Dolci Sapori - Mniami

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Mniami biznes 3 w 1 (lodziarnia - pączkarnia - naleśnikarnia).
MNIAMI to całoroczna, mobilna franczyza pod klucz z pączkami, naleśnikami i lodami, w której franczyzobiorca krok po kroku przeprowadzany jest przez proces adaptacji do nowego biznesu.
W biznesie liczy się płynność finansowa – właśnie dlatego stawiamy na pewne produkty, które zapewnią franczyzobiorcy zysk przez cały rok. Tradycyjne rzemieślnicze pączki, wypiekane w przyczepach zgodnie z naszą autorską recepturą, domowe naleśniki oraz lody-świderki zapewniają stabilny przychód przez 365 dni w roku.
Franczyzobiorca otrzymuje w pełni wyposażoną przyczepę gastronomiczną, której mobilny format zapewnia dotarcie do najczęściej uczęszczanych miejsc – w okolicach galerii handlowych, punktów usługowych czy miejsc, które cieszą się największą popularnością w poszczególnych punktach miast. Wybrane przez nas lokalizacje gwarantują dopływ klienteli przez siedem dni w tygodniu, co jest gwarancją finansowego sukcesu franczyzy.
Mobilny format biznesu to przede wszystkim wygoda i oszczędność dla franczyzobiorcy – nie wymaga wynajmu drogiego lokalu usługowego, ani dodatkowej przestrzeni magazynowej.
Mocne strony biznesu MNIAMI:
● niewielki wkład własny (od 25 tys. zł)
● jedyny w polsce koncept franczyzowy z pączkami, naleśnikami i lodami - biznes 3 w 1
● lody w okresie 6 miesięcy
● biznes 12 miesięczny - całoroczny zysk
● świadomie wybrana lokalizacja
● brak opłaty licencyjnej
● franczyza pod klucz
● kompleksowa obsługa i bieżące wsparcie
● dedykowany opiekun
● stałe wsparcie marketingowe
● odbierz 2000 zł do ręki za polecenie MNIAMI FRANCZYZA
Ponadto, oferujemy kompleksową obsługę do ostatniego dnia umowy. Wiemy, że we franczyzie przede wszystkim liczy się zaufanie. To właśnie je stawiamy na pierwszym miejscu. To sprawia, że nasza franczyza to biznes w zasięgu każdego!
Podstawą funkcjonowania franczyzy Mniami jest pomoc franczyzobiorcy na każdym kroku. Zawiera się ona również w indywidualnej ocenie możliwości finansowych przyszłego przedsiębiorcy i optymalizacji w doborze finansowania.
Główną ideą, która przyświeca Mniami jest inkluzywność biznesu. Robimy wszystko, by rozwój zawodowy w branży gastronomicznej był dostępny dla kandydatów i nie wymagał wcześniejszego doświadczenia.
Dlatego właśnie jedyny wkład, który wymagany jest na początku współpracy, wynosi 25 tysięcy.
JEDNOSTKI WŁASNE
5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
32
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Gotowa lokalizacja
- Całoroczne wsparcie franczyzobiorcy
- Wsparcie marketingowe
- Prawa do używania znaku MNIAMI
- W pełni wyposażona przyczepa gastronomiczna (urządzenia, outfit dla pracowników oraz wszystkie niezbędne akcesoria)
- Zaopatrzenie w produkty przyrządzane wedle naszej autorskiej receptury
- Gotowe manuale niezbędne do prowadzenia biznesu
- Szkolenie
- HACCP/GHP
- Outsourcing pracowników (wedle życzenia)
- Pomoc w pozyskaniu finansowania
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- brak opłaty licencyjnej
- brak opłaty marketingowej
- opłata franczyzowa od 500 zł
- minimalna kwota inwestycji już od 25 tys. zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
-
Ukończenia szkolenia
-
Wkładu własnego niezbędnego do przystąpienia do sieci(kapitał początkowy od 25 tys. zł netto)
-
Przedsiębiorczości
-
Chęci i zaangażowania
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Dolci Sapori Sp. z o.o.
ul. Świerkowa 53, 05-850 Wieruchów
+48 530 377 527
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Iwona Gniazdowska Sales Manager
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Dolci Sapori Sp. z o.o. (ul. Świerkowa 53, 05-850 Wieruchów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dolci Sapori - Mniami oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyzamniami.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.
Planujesz otworzyć własną firmę ale nie masz pomysłu na biznes? Kup lutowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, w który biznes najbardziej opłaca się zainwestować.
Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!
Sobota 16 października to ostatni dzień Targów Franczyza 2021. Skorzystajcie z okazji, przyjdźcie do Pałacu Kultury i Nauki i wybierzcie biznes dla siebie!
15 października to kolejny dzień Targów Franczyza. Ci, którzy szukają pomysłu na biznes mają okazję spotkać w jednym miejscu przedstawicieli wielu znanych marek franczyzowych.

Sushi Kushi chwali się kolejnymi otwarciami. Czy franczyzobiorcy są zadowoleni ze współpracy z marką?
Pierogarnie Stary Młyn otwierają się głównie w dużych miastach. A czy trzeba mieć gruby portfel, aby otworzyć restaurację z tradycyjną polska kuchnią?
– Otworzyliśmy już 700 punktów franczyzowych, do końca roku planujemy mieć ich 1000 – mówi Krzysztof Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery.
Da Grasso nie tylko otwiera nowe lokale, ale też ma propozycję dla już działających restauratorów.
Nasza sieć liczy ponad 194 lokale w całej Polsce i działa nieprzerwanie od 1996 roku.

Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?
W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.