Meron

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Historia marki Meron rozpoczęła się w 2015 roku, kiedy zespół inwestorów z Cluj stworzył unikalny koncept kawowy premium w Rumunii. Wtedy została otwarta pierwsza lokalizację sieci, która miała być rozwijana na zasadzie franczyzy.
Nazwa naszego konceptu pochodzi od greckiego słowa „Meron”, które oznacza „dni”. Dlatego chcemy dać Ci impuls na wspaniały i niesamowity dzień: niesamowite doznania degustacyjne, przemiłe towarzystwo i szybkie przypomnienie, że życie to TERAZ, TA CHWILA.
Kultura kawowa to przekonanie, że kierujemy się na co dzień i do tego przywiązujemy większą wagę do sposobów przyrządzania kawy (espresso i brew), ale także do najnowszych trendów w sprzęcie i akcesoriach, które są tak niezbędne dla pasjonata, baristy.
Naszą misją jest promocja kawy premium
Wypalamy kawę. Pijemy kawę. Uczymy się kawy. Dzielimy się kawą. Nasze zamiłowanie do kawy premium podzielaja rolnicy, którzy ściśle monitorują i kontrolują kolejne etapy uprawy, zbioru i przetwarzania ziaren kawy. Otworzyliśmy palarnie kawy Meron, aby zagwarantować najlepszą kawę premium. Nasza palarnia to gratka dla miłośników kawy, przeżycie dla specjalistów, okazja do nabycia torebki wyjątkowej kawy. Odkryj świeżo paloną kawę z Transylwanii!
JEDNOSTKI WŁASNE
10 w Rumunii
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9 w Rumunii
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Meron zapewnia wszechstronne wsparcie dla franczyzobiorcy w momencie uruchomienia i także w czasie funkcjonowania. Wsparcie obejmuje: operacje, rozwój, marketing, szkolenia / zasoby ludzkie, łańcuch dostaw, zapewnienie jakości, finanse, a także zarządzanie i strategię biznesową.
- Wsparcie i doradztwo przy wyborze i wynajmie powierzchni
- Projekt kawiarni
- Symulacje rentowności, biznesplan z finansowego punktu widzenia
- Doradztwo w prowadzeniu działalności
- Sprzęt i naczynia do baru / kuchni
- Szkolenie menedżerów i zespołu - przed, w trakcie i po otwarciu
- Branding book, procedury marketingowe
- System audytów - bieżące funkcjonowanie
- System zarządzania i sprzedaży (własny panel zarządczy)
- Podręcznik operacyjny (procedury pracy, przepisy, jadłospisy, system premiowy za ocenę pracowniczą itp.)
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
100.000 euro - 120.000 euro
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Idealny franczyzobiorca powinnien cechować się:
- umiejętnościami kierpwania (leadership), w tym umiejętność inspirowania, motywowania i kierowania ludzi do wspólnego celu,
- zdolnościami komunikacyjnymi,
- umiejętnością przestrzegania systemów i procesów, przestrzegania procedur,
- wysoką motywacją i wewnętrzną sterownością,
- wytrwałością,
- miłością do kawy i chęć poznania więcej o kawie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Five Coffee Roasters SRL
Horea St, no.5, Cluj-Napoca, Rumunia
+40 753848471
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Crina Ciocian (jez. angielski)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Five Coffee Roasters SRL (Horea St, no.5, Cluj-Napoca, Rumunia). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Meron oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie meron.coffee.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sahar Kebab chce rozwinąć sieć swoich przyczep gastronomicznych w całej Polsce. Czym się wyróżnia na tle konkurencji?
Sweet Gallery utrzymuje szybkie tempo rozwoju. W bieżącym roku planuje ok. 450 nowych otwarć.
Koncept Langos rozwija sieć foodtrucków z węgierskimi langoszami. Czy da się na tym zarobić?
Cukiernia Sowa szuka partnerów, którzy w dłuższej perspektywie poprowadzą więcej niż jeden lokal.
– Franczyza, zwłaszcza w stabilnych i rozwijających się konceptach gastronomicznych, może znacząco zwiększyć szanse powodzenia – mówi Andrzej Pelc-Gonera, CEO Sushi Kushi.

Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.
Lodolandia & Kołacz na Okrągło wykorzystuje elastyczność oferty i szybki rebranding, by zapewnić ciągłość biznesu przez cały rok. Jak działa taki model biznesowy?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów, które zachwycą smakiem. Franczyzodawca konceptu Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.