Dolci Sapori - Mniami

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Dolci Sapori - MNIAMI na wynajem
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Sezonowa franczyza MNIAMI to kompleksowy biznes gastronomiczny, który łączy nie tylko miłośników wyjątkowych smaków, ale także ludzi myślących perspektywicznie.
To mobilna franczyza pod klucz, w której franczyzobiorca krok po kroku przeprowadzany jest przez proces adaptacji do nowego biznesu. Ponadto, oferujemy kompleksową obsługę do ostatniego dnia umowy. Wiemy, że we franczyzie przede wszystkim liczy się zaufanie. To właśnie je stawiamy na pierwszym miejscu.
Z doświadczenia wiemy, że franczyzobiorcy dobrze sobie radzą w określonych porach roku ze względu na popyt ze strony klientów. – Stąd też wychodzimy Wam naprzeciw i oferujemy sprawdzony pomysł na Twój własny biznes – SEZONOWĄ FRANCZYZĘ MNIAMI na wynajem w sezonie wiosenno-letnim.
- Niska kwota inwestycji - START od 9 tys. zł
- Gwarancja bezpieczeństwa finansowego - PEWNY ZYSK NA PRODUKTACH LODOWYCH PRZEZ 6 MIESIĘCY
- Zarabiaj nawet 20 tys. zł. miesięcznie na rękę
- Biznes bez wkładu własnego - nie musisz zamrażać swojego kapitału
- Masz 3 miesiące na zwrot przyczepy jeśli Twoje plany ulegną zmianie
- Stałe wsparcie i doradców franczyzobiorcy
- Biznes sezonowy wynajem bez zmartwień
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
49
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Gotowa lokalizacja
- Całoroczne wsparcie franczyzobiorcy
- Wsparcie marketingowe
- Prawa do używania znaku MNIAMI
- W pełni wyposażona przyczepa gastronomiczna (urządzenia, outfit dla pracowników oraz wszystkie niezbędne akcesoria)
- Zaopatrzenie w produkty przyrządzane według naszej autorskiej receptury
- Gotowe manuale niezbędne do prowadzenia biznesu
- Szkolenie HACCP/GHP
- Outsourcing pracowników (wedle życzenia)
- Pomoc w pozyskaniu finansowania
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
● brak opłaty licencyjnej
● brak opłaty marketingowej
● opłata franczyzowa od 500 zł
● minimalna kwota inwestycji już od 9 tys. zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Oczekujemy:
- Ukończenia szkolenia praktyczno-teoretycznego
- Wkładu własnego niezbędnego do przystąpienia do sieci MNIAMI
- Przedsiębiorczości
- Chęci i zaangażowania
- Wspieramy szkoleniami i know-how z prowadzenia własnych punktów sprzedażowych, zatem nie wymagamy od franczyzobiorców znajomości branży gastronomicznej
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Dolci Sapori Sp. z o.o.
ul. Ogrodnicza 72, 05-082 Nowe Babice
+48 530 377 527
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Maciej Tkacz
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Dolci Sapori Sp. z o.o. (ul. Ogrodnicza 72, 05-082 Nowe Babice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dolci Sapori - Mniami oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie dolcisapori.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.

Pizzeria La Patata otworzyła niedawno kolejny lokal w Warszawie. Oferuje pizzę na bazie sprowadzanych z Włoch produktów i chętnie podzieli się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.
Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.
Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.

Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.
Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?
Pączki sprzedają się nie tylko w Tłusty Czwartek. Jak otworzyć i z sukcesem prowadzić pączkarnię?
Czy da się z sukcesem prowadzić pizzerię znanej marki w małym mieście? Poznajcie historię biznesową Martyny Klon, właścicielki pizzerii Da Grasso w 25-tysięcznym Świeciu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.