The Burgers

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Początki The Burgers sięgają roku 2019, kiedy to powstawała marka wirtualna w dynamicznie rozwijających się kanałach delivery. Zainspirowani sukcesami sprzedaży i popularnością naszej oferty w dowozie, w 2022 roku otworzyliśmy pierwsze restauracje stacjonarne The Burgers, w Starogardzie Gdańskim oraz w Gdyni. Smak naszych burgerów to wynik idealnie skomponowanych składników na bazie świeżych, lokalnych i nieprzetworzonych surowców. Menu The Burgers składa się z dwóch wiodących kategorii: burgerów (także w wersji z kurczakiem ) oraz Doładowanych Frytek, czyli frytek z różnymi, starannie skomponowanymi dodatkami w wersji wegetariańskiej, bądź mięsnej. The Burgers to miejsca, gdzie wspólnie z przyjaciółmi i rodziną, w miłej, niezobowiązującej atmosferze można cieszyć się smakiem soczystych burgerów oraz apetycznych zestawów.
JEDNOSTKI WŁASNE
0
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- profesjonalna ocena potencjału biznesowego lokalu;
- doradztwo przy przygotowaniu planu biznesu restauracji;
- wsparcie w procesie uruchamiania lokalu;
- bieżąca współpraca i wsparcie w realizacji założeń biznesowych;
- szkolenia przed uruchomieniem oraz w trakcie prowadzenia działalności;
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji wynosi od 60 tys. zł do 150 tys. zł netto i zależy od wielkości oraz stanu technicznego lokalu. Franczyzobiorca może częściowo posiłkować się w zakresie inwestycji finansowaniem zewnętrznym w postaci kredytu czy leasingu wyposażenia.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Nasza firma czeka na wszystkich którzy:
- są gotowi do podjęcia współpracy na zasadach franczyzy;
- są ambitni, przedsiębiorczy, pracowici i interesują się gastronomią;
- są gotowi w pełni zaangażować się osobiście w prowadzoną działalność;
- posiadają środki finansowe na inwestycję we własną restaurację;
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sfinks Polska SA
ul. Młodych Wilcząt 36, 05-540 Zalesie Górne
+48 665 855 284
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Hubert Łątka
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sfinks Polska SA (ul. Młodych Wilcząt 36, 05-540 Zalesie Górne). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego The Burgers oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.sfinks.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.
Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.
Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.

Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
Franczyza oprócz korzyści niesie ze sobą również zagrożenia.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Skoro przyjdzie nam prowadzić własny biznes na zasadzie franczyzy, dobrze by było, abyśmy wiedzieli, jaka umowa to naprawdę umowa franczyzowa.

Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?
Pączki sprzedają się nie tylko w Tłusty Czwartek. Jak otworzyć i z sukcesem prowadzić pączkarnię?
Czy da się z sukcesem prowadzić pizzerię znanej marki w małym mieście? Poznajcie historię biznesową Martyny Klon, właścicielki pizzerii Da Grasso w 25-tysięcznym Świeciu.
– Na zwrot z inwestycji w pączkarnię można liczyć już po trzech miesiącach od jej otwarcia – mówi Szymon Pelczyk, właściciel sieci Pączkownia Smak Sprzed Lat.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.