The Burgers

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Początki The Burgers sięgają roku 2019, kiedy to powstawała marka wirtualna w dynamicznie rozwijających się kanałach delivery. Zainspirowani sukcesami sprzedaży i popularnością naszej oferty w dowozie, w 2022 roku otworzyliśmy pierwsze restauracje stacjonarne The Burgers, w Starogardzie Gdańskim oraz w Gdyni. Smak naszych burgerów to wynik idealnie skomponowanych składników na bazie świeżych, lokalnych i nieprzetworzonych surowców. Menu The Burgers składa się z dwóch wiodących kategorii: burgerów (także w wersji z kurczakiem ) oraz Doładowanych Frytek, czyli frytek z różnymi, starannie skomponowanymi dodatkami w wersji wegetariańskiej, bądź mięsnej. The Burgers to miejsca, gdzie wspólnie z przyjaciółmi i rodziną, w miłej, niezobowiązującej atmosferze można cieszyć się smakiem soczystych burgerów oraz apetycznych zestawów.
JEDNOSTKI WŁASNE
0
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- profesjonalna ocena potencjału biznesowego lokalu;
- doradztwo przy przygotowaniu planu biznesu restauracji;
- wsparcie w procesie uruchamiania lokalu;
- bieżąca współpraca i wsparcie w realizacji założeń biznesowych;
- szkolenia przed uruchomieniem oraz w trakcie prowadzenia działalności;
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji wynosi od 60 tys. zł do 150 tys. zł netto i zależy od wielkości oraz stanu technicznego lokalu. Franczyzobiorca może częściowo posiłkować się w zakresie inwestycji finansowaniem zewnętrznym w postaci kredytu czy leasingu wyposażenia.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Nasza firma czeka na wszystkich którzy:
- są gotowi do podjęcia współpracy na zasadach franczyzy;
- są ambitni, przedsiębiorczy, pracowici i interesują się gastronomią;
- są gotowi w pełni zaangażować się osobiście w prowadzoną działalność;
- posiadają środki finansowe na inwestycję we własną restaurację;
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sfinks Polska SA
ul. Młodych Wilcząt 36, 05-540 Zalesie Górne
+48 665 855 284
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Hubert Łątka
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sfinks Polska SA (ul. Młodych Wilcząt 36, 05-540 Zalesie Górne). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego The Burgers oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.sfinks.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.
Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?

W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
Japoński rosół robi furorę na rynku, a co za tym idzie, przybywa też restauracji serwujących ramen. Czy jest jeszcze miejsce na kolejne?
Oles Lozghachov bardzo starannie podszedł do wyboru franczyzodawcy. Czym uwiódł go koncept Cukrem i Solą?
Adrian Ćwik to przykład przedsiębiorcy, który stawia czoła przeciwnościom i konsekwentnie dąży do celu. Na własnej skórze przekonał się, że franczyza to najbezpieczniejsza forma własnej działalności.
Fit Cake otworzył 10 lokali w ciągu miesiąca. Wchodzi też na nowe, zagraniczne rynki.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.