Pączki Mamy
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sieć pączkarni inspirowana tradycyjną recepturą ciasta, klasyczny okrągły kształt, jasna obwódka, chrupiąca skórka. W naszych pączkarniach klienci odkryją znany smak pączków, które wszyscy pamiętają z kuchni mam. Dzięki ręcznej produkcji, składnikom bez konserwantów i ulepszaczy, oferujemy produkt najwyższej jakości o najlepszych walorach smakowych.
Stań się częścią sieci pączkarni Pączki Mamy:
- oryginalna, tradycyjna receptura ciasta, bez konserwantów oraz ulepszaczy;
- marmolady z naturalnych składników;
- niski koszt inwestycji oraz błyskawiczny zwrot zainwestowanych środków/
Najwyższa jakość składników, tradycyjna receptura, wysokie standardy obsługi oraz sprawdzony model biznesowy – to wszystko wyróżnia nas na rynku.
Dla naszych franczyzobiorców do oferty pączkarni proponujemy wprowadzenie karty kaw kawiarni Coffeeloffee. Korzystając z takiego rozwiązania franczyzobiorca wzbogaca ofertę menu o produkty doskonałej jakości, jakimi są kawy na bazie 100 proc. arabiki. Wdrażając ofertę Coffeeloffee, gwarantujemy sprzęt oraz wyposażenie niezbędne do serwowania kawy.
Otwórz własną pączkarnię i zacznij zarabiać w gastronomii.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- 100% wsparcia dla franczyzobiorcy na każdym etapie prowadzenia działalności;
- Bezpłatne działania marketingowe w ramach marki;
- Sprawdzony model franczyzowy, gwarantujący pewny zysk;
- Szybki zwrot inwestycji przy niskim nakładzie finansowym;
- Brak opłaty licencyjnej, wstępnej oraz marketingowej;
- Darmowe szkolenia;
- Prowadzimy własną hurtownię zaopatrzenia pączkarni, dzięki czemu franczyzobiorca otrzymuje starannie wyselekcjonowane wysokiej jakości produkty w bardzo korzystnych cenach.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Koszt inwestycji od 74 tys. zł w przypadku okienka podawczego; od 91 tys. zł jeśli otwieramy pączkarnię w lokalu z możliwością wejścia do środka.
- Miesięczna opłata z tytułu franczyzy wynosi 1250 zł + 1 proc. od miesięcznego obrotu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- 15 mkw. – minimalna wielkość lokalu z okienkiem podawczym;
- 30 mkw. – minimalna wielkość lokalu ze stolikami;
Pączki Mamy to koncept przystępny dla każdego. Nie wymagamy doświadczenia w branży. Nasz dział szkoleniowy w pełni przygotuje franczyzobiorcę oraz personel do prowadzenia pączkarni. Ponadto w ramach marki oferujemy pełne wsparcie profesjonalnych menedżerów na każdym etapie współpracy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma PPHU Wojtex (Złotniki 11, 99-205 Dalików). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pączki Mamy oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie paczkimamy.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Pączki sprzedają się nie tylko w Tłusty Czwartek. Jak otworzyć i z sukcesem prowadzić pączkarnię?
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.