Hotdogzna
![](https://img.franchising.pl/eu/c9e/ccb/_1hotdozhna_.png)
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Hotdogna to pierwsza sieć autorskich punktów sprzedaży hot dogów w Ukrainie. Codziennie zmieniamy ideę znanej i na pierwszy rzut oka zrozumiałej potrawy. Każdy z naszych hot dogów jest wyzwaniem dla stereotypów na temat tego, czym może być street food. Jesteśmy bezkompromisowi w obsłudze i jakości każdego wydanego zamówienia. Każdego dnia kwestionujemy stare wyobrażenia o tym, jak powinna wyglądać usługa. Nasza sieć to nie street food z banalną przekąską. Jesteśmy pamiętani, klienci wracają do nas.
"Przywróćmy ludzkości wiarę w hot dogi, a inwestorom wiarę w street food"
JEDNOSTKI WŁASNE
8 w Ukrainie
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3 w Ukrainie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Food truck
- Towary i składniki
- Szkolenie franczyzowe
- Szkolenie dla pracowników
- Wsparcie
- Zarządzanie finansami
- Receptury (normy)
- Plan marketingowy
- Marketing w social mediach
- Design (centrum handlowe / mini gastronomia)
- Zdalny nadzór (audyty)
- Społeczność (spotkania franczyzobiorców, wymiana doświadczeń)
- System doboru i oceny personelu
- Analiza konkurencji
- Wsparcie w zakresie wyboru lokalizacji
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Inwestycja od 19 tys. USD (ok. 84 tys. zł)
- Oczekiwany okres zrotu to 12-14 miesięcy
- Średni miesięczny zysk netto na poziomie 1 tys. USD (ok. 4,4 tys. zł)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Młodzi przedsiębiorcy, którzy chcą założyć swój pierwszy biznes
- Franczyzobiorcy innych systemów szukający dywersyfikacji
- Osoby chcące samemu prowadzić biznes
- Nie jest wymagane doświadczynie biznesowe
- Szkolimy franczyzobiorców od postaw
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
FOP Emeliyanova Violetta Pavlovna
Odessa, Ukraine
+380 97 868 9785
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Daniil Krokus (po angielsku lub ukraińsku)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma FOP Emeliyanova Violetta Pavlovna (Odessa, Ukraine). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Hotdogzna oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie project4837465.tilda.ws.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
![](https://img.franchising.pl/pl/a8a/72f/good-chicken01.jpg)
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
![](https://img.franchising.pl/pl/19f/85f/zdjdokwadratu.jpg)
Przepis na sukces franczyzy kebabów? Bezkompromisowy marketing. Właśnie dzięki przemyślanym, wielokanałowym działaniom promocyjnym Am Am Kebab skrada podniebienia fanów street foodu.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
Magdalena Przybylska prowadzi trzy lokale Ministerstwa Śledzia i Wódki. Chyba więc najlepiej wie, dlaczego warto wejść we franczyzę tej marki.
Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop uruchamia nowy koncept franczyzowy. Lokale Kiss Kimchi będą serwować kuchnię koreańską.
Sfinks zachęca niezależnych restauratorów, aby dołączyli do jego sieci. Obiecuje wzrosty obrotów.
Pod marką Lodolandia funkcjonuje już 480 punktów franczyzowych i 50 własnych. W sezonie wiosenno-letnim sieć ma się powiększyć o kolejne 100 punktów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Biznes, który daje dochody bez wysiłku, jest marzeniem wielu. Podpowiadamy, jak zarobić i się przy tym nie napracować.
Franczyzowe sieci usługowe, które idą z duchem czasu, rozwijają się prężnie. Z kim warto dzisiaj współpracować?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega?
![](/img-tmp/brand07.png)
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.