Meron
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Historia marki Meron rozpoczęła się w 2015 roku, kiedy zespół inwestorów z Cluj stworzył unikalny koncept kawowy premium w Rumunii. Wtedy została otwarta pierwsza lokalizację sieci, która miała być rozwijana na zasadzie franczyzy.
Nazwa naszego konceptu pochodzi od greckiego słowa „Meron”, które oznacza „dni”. Dlatego chcemy dać Ci impuls na wspaniały i niesamowity dzień: niesamowite doznania degustacyjne, przemiłe towarzystwo i szybkie przypomnienie, że życie to TERAZ, TA CHWILA.
Kultura kawowa to przekonanie, że kierujemy się na co dzień i do tego przywiązujemy większą wagę do sposobów przyrządzania kawy (espresso i brew), ale także do najnowszych trendów w sprzęcie i akcesoriach, które są tak niezbędne dla pasjonata, baristy.
Naszą misją jest promocja kawy premium
Wypalamy kawę. Pijemy kawę. Uczymy się kawy. Dzielimy się kawą. Nasze zamiłowanie do kawy premium podzielaja rolnicy, którzy ściśle monitorują i kontrolują kolejne etapy uprawy, zbioru i przetwarzania ziaren kawy. Otworzyliśmy palarnie kawy Meron, aby zagwarantować najlepszą kawę premium. Nasza palarnia to gratka dla miłośników kawy, przeżycie dla specjalistów, okazja do nabycia torebki wyjątkowej kawy. Odkryj świeżo paloną kawę z Transylwanii!
JEDNOSTKI WŁASNE
10 w Rumunii
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9 w Rumunii
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Meron zapewnia wszechstronne wsparcie dla franczyzobiorcy w momencie uruchomienia i także w czasie funkcjonowania. Wsparcie obejmuje: operacje, rozwój, marketing, szkolenia / zasoby ludzkie, łańcuch dostaw, zapewnienie jakości, finanse, a także zarządzanie i strategię biznesową.
- Wsparcie i doradztwo przy wyborze i wynajmie powierzchni
- Projekt kawiarni
- Symulacje rentowności, biznesplan z finansowego punktu widzenia
- Doradztwo w prowadzeniu działalności
- Sprzęt i naczynia do baru / kuchni
- Szkolenie menedżerów i zespołu - przed, w trakcie i po otwarciu
- Branding book, procedury marketingowe
- System audytów - bieżące funkcjonowanie
- System zarządzania i sprzedaży (własny panel zarządczy)
- Podręcznik operacyjny (procedury pracy, przepisy, jadłospisy, system premiowy za ocenę pracowniczą itp.)
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
100.000 euro - 120.000 euro
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Idealny franczyzobiorca powinnien cechować się:
- umiejętnościami kierpwania (leadership), w tym umiejętność inspirowania, motywowania i kierowania ludzi do wspólnego celu,
- zdolnościami komunikacyjnymi,
- umiejętnością przestrzegania systemów i procesów, przestrzegania procedur,
- wysoką motywacją i wewnętrzną sterownością,
- wytrwałością,
- miłością do kawy i chęć poznania więcej o kawie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Five Coffee Roasters SRL
Horea St, no.5, Cluj-Napoca, Rumunia
+40 753848471
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Crina Ciocian (jez. angielski)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Five Coffee Roasters SRL (Horea St, no.5, Cluj-Napoca, Rumunia). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Meron oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie meron.coffee.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.