PINTA

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
PINTA to najbardziej rozpoznawalna marka na rynku piw rzemieślniczych w Polsce i jedna z bardziej rozpoznawalnych w Europie.
We współpracy bazujemy na silnej marce i sprawdzonym modelu biznesowym, który od lat przynosi zyski i sprawdza się w pubach PINTA Wrocław i PINTA Warszawa.
Nasi franczyzobiorcy mają zapewnioną wyłączność na pub PINTY w danej lokalizacji.
Jako marka gwarantujemy też stały dostęp do cenionych przez fanów i powtarzalnych jakościowo piw rzemieślniczych z Browaru PINTA i innych browarów z polski i ze świata.
W naszych pubach bogaty przekrój piw rzemieślniczych uzupełnia autorska oferta kulinarna tworzona we współpracy z doświadczonym szefem kuchni.
Od początku współpracy wspieramy w rozwoju i zarządzaniu lokalem i dajemy sprawdzone rozwiązania, które pozwalają ograniczyć koszty.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc przy wyborze, projektowaniu i procesie uruchomienia lokalu;
- polecenie sprawdzonych architektów, projektantów i wykonawców;
- doradztwo przy przygotowaniu planu biznesowego lokalu;
- know-how w zakresie standardów operacyjnych, prowadzenia, zarządzania biznesem oraz prowadzenia gospodarki magazynowej;
- szkolenia na etapie otwierania i prowadzenia lokalu;
- raporty pokazujące wyniki w czasie rzeczywistym;
- bieżąca współpraca i wsparcie w realizacji założeń biznesowych;
- szeroka i atrakcyjna oferta, łatwy dostęp do nowości rynkowych;
- wyjątkowy, sprecyzowany styl i aranżację wnętrz;
- dostępność materiałów promocyjnych i firmowych gadżetów;
- silna marka browaru stanowiąca podbudowę do wizerunku pubu;
- wsparcie marketingowe w tym prowadzenie social media pubu i tworzenie kampanii reklamowych, których efektem jest dotarcie do nowych klientów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- 400 tys. zł inwestycja;
- 20 tys. zł opłata wstępna.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Zapewnienie lokalu w atrakcyjnym miejscu o powierzchni przynajmniej 200 m2 (mamy również atrakcyjne propozycje lokali patronackich dla lokali o mniejszej powierzchni).
- Przedsiębiorczość, otwartość na współpracę, bezwzględność w kwestii egzekwowania najwyższej jakości produktów oraz poziomu obsługi Klienta.
- Zapewnienie spójnego wystroju, asortymentu i zarządzanie lokalem zgodnie z księgą standardów i regulaminem PINTA.
- Możliwość uzyskania koncesji w lokalu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Browar PINTA Sp. z o.o. (ul. Przemysłowa 4, 34-382 Wieprz). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego PINTA oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie browarpinta.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sushi Kushi chwali się kolejnymi otwarciami. Czy franczyzobiorcy są zadowoleni ze współpracy z marką?
Pierogarnie Stary Młyn otwierają się głównie w dużych miastach. A czy trzeba mieć gruby portfel, aby otworzyć restaurację z tradycyjną polska kuchnią?
– Otworzyliśmy już 700 punktów franczyzowych, do końca roku planujemy mieć ich 1000 – mówi Krzysztof Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery.
Da Grasso nie tylko otwiera nowe lokale, ale też ma propozycję dla już działających restauratorów.
Nasza sieć liczy ponad 194 lokale w całej Polsce i działa nieprzerwanie od 1996 roku.

Systemy franczyzowe można podzielić według różnych kryteriów m.in. rodzaju know-how, rodzaju działalności gospodarczej czy sposobu organizacji systemu. Przedstawiamy najważniejsze klasyfikacje.
Franczyza pojawiła się na polskim rynku wraz z upadkiem komunizmu, a dziś jest fundamentem rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości. W 2020 roku chętni do założenia firmy mają do wyboru ponad 1300 konceptów franczyzowych.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Pakiet franczyzowy, nazywany także licencją franczyzową, stanowi istotę systemu franczyzowego, gdyż zawiera kompletną koncepcję prowadzenia działalności gospodarczej oferowaną przez franczyzodawcę.
Co to franczyza? To sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?
W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.