Dolci Sapori - Mniami

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Dolci Sapori - MNIAMI na wynajem
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Sezonowa franczyza MNIAMI to kompleksowy biznes gastronomiczny, który łączy nie tylko miłośników wyjątkowych smaków, ale także ludzi myślących perspektywicznie.
To mobilna franczyza pod klucz, w której franczyzobiorca krok po kroku przeprowadzany jest przez proces adaptacji do nowego biznesu. Ponadto, oferujemy kompleksową obsługę do ostatniego dnia umowy. Wiemy, że we franczyzie przede wszystkim liczy się zaufanie. To właśnie je stawiamy na pierwszym miejscu.
Z doświadczenia wiemy, że franczyzobiorcy dobrze sobie radzą w określonych porach roku ze względu na popyt ze strony klientów. – Stąd też wychodzimy Wam naprzeciw i oferujemy sprawdzony pomysł na Twój własny biznes – SEZONOWĄ FRANCZYZĘ MNIAMI na wynajem w sezonie wiosenno-letnim.
- Niska kwota inwestycji - START od 9 tys. zł
- Gwarancja bezpieczeństwa finansowego - PEWNY ZYSK NA PRODUKTACH LODOWYCH PRZEZ 6 MIESIĘCY
- Zarabiaj nawet 20 tys. zł. miesięcznie na rękę
- Biznes bez wkładu własnego - nie musisz zamrażać swojego kapitału
- Masz 3 miesiące na zwrot przyczepy jeśli Twoje plany ulegną zmianie
- Stałe wsparcie i doradców franczyzobiorcy
- Biznes sezonowy wynajem bez zmartwień
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
49
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Gotowa lokalizacja
- Całoroczne wsparcie franczyzobiorcy
- Wsparcie marketingowe
- Prawa do używania znaku MNIAMI
- W pełni wyposażona przyczepa gastronomiczna (urządzenia, outfit dla pracowników oraz wszystkie niezbędne akcesoria)
- Zaopatrzenie w produkty przyrządzane według naszej autorskiej receptury
- Gotowe manuale niezbędne do prowadzenia biznesu
- Szkolenie HACCP/GHP
- Outsourcing pracowników (wedle życzenia)
- Pomoc w pozyskaniu finansowania
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
● brak opłaty licencyjnej
● brak opłaty marketingowej
● opłata franczyzowa od 500 zł
● minimalna kwota inwestycji już od 9 tys. zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Oczekujemy:
- Ukończenia szkolenia praktyczno-teoretycznego
- Wkładu własnego niezbędnego do przystąpienia do sieci MNIAMI
- Przedsiębiorczości
- Chęci i zaangażowania
- Wspieramy szkoleniami i know-how z prowadzenia własnych punktów sprzedażowych, zatem nie wymagamy od franczyzobiorców znajomości branży gastronomicznej
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Dolci Sapori Sp. z o.o.
ul. Ogrodnicza 72, 05-082 Nowe Babice
+48 530 377 527
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Maciej Tkacz
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Dolci Sapori Sp. z o.o. (ul. Ogrodnicza 72, 05-082 Nowe Babice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dolci Sapori - Mniami oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie dolcisapori.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Mniami Ice Cream – jedyny w Polsce koncept franczyzowy, łączący dwa najpopularniejsze rodzaje lodów!
Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.

Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.
Karol Nowosielski zupełnie przypadkiem trafił na koncept Bafra Kebab. Nie szukał nowej drogi zawodowej. O jego przyszłości zadecydował przypadek.
New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.

Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.