsza lokalizację sieci, która miała być rozwijana na zasadzie franczyzy.
Nazwa naszego konceptu pochodzi od greckiego słowa „Meron”, które oznacza „dni”. Dlatego chcemy dać Ci impuls na wspaniały i niesamowity dzień: niesamowite doznania degustacyjne, przemiłe towarzystwo i szybkie przypomnienie, że życie to TERAZ, TA CHWILA.
Kultura kawowa to przekonanie, że kierujemy się na co dzień i do tego przywiązujemy większą wagę do sposobów przyrządzania kawy (espresso i brew), ale także do najnowszych trendów w sprzęcie i akcesoriach, które są tak niezbędne dla pasjonata, baristy.
Naszą misją jest promocja kawy premium
Wypalamy kawę. Pijemy kawę. Uczymy się kawy. Dzielimy się kawą. Nasze zamiłowanie do kawy premium podzielaja rolnicy, którzy ściśle monitorują i kontrolują kolejne etapy uprawy, zbioru i przetwarzania ziaren kawy. Otworzyliśmy palarnie kawy Meron, aby zagwarantować najlepszą kawę premium. Nasza palarnia to gratka dla miłośników kawy, przeżycie dla specjalistów, okazja do nabycia torebki wyjątkowej kawy. Odkryj świeżo paloną kawę z Transylwanii!
JEDNOSTKI WŁASNE
10 w Rumunii
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9 w Rumunii
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Meron zapewnia wszechstronne wsparcie dla franczyzobiorcy w momencie uruchomienia i także w czasie funkcjonowania. Wsparcie obejmuje: operacje, rozwój, marketing, szkolenia / zasoby ludzkie, łańcuch dostaw, zapewnienie jakości, finanse, a także zarządzanie i strategię biznesową.
- Wsparcie i doradztwo przy wyborze i wynajmie powierzchni
- Projekt kawiarni
- Symulacje rentowności, biznesplan z finansowego punktu widzenia
- Doradztwo w prowadzeniu działalności
- Sprzęt i naczynia do baru / kuchni
- Szkolenie menedżerów i zespołu - przed, w trakcie i po otwarciu
- Branding book, procedury marketingowe
- System audytów - bieżące funkcjonowanie
- System zarządzania i sprzedaży (własny panel zarządczy)
- Podręcznik operacyjny (procedury pracy, przepisy, jadłospisy, system premiowy za ocenę pracowniczą itp.)
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
100.000 euro - 120.000 euro
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Idealny franczyzobiorca powinnien cechować się:
- umiejętnościami kierpwania (leadership), w tym umiejętność inspirowania, motywowania i kierowania ludzi do wspólnego celu,
- zdolnościami komunikacyjnymi,
- umiejętnością przestrzegania systemów i procesów, przestrzegania procedur,
- wysoką motywacją i wewnętrzną sterownością,
- wytrwałością,
- miłością do kawy i chęć poznania więcej o kawie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Five Coffee Roasters SRL
Horea St, no.5, Cluj-Napoca, Rumunia
+40 753848471
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Crina Ciocian (jez. angielski)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Five Coffee Roasters SRL (Horea St, no.5, Cluj-Napoca, Rumunia). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Meron oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie meron.coffee.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Cafe Słodziak właśnie otworzył nowy lokal, a wkrótce ruszy kolejny. Jak zostać franczyzobiorcą marki?
Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?
Pizzeria La Patata otworzyła niedawno kolejny lokal w Warszawie. Oferuje pizzę na bazie sprowadzanych z Włoch produktów i chętnie podzieli się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.
Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.

Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.
Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.
Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.