Dobra Buła

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
„Dobra Buła” to przede wszystkim wieloletnie doświadczenie oraz stałe doskonalenie produktu i marki. Od 2013 roku otwieramy z sukcesami kolejne lokale na wymagającym rynku warszawskim. Zdobyliśmy serca naszych klientów „burgerami szytymi na miarę”, produkowanymi z najwyższej jakości świeżych produktów. Nawiązując z nami współpracę, zyskujesz już od pierwszego dnia - sprzedażową siłę naszej marki. Nie musisz latami budować zaufania klientów. Wystarczy, że skupisz się na bieżącym prowadzeniu lokalu. Burgerownie to prosty system szybkiego serwowania żywności. Dołącz się do nas już dziś!
JEDNOSTKI WŁASNE
9
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Dobra Buła” zapewni Ci:
- pełne wsparcie na etapie inwestorskim i operacyjnym
- kompleksowe szkolenia
- know-how
- sprawdzonych dostawców
- skuteczny marketing
- narzędzia e-commerce
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- inwestycja w lokal 65 tys. netto,
- opłata licencyjna 15 tys. netto,
- opłata miesięczna 4,2 tys. netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- nie wymagamy doświadczenia w gastronomii
- szukamy partnerów zaangażowanych i przedsiębiorczych
- zależy nam abyś w przyszłości otwierał z nami kolejne lokale
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Łukasz Kuczyński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Dobra Buła Sp. z o.o (Lencewicza 2a, 01-493 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dobra Buła oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie dobrabula.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Pizzeria La Patata otworzyła niedawno kolejny lokal w Warszawie. Oferuje pizzę na bazie sprowadzanych z Włoch produktów i chętnie podzieli się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.
Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.
Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.

Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.
Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?
Pączki sprzedają się nie tylko w Tłusty Czwartek. Jak otworzyć i z sukcesem prowadzić pączkarnię?
Czy da się z sukcesem prowadzić pizzerię znanej marki w małym mieście? Poznajcie historię biznesową Martyny Klon, właścicielki pizzerii Da Grasso w 25-tysięcznym Świeciu.
– Na zwrot z inwestycji w pączkarnię można liczyć już po trzech miesiącach od jej otwarcia – mówi Szymon Pelczyk, właściciel sieci Pączkownia Smak Sprzed Lat.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.