Cofix
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
COFIX jest międzynarodową siecią kawiarni działającą od 2013 roku i posiadającą łącznie ponad 400 lokali w pięciu krajach oraz prowadzącą intensywne przygotowania do uruchomienia kolejnych rynków. Około 90% wszystkich kawiarni na świecie jest prowadzona przez partnerów. W Polsce COFIX zaprosił pierwszych gości do swojego lokalu w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 16 w czerwcu 2020 roku. Obecnie zarządza 9 lokalami własnymi i wspiera 6 jednostek franczyzowych usytuowanych m.in. w Białymstoku, Lublinie i Katowicach. Kolejne lokale franczyzowe są w trakcie przygotowań do otwarcia.
Wszystkie produkty (kawa, zimne napoje, kanapki, przekąski, dania obiadowe, desery, lody) są oferowane klientom w atrakcyjnych cenach w ramach czterech podstawowych kategorii cenowych: 6, 9, 12, 15 i 18 zł. Bezpretensjonalny wystrój, miła atmosfera, atrakcyjność i przewidywalność cenowa, nowoczesny i niekonwencjonalny marketing oraz oferowana gama produktów trafiających w gusta i oczekiwania klientów są naszymi atutami w rywalizacji z konkurencją o preferencje konsumentów.
Kawa przygotowywana jest z dobranej przez COFIX mieszanki ziaren mielonych na miejscu w kawiarni, dostarczanych przez palarnię kawy współpracującą z nami w Polsce.
COFIX łączy gastronomię z nowoczesnymi technologiami, takimi jak m.in. aplikacja na telefon dla klientów z programem lojalnościowym i możliwością złożenia zamówienia (odbiór w wybranej kawiarni lub z dostawą do domu).
Obecnie oferujemy możliwość uruchomienia własnej kawiarni COFIX na zasadzie umowy franczyzowej. Preferowane są osoby posiadające własny lokal, usytuowany w miejscu atrakcyjnym dla klientów, o powierzchni od 60 do 150 m2, jednak nie jest to warunek konieczny. Atrakcyjne warunki czekają też na Partnerów myślących o rebrandingu ich funkcjonującego lokalu gastronomicznego.
JEDNOSTKI WŁASNE
9 lokali w Warszawie, około 60 lokali w różnych krajach
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6 w Polsce, ok. 350 lokali na świecie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach systemu franczyzy COFIX zapewnia:
- pomoc w wyborze lokalu i uruchomieniu kawiarni,
- analiza modelu biznesowego,
- projekty architektoniczne i wykonawcze,
- pomoc w zakupie wyposażenia na warunkach cenowych wynegocjowanych przez COFIX, niedostępnych dla indywidualnego nabywcy,
- organizację dostaw (cyfrowy system zamówień),
- system kasowy (POS),
- pomoc w rekrutacji i szkoleniu zespołu oraz dodatkowe wsparcie operacyjne przy otwarciu,
- działania marketingowe, stały rozwój i optymalizacja oferty produktowej,
- rozwój aplikacji na telefon dla klientów,
- wsparcie operacyjne (w tym związane z zarządzaniem i rekrutacją zespołu) przez cały czas obowiązywania umowy,
- pomoc w formalnościach przy uruchamianiu działalności przez osoby z zagranicy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Nakłady inwestycyjne związane w uruchomieniem własnej kawiarni (adaptacja lokalu, wyposażenie kawiarni, meble, szyld, szkolenie personelu, środki obrotowe) wynoszą od 250 do 450 tys. zł, przy czym silnie zależą od zakresu prac niezbędnych do przygotowania pomieszczenia. Nie wymagamy od partnera doświadczenia w branży gastronomicznej.
Decyzją Zarządu przez ograniczony czas nie będzie pobierana wstępna opłata franczyzowa, której standardowa wysokość wynosi 30 tys. zł., a która jest przeznaczona na pokrycie kosztów własnych firmy związanych z poszukiwaniem lokalizacji dla Partnera, wsparciem prawno-podatkowym, projektami architektonicznymi czy analizami.
Z tytułu franczyzy pobierane są: opłata licencyjna w wysokości 6% od obrotu i opłata marketingowa w wysokości 2% od obrotu, przy czym do końca 2022 roku w celu ułatwienia uruchomienia biznesu przez naszych Partnerów, opłata licencyjna wynosi 0% przez pierwsze 3 miesiące.
Środki pozyskiwane przez COFIX z opłaty marketingowej, uzupełniane o taki sam dwuprocentowy odpis z obrotów osiąganych przez COFIX we własnych lokalach, są przeznaczone w całości na akcje marketingowe promujące markę COFIX, w celu przyciągnięcia szerokiej grupy klientów do kawiarni funkcjonujących pod tą marką.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Chęć prowadzenia własnego biznesu, przedsiębiorczość;
- Środki niezbędne do uruchomienia kawiarni: od 250 tys. zł;
- Mile widziane doświadczenie w branży gastronomicznej;
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Cofix Polska Sp. z o. o.
ul. Świętokrzyska lok. LU 3, 00-050 Warszawa
+48 798 670 888
Osoba do kontaktu dla kandydatów
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Cofix Polska Sp. z o. o. (ul. Świętokrzyska lok. LU 3, 00-050 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Cofix oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie cofix.global.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.
Już w najbliższy czwartek rozpoczynają się Targi Franczyza 2024. Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki przedstawiciele 100 marek franczyzowych będą dzielić się swoimi sprawdzonymi pomysłami na firmę.
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy - Targi Franczyza w Warszawie!
22. edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi, które odbędą się od 24 do 26 października, to trzy dni pełne inspiracji, wiedzy i możliwości dla tych, którzy marzą o prowadzeniu własnego biznesu pod znanym szyldem.
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.