Pizza Bunga

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Pizza Bunga jest jedną z najpopularniejszych sieci pizzerii we Wrocławiu.
Ten doskonalony od ponad dekady koncept to wynik zaangażowania grupy przyjaciół w proces tworzenia marki łączącej włoską pasję z pizzą w stylu amerykańskim. Swoją tożsamość budujemy w oparciu o zespół zdolnych ludzi i surowce wysokiej jakości. Cenią nas za puszyste ciasto, świetne dodatki, własne sosy i szybką dostawę. Efekt jest oryginalny i wyjątkowy ponieważ dostarcza wysoką wartość zarówno dla Klienta jak również dla Franczyzobiorcy.
W branży gastronomicznej o sukcesie decydują najmniejsze detale. Dla wielu firm istnieje cienka linia pomiędzy zyskiem, a stratą finansową. Wysokie nasycenie kosztami stałymi sprawia, że tylko najefektywniejsze wykorzystanie zasobów przedsiębiorstwa dostarczy oczekiwany wynik.
Zanim pierwszy raz pomyśleliśmy o tym, by zaoferować współpracę pod naszą marką od dawna posiadaliśmy wysoko oceniany produkt. Mimo to, poświęciliśmy kilkanaście lat na doskonalenie procesów wytwórczych z myślą o rozwoju programu franczyzowego. Pracowaliśmy nad systemem organizacji i efektywności pracy, tak aby wytwarzać największą wartość dla Klienta możliwie najniższym nakładem kosztów. Stale inwestujemy w rozwój własnej infrastruktury internetowej. Nasza marka to zbiór doświadczeń, wypracowanych procedur, standardów oraz systemów zarządzania, którymi będziemy się dzielić z franczyzobiorcą.
Dlaczego franczyza Pizza Bunga ?
- lokal pod naszą marką możesz otworzyć już za 80 tys. zł;
- szybko osiągniesz próg rentowności tzw. BEP;
- otrzymasz wyłączność terytorialną na wydzielonym obszarze;
- będziesz mieć szerokie wsparcie na każdym etapie uruchamiania i prowadzenia placówki;
- skorzystasz w wypracowanych warunków handlowych z dostawcami;
- uzyskasz dostęp do konceptu, który sprawdza się od wielu lat (nigdy nie zamknęliśmy żadnego lokalu);
- dostaniesz zestaw narzędzi zarządczych;
- zostaniesz przyłączony do naszej platformy internetowej, dzięki czemu nie będziesz płacić prowizji za zamówienia online otrzymywane z naszej witryny domowej;
- zajmiemy się marketingiem Twojego lokalu;
- do Twojej dyspozycji będzie wiedza wysoko wykwalifikowanego zespołu;
JEDNOSTKI WŁASNE
4
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Współpraca z franczyzobiorcą zapewniać będzie kompleksowe wsparcie w trakcie uruchamiania lokalu jak również podczas prowadzenia biznesu.
Jesteśmy do dyspozycji na każdym etapie prowadzenia działalności.
Otrzymasz od nas pomoc na każdym z poniższych etapów:
- wybór lokalu oraz lokalizacji;
- projekt i aranżacja wnętrza;
- zamówienie i instalacja wyposażenia;
- pierwsza dostawa surowców;
- rekrutacja personelu.;
- organizacja kampanii promocyjnych;
Zapewniamy program szkoleniowy obejmujący:
- produkty oferowane przez system;
- zarządzanie kadrami;
- szkolenie pracowników;
- system rozliczeniowy i sprawozdawczość;
- zarządzanie magazynem;
- wdrożenie systemu informatycznego oraz POS;
- obsługę urządzeń do produkcji.
W zakresie stałych usług Franczyzobiorca otrzyma:
- doradztwo przedstawicieli franczyzodawcy;
- wspólne programy zakupowe dla produktów lub usług pochodzących od dostawców zewnętrznych;
- kampanie reklamowe i public relations organizowane dla całego systemu franczyzowego;
- dostarczanie jednolitych materiałów promocyjnych do wykorzystania w punktach franczyzowych;
- dostęp do wspólnej dla całego systemu witryny internetowej i systemu zamówień online;
- projekty jednolitych materiałów promocyjnych do wykorzystania w punktach franczyzowych;
- prowadzenie social mediów;
Ponadto,
- oddelegowany zespół będzie obecny w dniu otwarcia lokalu;
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata wstępna: 7 tys. zł netto (zawiera szkolenie pracowników i pakiet materiałów reklamowych).
- min. koszt inwestycji: 80 tys. zł netto.
- opłata licencyjna: 5% obrotu netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal o powierzchni min 40m2;
- wentylacja mechaniczna;
- przyłącze elektryczne min. 15 kW;
- wysokość w lokalu min 3m;
- miejscowość powyżej 50 tys. mieszkańców;
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Michał Jakowczyk
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Kraft Polska Sp. z o.o. (ul. Rogowska 7, 54-440 Wrocław ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pizza Bunga oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie pizzabunga.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.

Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.
Karol Nowosielski zupełnie przypadkiem trafił na koncept Bafra Kebab. Nie szukał nowej drogi zawodowej. O jego przyszłości zadecydował przypadek.
New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.

Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.