Blood Burger
![](https://img.franchising.pl/pl/c48/1cb/logo_blood_burger_font_lato_28_02_2017.png)
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
BURGERY DOPASOWANE DO TWOJEJ GRUPY KRWI
Menu burgerów dopasowanych do grup krwi zostało ułożone z pomocą dietetyka, każdy burger przyporządkowany jest do innej grupy krwi. Produkty, które wykorzystujemy są najwyższej jakości. Codziennie dostarczane od sprawdzonych dostawców. Do przyprawiania używamy kompozycji 15 ziół.
Naszą misją jest dzielenie się tym, co mamy najlepsze: a jest nią jedzenie oraz atmosfera, którą tworzymy. Staramy się budować trwałe, wieloletnie relacje z klientami. Chcemy, żeby klient, przychodząc do nas, czuł się jak w domu.
zapraszamy na nasz profil na FB https://www.facebook.com/bloodburger
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Współpraca obejmuje:
Jednym z istotnych czynników, który gwarantuje o sukcesie biznesu, jest odpowiedni wybór lokalizacji i umiejętne zarządzanie. Jeśli posiadasz już odpowiedni lokal, lub potrzebujesz pomocy w jego wyborze – jesteśmy do twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami.
Pomożemy Ci w :
- wyborze lokalizacji i lokalu
- projektowaniu i remoncie restauracji
- doborze wyposażenia, mebli i sprzętu do lokalu,
- rekrutacji pracowników
- szkoleniu pracowników oraz franczyzobiorcy na każdym ze stanowisk. Zapewniamy także szkolenie z zarządzania restauracją w trakcie otwarcia twojej restauracji
Podczas funkcjonowania już restauracji możesz liczyć na naszą pomoc w jej prowadzeniu, zapewnimy Ci:
- system produktów i dostawców, abyś był pewien, że używasz produktów najwyższej jakości
- receptury oraz sezonową aktualizację menu
- podręcznik operacyjny, czyli kompendium wiedzy, know-how
- procedury BHP, instrukcje, Haccap, DPH,
- wsparcie marketingowe
- profesjonalne zdjęcia z sesji produktowych
- wdrożenie systemu sprzedażowego POS
- system do sporządzania inwentaryzacji, który pozwoli ci sprawdzać zużycie i wykryć straty, jeśli takie wystąpią
- system raportów, który pozwoli ci kontrolować zyski
- ocenę obsługi gościa, poprzez badania tajemniczego klienta
- dodatkową indywidualną pomoc
- wszystko co pomoże ci maksymalizować wydajność oraz obroty, a przede wszystkim zyski (nasze doświadczenie minimalizuje ryzyko braku wiedzy i popełnienia błędu)
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od wielu czynników, m.in.: rodzaju otwieranego lokalu, dostosowania lokalu pod gastronomię.
Oferujemy franczyzę w dwóch konceptach restauracyjnych:
- Blood Burger wersja podstawowa restauracji
60 tys. zł netto + koszt remontu lokalu
- Blood Burger PREMIUM wersja rozszerzona restauracji (restauracja & cocktail bar)
od 120 tys. zł netto + koszt remontu lokalu
Opłaty franczyzowe
- 10 tys. zł netto – opłata licencyjna, jednorazowa
- 6 proc. od obrotu brutto / miesiąc – opłata franczyzowa, stała
- 2 proc. od obrotu brutto / miesiąc – opłata marketingowa, stała
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Nie wymagamy doświadczenia w gastronomii
- Nauczymy i będziemy wspierać
- Szukamy franczyzobiorców zaangażowanych i przedsiębiorczych
- Pozytywnie nastawionych do branży gastronomicznej i na sukces zawodowy
- Posiadających kapitał na inwestycję
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Daniel Barteczko
ul. Kozielska 48, 47-224 Kędzierzyn-Koźle
507 134 306
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Daniel Barteczko
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Daniel Barteczko (ul. Kozielska 48, 47-224 Kędzierzyn-Koźle ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Blood Burger oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie blood-burger.metro.biz.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
![](https://img.franchising.pl/pl/a8a/72f/good-chicken01.jpg)
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
![](https://img.franchising.pl/pl/19f/85f/zdjdokwadratu.jpg)
Przepis na sukces franczyzy kebabów? Bezkompromisowy marketing. Właśnie dzięki przemyślanym, wielokanałowym działaniom promocyjnym Am Am Kebab skrada podniebienia fanów street foodu.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
Magdalena Przybylska prowadzi trzy lokale Ministerstwa Śledzia i Wódki. Chyba więc najlepiej wie, dlaczego warto wejść we franczyzę tej marki.
Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop uruchamia nowy koncept franczyzowy. Lokale Kiss Kimchi będą serwować kuchnię koreańską.
Sfinks zachęca niezależnych restauratorów, aby dołączyli do jego sieci. Obiecuje wzrosty obrotów.
Pod marką Lodolandia funkcjonuje już 480 punktów franczyzowych i 50 własnych. W sezonie wiosenno-letnim sieć ma się powiększyć o kolejne 100 punktów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Biznes, który daje dochody bez wysiłku, jest marzeniem wielu. Podpowiadamy, jak zarobić i się przy tym nie napracować.
Franczyzowe sieci usługowe, które idą z duchem czasu, rozwijają się prężnie. Z kim warto dzisiaj współpracować?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega?
![](/img-tmp/brand07.png)
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.