Soup Culture

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Soup Culture to wyjątkowa sieć zupiarni, której celem jest promowanie zdrowego i odpowiedzialnego żywienia w formie street food. Naszą wizytówką jest unikalny w skali światowej sposób serwowania zupy - jadalne, chlebowe kubki, które wypiekamy na miejscu, w obecności klientów. Podajemy w nich wegetariańskie i wegańskie kremy w formule do spożycia na miejscu, na wynos i w dostawie. Jesteśmy również producentem maszyn do wypieku jadalnych kubków. Wyróżniamy się wśród wszystkich gastronomii działających na rynku.

SYSTEM FRANCZYZOWY
Menu Soup Culture to ponad 30 wyjątkowych smaków zup, ponadto grillowane wrapy, bowle i pierogi, które rekomendujemy, by wprowadzić do karty w celu urozmaicenia oferty. Ponieważ nasze zupiarnie sprawdzają się w wielu formatach, od kilkunastometrowego street foodu po większy lokal z miejscami siedzącymi, finalne menu ustalane jest w oparciu o warunki lokalowe i do nich dostosowywane.
Jakie są przewagi naszego systemu franczyzowego? 

  1. Wiele możliwości ulokowania - lokal może znajdować się na ulicach miast, w centrach handlowych i rozrywkowych, na uczelniach, w biurowcach i jako punkty mobilne na eventach.
  2. Wolna nisza rynkowa - kategoria wegetariańskiego street foodu, ponadto z szeroką ofertą zup nie jest jeszcze zagospodarowana, co wpływa na niski poziom konkurencji. Konkurencyjność naszego konceptu podwyższa produkcja jadalnych naczyń w świeżej formie, na miejscu. 
  3. Szybki start i opłacalność - okres potrzebny na rozpoczęcie działalności wynosi między 30 a 45 dni. Pełny zwrot inwestycji przewidywany po ok. 15 miesiącach. 
  4. Realny wpływ na tworzony biznes - franczyzobiorca ma pełne wsparcie w rozpoczynaniu działalności i stałe w okresie jej realizacji, przy jednoczesnym wysokim poziomie niezależności: m.in. współdecyduje o wyborze lokalu, ma wpływ na posiadany asortyment, działania promocyjne, lokalną aktywność. 

Nasi klienci to kilka głównych grup: młodzież, uczniowie w wieku szkolnym, studenci, pracownicy biurowi, wegetarianie, weganie, osoby prowadzące zdrowy tryb życia, osoby ceniące rozwiązania ekologiczne. 

WSPÓŁPRACA PARTNERSKA


Oferujemy również możliwość współpracy z nami na zasadach partnerstwa. Jest to oferta dla funkcjonujących już gastronomii, które chcą pozostawić swoją markę, ale wprowadzić do oferty jadalne kubki wypiekane w piecu Soup Culture. Partnerstwo polega na produkcji jadalnych kubków w swoim lokalu, dzięki udzielonej przez nas licencji. 
 

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

Franczyza: 21

Polska:

  • Wrocław (ul. Świdnicka 43), 
  • Poznań (Dąbrowskiego 15), 
  • Kraków (św. Sebastiana 10)

 Szwecja:

  • Sztokholm

Norwegia:

  • Oslo

Ukraina:

  • Kijów
  • Lwów
  • Charków

Niemcy:

  • Monachium

Białoruś:

  • Mińsk

Rosja:

  • Tomsk
  • Czelabińsk

Słowacja:

  • Koszyce
  • Bratysława
  • Presov
  • Banska Bystryca

Czechy:

  • Czeskie Budziejowice
  • Hradec Kralove

Partnerstwo: 1
Polska:

  • Zielony Kokos (Bielsko Biała) 
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

PAKIET FRANCZYZOWY 

  • Licencje od firmy Soup Culture i pozwolenie na korzystanie z patentów
  • Księga stylu firmowego i używania grafik
  • Szkolenia personelu (2 dni)
  • System kasowy do prowadzenia lokalu
  • Marka towarowa Soup Culture
  • Projekt wystroju lokalu i witryny
  • Konsultacje przy poszukiwaniu lokalu
  • Konsultacje przy przygotowaniu lokalu przed odbiorem sanepidu
  • Konsultacje przy otwarciu punktu
  • Instrukcja obsługi klienta

Wsparcie marketingowe

  • Dodanie nowej lokalizacji na stronę internetową, Facebook, Instagram
  • Dostęp do bazy zdjęć, grafik,wideo
  • Przepisy na ciasto, na słono i słodko
  • Przepisy na zupy - menu stałe oraz sezonowe
  • Przepisy na wrapy
  • Bieżące konsultacje w prowadzeniu punktu

 

PAKIET PARTNERSKI
(odpowiedni dla istniejącej restauracji/ bistro/ street fooda, który chce wprowadzić u siebie jadalne, ekologiczne opakowania)

  • Licencję od firmy Soup Culture pozwolenie na korzystanie z patentów
  • Szkolenie personelu (1 dzień)
  • Piec do wypiekania jadalnych kubków PS2/300 lub PS2/150 (pojemność 300 ml lub 150 ml)
  • Przepis na ciasto słone i słodkie

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Franczyza: 
Cena pakietu franczyzowego to 9 900 zł netto, a cała inwestycja wynosi około 100 000 zł (z uwzględnieniem zapasu finansowego na tzw. “rozruch”). 
Ponadto stałe opłaty miesięczne.

Współpraca partnerska:
20 000 zł netto i brak opłat miesięcznych. 


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • zaangażowanie na każdym etapie współpracy i prowadzenia lokalu
  • chęć tworzenia odpowiedzialnego biznesu, w duchu eko i wege. 

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Soup Culture z o.o.

Brzeska 24 bud. C lok. 01, Warszawa

883 559 288

hello@soupculture.pl

soupculture.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Eugeniusz Adintsov

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Soup Culture.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Soup Culture z o.o. (Brzeska 24 bud. C lok. 01, Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Soup Culture oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie soupculture.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.