Dobra Buła
![](https://img.franchising.pl/pl/7af/013/logo.jpg)
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
„Dobra Buła” to przede wszystkim wieloletnie doświadczenie oraz stałe doskonalenie produktu i marki. Od 2013 roku otwieramy z sukcesami kolejne lokale na wymagającym rynku warszawskim. Zdobyliśmy serca naszych klientów „burgerami szytymi na miarę”, produkowanymi z najwyższej jakości świeżych produktów. Nawiązując z nami współpracę, zyskujesz już od pierwszego dnia - sprzedażową siłę naszej marki. Nie musisz latami budować zaufania klientów. Wystarczy, że skupisz się na bieżącym prowadzeniu lokalu. Burgerownie to prosty system szybkiego serwowania żywności. Dołącz się do nas już dziś!
JEDNOSTKI WŁASNE
9
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Dobra Buła” zapewni Ci:
- pełne wsparcie na etapie inwestorskim i operacyjnym
- kompleksowe szkolenia
- know-how
- sprawdzonych dostawców
- skuteczny marketing
- narzędzia e-commerce
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- inwestycja w lokal 65 tys. netto,
- opłata licencyjna 15 tys. netto,
- opłata miesięczna 4,2 tys. netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- nie wymagamy doświadczenia w gastronomii
- szukamy partnerów zaangażowanych i przedsiębiorczych
- zależy nam abyś w przyszłości otwierał z nami kolejne lokale
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Łukasz Kuczyński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Dobra Buła Sp. z o.o (Lencewicza 2a, 01-493 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dobra Buła oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie dobrabula.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
![](https://img.franchising.pl/pl/a8a/72f/good-chicken01.jpg)
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
![](https://img.franchising.pl/pl/19f/85f/zdjdokwadratu.jpg)
Przepis na sukces franczyzy kebabów? Bezkompromisowy marketing. Właśnie dzięki przemyślanym, wielokanałowym działaniom promocyjnym Am Am Kebab skrada podniebienia fanów street foodu.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
Magdalena Przybylska prowadzi trzy lokale Ministerstwa Śledzia i Wódki. Chyba więc najlepiej wie, dlaczego warto wejść we franczyzę tej marki.
Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop uruchamia nowy koncept franczyzowy. Lokale Kiss Kimchi będą serwować kuchnię koreańską.
Sfinks zachęca niezależnych restauratorów, aby dołączyli do jego sieci. Obiecuje wzrosty obrotów.
Pod marką Lodolandia funkcjonuje już 480 punktów franczyzowych i 50 własnych. W sezonie wiosenno-letnim sieć ma się powiększyć o kolejne 100 punktów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Biznes, który daje dochody bez wysiłku, jest marzeniem wielu. Podpowiadamy, jak zarobić i się przy tym nie napracować.
Franczyzowe sieci usługowe, które idą z duchem czasu, rozwijają się prężnie. Z kim warto dzisiaj współpracować?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega?
![](/img-tmp/brand07.png)
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.