Blood Burger

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
BURGERY DOPASOWANE DO TWOJEJ GRUPY KRWI
Menu burgerów dopasowanych do grup krwi zostało ułożone z pomocą dietetyka, każdy burger przyporządkowany jest do innej grupy krwi. Produkty, które wykorzystujemy są najwyższej jakości. Codziennie dostarczane od sprawdzonych dostawców. Do przyprawiania używamy kompozycji 15 ziół.
Naszą misją jest dzielenie się tym, co mamy najlepsze: a jest nią jedzenie oraz atmosfera, którą tworzymy. Staramy się budować trwałe, wieloletnie relacje z klientami. Chcemy, żeby klient, przychodząc do nas, czuł się jak w domu.
zapraszamy na nasz profil na FB https://www.facebook.com/bloodburger
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Współpraca obejmuje:
Jednym z istotnych czynników, który gwarantuje o sukcesie biznesu, jest odpowiedni wybór lokalizacji i umiejętne zarządzanie. Jeśli posiadasz już odpowiedni lokal, lub potrzebujesz pomocy w jego wyborze – jesteśmy do twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami.
Pomożemy Ci w :
- wyborze lokalizacji i lokalu
- projektowaniu i remoncie restauracji
- doborze wyposażenia, mebli i sprzętu do lokalu,
- rekrutacji pracowników
- szkoleniu pracowników oraz franczyzobiorcy na każdym ze stanowisk. Zapewniamy także szkolenie z zarządzania restauracją w trakcie otwarcia twojej restauracji
Podczas funkcjonowania już restauracji możesz liczyć na naszą pomoc w jej prowadzeniu, zapewnimy Ci:
- system produktów i dostawców, abyś był pewien, że używasz produktów najwyższej jakości
- receptury oraz sezonową aktualizację menu
- podręcznik operacyjny, czyli kompendium wiedzy, know-how
- procedury BHP, instrukcje, Haccap, DPH,
- wsparcie marketingowe
- profesjonalne zdjęcia z sesji produktowych
- wdrożenie systemu sprzedażowego POS
- system do sporządzania inwentaryzacji, który pozwoli ci sprawdzać zużycie i wykryć straty, jeśli takie wystąpią
- system raportów, który pozwoli ci kontrolować zyski
- ocenę obsługi gościa, poprzez badania tajemniczego klienta
- dodatkową indywidualną pomoc
- wszystko co pomoże ci maksymalizować wydajność oraz obroty, a przede wszystkim zyski (nasze doświadczenie minimalizuje ryzyko braku wiedzy i popełnienia błędu)
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od wielu czynników, m.in.: rodzaju otwieranego lokalu, dostosowania lokalu pod gastronomię.
Oferujemy franczyzę w dwóch konceptach restauracyjnych:
- Blood Burger wersja podstawowa restauracji
60 tys. zł netto + koszt remontu lokalu
- Blood Burger PREMIUM wersja rozszerzona restauracji (restauracja & cocktail bar)
od 120 tys. zł netto + koszt remontu lokalu
Opłaty franczyzowe
- 10 tys. zł netto – opłata licencyjna, jednorazowa
- 6% od obrotu brutto / miesiąc – opłata franczyzowa, stała
- 2 tys. zł netto / miesiąc – opłata marketingowa, stała
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Nie wymagamy doświadczenia w gastronomii
- Nauczymy i będziemy wspierać
- Szukamy franczyzobiorców zaangażowanych i przedsiębiorczych
- Pozytywnie nastawionych do branży gastronomicznej i na sukces zawodowy
- Posiadających kapitał na inwestycję
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Daniel Barteczko
ul. Kozielska 48, 47-224 Kędzierzyn-Koźle
507 134 306
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Daniel Barteczko
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Daniel Barteczko (ul. Kozielska 48, 47-224 Kędzierzyn-Koźle ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Blood Burger oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie blood-burger.metro.biz.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.
New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.
Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.

We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
Japoński rosół robi furorę na rynku, a co za tym idzie, przybywa też restauracji serwujących ramen. Czy jest jeszcze miejsce na kolejne?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.