Sushi Wok

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sushi Wok to firma odnosząca sukcesy i aktywnie rozwijająca się biznes. Odkąd zaczęliśmy 10 lat temu, otworzyliśmy ponad 750 punktów. Co roku otwieranych jest około 10 nowych lokali w ciągu miesiąca. Poszerza się nasz zasięg geograficzny.
Sushi Wok to połączenie doskonałego smaku, wysoka jakość i przystępne ceny. Oferujemy bardzo dużo dań, w tym ponad 20 odmian sushi, 100 rolek sushi i wok makarony, które również zmieniają się sezonowo. Nasze menu jest idealny dla najbardziej wybrednych smakoszy.
Restauracja ma wygodny format na wynos, który sprawia, że nasi goście oszczędzają czas i mają jedzenie w dowolnym miejscu. Sushi Wok cieszy się dużą popularnością w każdym miejscu jest to: małe miasto lub megamiasto, osiedle lub dzielnica biznesowa. Nasz łatwy format będzie popularny wśród różnych grup klientów o różnych dochodach. 80% klientów staje się prawdziwymi miłośnikami naszej marki zaraz po pierwszej wizycie lub zamówieniu.
JEDNOSTKI WŁASNE
225
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
527
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Szkolenie:
- Zespół ekspertów Sushi Wok zaprezentuje i wyjaśni wszystkie procesy, począwszy od wyboru lokalizacji, aż po pracę z 1C, podczas bezpośrednich szkoleń w siedzibie firmy lub w sklepach operacyjnych.
- Pomoc w wyborze obiektów Nasi eksperci ocenią obiekty w Twoim mieście według takich kryteriów, jak natężenie ruchu, powierzchnia, wygoda wejścia i doradzą, jak zawrzeć umowę najmu.
Oprogramowanie
- Oprogramowanie zostało specjalnie zaprojektowane dla Sushi Wok i obejmuje wszystkie niuanse biznesu na wynos.
- Otrzymasz bezpłatny dostęp do naszego oprogramowania, szkoleń i stałego wsparcia technicznego.
Skuteczna promocja
Wszystkie materiały reklamowe są dostarczane przez nasz scentralizowany Dział Marketingu. Nasze technologie marketingowe umożliwiają pozyskiwanie większej liczby klientów i utrzymanie ich lojalności.
Wsparcie i audyt Audyt i stałe wsparcie eksperckie we wszystkich obszarach działalności sklepu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
25 - 35 tys. euro
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Yulia Rumsha
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma LTD "Kievtorg" (Lipkovsky street 1, Kyiv, Ukraine). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sushi Wok oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sushi-wok.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sobota 16 października to ostatni dzień Targów Franczyza 2021. Skorzystajcie z okazji, przyjdźcie do Pałacu Kultury i Nauki i wybierzcie biznes dla siebie!
15 października to kolejny dzień Targów Franczyza. Ci, którzy szukają pomysłu na biznes mają okazję spotkać w jednym miejscu przedstawicieli wielu znanych marek franczyzowych.
14 października to pierwszy dzień Targów Franczyza. Franczyzodawcy najbardziej prestiżowych marek czekają w PKiN na wszystkich zainteresowanych otwarciem własnego biznesu na licencji.
Lody, pizza, food truck czy restauracja? Jeśli myślisz o franczyzie w gastronomii, na Targach Franczyza spotkasz dawców licencji z różnych segmentów tego rynku.
W dniach 14-16 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości będzie wybierać pomysły na własny biznes.

Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?

W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
– Świadomość Polaków dotycząca trendów żywieniowych jest coraz wyższa. To sprzyja rozwojowi naszego konceptu – mówi Karol Babicz, właściciel sieci Ciacho bez cukru.
Franczyzobiorcy New York Hot Dog mają do wyboru kilka formatów, w których mogą działać. Dodatkowo licencjodawca uruchamia dwa zupełnie nowe koncepty.
W ubiegłym roku marka Mini Melts miała ok. 800 stoisk z lodami. Jaki będzie ten sezon?
– W 2022 roku zaobserwujemy spadek wartości zamówień z dowozem, ale już w 2025 roku rynek pobije pandemiczny rekord i przebije pułap 10 mld zł – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu spółki Stava.
Rosjanie chcą podrobić McDonald's? Nieco zmodyfikowane logo i nazwa Wujek Wania miałyby zastąpić szyldy światowej sieci w Rosji.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.