Blood Burger
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
BURGERY DOPASOWANE DO TWOJEJ GRUPY KRWI
Menu burgerów dopasowanych do grup krwi zostało ułożone z pomocą dietetyka, każdy burger przyporządkowany jest do innej grupy krwi. Produkty, które wykorzystujemy są najwyższej jakości. Codziennie dostarczane od sprawdzonych dostawców. Do przyprawiania używamy kompozycji 15 ziół.
Naszą misją jest dzielenie się tym, co mamy najlepsze: a jest nią jedzenie oraz atmosfera, którą tworzymy. Staramy się budować trwałe, wieloletnie relacje z klientami. Chcemy, żeby klient, przychodząc do nas, czuł się jak w domu.
zapraszamy na nasz profil na FB https://www.facebook.com/bloodburger
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Współpraca obejmuje:
Jednym z istotnych czynników, który gwarantuje o sukcesie biznesu, jest odpowiedni wybór lokalizacji i umiejętne zarządzanie. Jeśli posiadasz już odpowiedni lokal, lub potrzebujesz pomocy w jego wyborze – jesteśmy do twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami.
Pomożemy Ci w :
- wyborze lokalizacji i lokalu
- projektowaniu i remoncie restauracji
- doborze wyposażenia, mebli i sprzętu do lokalu,
- rekrutacji pracowników
- szkoleniu pracowników oraz franczyzobiorcy na każdym ze stanowisk. Zapewniamy także szkolenie z zarządzania restauracją w trakcie otwarcia twojej restauracji
Podczas funkcjonowania już restauracji możesz liczyć na naszą pomoc w jej prowadzeniu, zapewnimy Ci:
- system produktów i dostawców, abyś był pewien, że używasz produktów najwyższej jakości
- receptury oraz sezonową aktualizację menu
- podręcznik operacyjny, czyli kompendium wiedzy, know-how
- procedury BHP, instrukcje, Haccap, DPH,
- wsparcie marketingowe
- profesjonalne zdjęcia z sesji produktowych
- wdrożenie systemu sprzedażowego POS
- system do sporządzania inwentaryzacji, który pozwoli ci sprawdzać zużycie i wykryć straty, jeśli takie wystąpią
- system raportów, który pozwoli ci kontrolować zyski
- ocenę obsługi gościa, poprzez badania tajemniczego klienta
- dodatkową indywidualną pomoc
- wszystko co pomoże ci maksymalizować wydajność oraz obroty, a przede wszystkim zyski (nasze doświadczenie minimalizuje ryzyko braku wiedzy i popełnienia błędu)
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od wielu czynników, m.in.: rodzaju otwieranego lokalu, dostosowania lokalu pod gastronomię.
Oferujemy franczyzę w dwóch konceptach restauracyjnych:
- Blood Burger wersja podstawowa restauracji
60 tys. zł netto + koszt remontu lokalu
- Blood Burger PREMIUM wersja rozszerzona restauracji (restauracja & cocktail bar)
od 120 tys. zł netto + koszt remontu lokalu
Opłaty franczyzowe
- 10 tys. zł netto – opłata licencyjna, jednorazowa
- 6 proc. od obrotu brutto / miesiąc – opłata franczyzowa, stała
- 2 proc. od obrotu brutto / miesiąc – opłata marketingowa, stała
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Nie wymagamy doświadczenia w gastronomii
- Nauczymy i będziemy wspierać
- Szukamy franczyzobiorców zaangażowanych i przedsiębiorczych
- Pozytywnie nastawionych do branży gastronomicznej i na sukces zawodowy
- Posiadających kapitał na inwestycję
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Daniel Barteczko
ul. Kozielska 48, 47-224 Kędzierzyn-Koźle
507 134 306
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Daniel Barteczko
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Daniel Barteczko (ul. Kozielska 48, 47-224 Kędzierzyn-Koźle ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Blood Burger oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie blood-burger.metro.biz.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Anna Bachowska przez długie lata pracowała w korporacji. Od kilku lat czerpie satysfakcję z biznesu, dzięki któremu zarabia pieniądze i ma czas dla rodziny.
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.