Hotdogzna
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Hotdogna to pierwsza sieć autorskich punktów sprzedaży hot dogów w Ukrainie. Codziennie zmieniamy ideę znanej i na pierwszy rzut oka zrozumiałej potrawy. Każdy z naszych hot dogów jest wyzwaniem dla stereotypów na temat tego, czym może być street food. Jesteśmy bezkompromisowi w obsłudze i jakości każdego wydanego zamówienia. Każdego dnia kwestionujemy stare wyobrażenia o tym, jak powinna wyglądać usługa. Nasza sieć to nie street food z banalną przekąską. Jesteśmy pamiętani, klienci wracają do nas.
"Przywróćmy ludzkości wiarę w hot dogi, a inwestorom wiarę w street food"
JEDNOSTKI WŁASNE
8 w Ukrainie
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3 w Ukrainie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Food truck
- Towary i składniki
- Szkolenie franczyzowe
- Szkolenie dla pracowników
- Wsparcie
- Zarządzanie finansami
- Receptury (normy)
- Plan marketingowy
- Marketing w social mediach
- Design (centrum handlowe / mini gastronomia)
- Zdalny nadzór (audyty)
- Społeczność (spotkania franczyzobiorców, wymiana doświadczeń)
- System doboru i oceny personelu
- Analiza konkurencji
- Wsparcie w zakresie wyboru lokalizacji
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Inwestycja od 19 tys. USD (ok. 84 tys. zł)
- Oczekiwany okres zrotu to 12-14 miesięcy
- Średni miesięczny zysk netto na poziomie 1 tys. USD (ok. 4,4 tys. zł)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Młodzi przedsiębiorcy, którzy chcą założyć swój pierwszy biznes
- Franczyzobiorcy innych systemów szukający dywersyfikacji
- Osoby chcące samemu prowadzić biznes
- Nie jest wymagane doświadczynie biznesowe
- Szkolimy franczyzobiorców od postaw
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
FOP Emeliyanova Violetta Pavlovna
Odessa, Ukraine
+380 97 868 9785
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Daniil Krokus (po angielsku lub ukraińsku)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma FOP Emeliyanova Violetta Pavlovna (Odessa, Ukraine). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Hotdogzna oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie project4837465.tilda.ws.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.