Hotdogzna

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Hotdogna to pierwsza sieć autorskich punktów sprzedaży hot dogów w Ukrainie. Codziennie zmieniamy ideę znanej i na pierwszy rzut oka zrozumiałej potrawy. Każdy z naszych hot dogów jest wyzwaniem dla stereotypów na temat tego, czym może być street food. Jesteśmy bezkompromisowi w obsłudze i jakości każdego wydanego zamówienia. Każdego dnia kwestionujemy stare wyobrażenia o tym, jak powinna wyglądać usługa. Nasza sieć to nie street food z banalną przekąską. Jesteśmy pamiętani, klienci wracają do nas.
"Przywróćmy ludzkości wiarę w hot dogi, a inwestorom wiarę w street food"
JEDNOSTKI WŁASNE
8 w Ukrainie
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3 w Ukrainie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Food truck
- Towary i składniki
- Szkolenie franczyzowe
- Szkolenie dla pracowników
- Wsparcie
- Zarządzanie finansami
- Receptury (normy)
- Plan marketingowy
- Marketing w social mediach
- Design (centrum handlowe / mini gastronomia)
- Zdalny nadzór (audyty)
- Społeczność (spotkania franczyzobiorców, wymiana doświadczeń)
- System doboru i oceny personelu
- Analiza konkurencji
- Wsparcie w zakresie wyboru lokalizacji
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Inwestycja od 19 tys. USD (ok. 84 tys. zł)
- Oczekiwany okres zrotu to 12-14 miesięcy
- Średni miesięczny zysk netto na poziomie 1 tys. USD (ok. 4,4 tys. zł)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Młodzi przedsiębiorcy, którzy chcą założyć swój pierwszy biznes
- Franczyzobiorcy innych systemów szukający dywersyfikacji
- Osoby chcące samemu prowadzić biznes
- Nie jest wymagane doświadczynie biznesowe
- Szkolimy franczyzobiorców od postaw
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
FOP Emeliyanova Violetta Pavlovna
Odessa, Ukraine
+380 97 868 9785
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Daniil Krokus (po angielsku lub ukraińsku)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma FOP Emeliyanova Violetta Pavlovna (Odessa, Ukraine). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Hotdogzna oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie project4837465.tilda.ws.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Aleksander Szczepaniak był pierwszym franczyzobiorcą Biesiadowa. Do dziś prowadzi w Łodzi lokal tej marki.
Rozwożą klientom posiłki z restauracji albo zakupy ze sklepu. Zarządzają flotą kurierów. To jednak nie Glovo ani Pyszne.pl. To franczyzowa Stava.
W tym roku Chinkalnia otworzyła już trzy restauracje, kolejne są w przygotowaniu. Marce szczególnie zależy teraz na znalezieniu franczyzobiorców we wschodniej Polsce.
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów, które zachwycą smakiem. Franczyzodawca Lodolandii i SiGelato dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Jurek Sobieniak, doświadczony restaurator, zdradza przepis na zyskowną knajpę.

Patrycja Niedźwiecki prowadzi z mężem już trzy restauracje pod złotymi łukami. Jak wygląda franczyza Maka „od kuchni”?
– Każda z naszych kawiarni od pierwszego miesiąca przynosi zyski – zapewnia Kamil Woźniak, franczyzodawca Cafe Słodziak.
Dariusz Gardyjas został Top Franczyzobiorcą w kategorii „Najszybszy rozwój sieci”. Jaka była jego droga do sukcesu?
Mniami Ice Cream – jedyny w Polsce koncept franczyzowy, łączący dwa najpopularniejsze rodzaje lodów!
Kebab Yum Yum to koncept stworzony z myślą zarówno o mniejszych miejscowościach, jak i dużych miastach. Ile trzeba zainwestować?
Franczyzobiorcy lodziarni SiGelato od tego sezonu w ofercie będą mieć również kawę Costa Coffee. Wszystko dzięki współpracy, którą franczyzodawca nawiązał z doświadczonym producentem i dystrybutorem kawy.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyzowe koncepty działające w branży urody i fitnessu korzystają na rosnącym trendzie dbania o formę i wygląd. Prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na biznes w tym segmencie rynku.
Otwieramy krok po kroku sklep marki Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz platformę rezerwacyjną i e-wypożyczalnię sprzętów budowlanych.
Postępowy przedsiębiorca usiłuje uczynić swój biznes nowatorskim i odpornym na konkurencję. Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest wykorzystanie sztucznej inteligencji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.