Tawerna Pepe Verde

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Tawerna Pepe Verde to jedna z największych i najpopularniejszych restauracji w Łodzi. Działa na Rynku Manufaktury od 2006 roku, kiedy to była niewielkim lokalem w znanym centrum handlowo-rozrywkowym.
Dziś trzypoziomowy lokal kryje w sobie pięć sal, których wystrój nawiązuje do żeglarstwa i podróży. Kluczem do sukcesu Tawerny Pepe Verde jest dopracowana oferta umiejętnie kierowana do szerokiego grona odbiorców.
W menu króluje kuchnia śródziemnomorska – czołowym punktem jest klasycznie włoska pizza wypiekana w piecu opalanym drewnem i włoskie makarony. Uzupełnieniem tej oferty są dania główne i owoce morza z różnych zakątków basenu Morza Śródziemnego.
Blisko 20 lat działania naszej restauracji pozwoliło nam nie tylko zbudować stabilną pozycję rynkową, ale też wypracować unikalne know-how stanowiące klucz do naszego sukcesu rynkowego.
Jesteśmy gotowi podzielić się nim z odpowiednimi partnerami. Szukamy samodzielnych, zaangażowanych i ambitnych osób zainteresowanych poprowadzeniem własnej restauracji pod marką Tawerna Pepe Verde. Właściwym osobom zapewnimy kompleksowe wsparcie na każdym etapie inwestycji i prowadzenia działalności. Nasze know-how, na które składają się księgi receptur, księgi standardów, szkolenia obsługi i identyfikacja wizualna to kompleksowa wiedza o prowadzeniu restauracji. Oferujemy też doradztwo naszych wysoko wykwalifikowanych pracowników. Odwiedź nas w Łodzi, poznaj lepiej nas i naszą restaurację i opowiedz nam o sobie. Liczymy, że będzie to początek udanej i owocnej współpracy.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pełne know-how;
- Księga receptur;
- Księga standardów;
- Pomoc prawna;
- Szkolenia;
- System sprzedażowy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
od 100 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Własny lokal;
- 100 proc. zaangażowanie finansowe.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Greg Sp. z o.o. Sp.K.
91-065 Łódź, ul. Ogrodowa 19A
601 499 111
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Grzegorz Sondej
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Greg Sp. z o.o. Sp.K. (91-065 Łódź, ul. Ogrodowa 19A). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Tawerna Pepe Verde oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie tawerna.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sahar Kebab chce rozwinąć sieć swoich przyczep gastronomicznych w całej Polsce. Czym się wyróżnia na tle konkurencji?
Sweet Gallery utrzymuje szybkie tempo rozwoju. W bieżącym roku planuje ok. 450 nowych otwarć.
Koncept Langos rozwija sieć foodtrucków z węgierskimi langoszami. Czy da się na tym zarobić?
Cukiernia Sowa szuka partnerów, którzy w dłuższej perspektywie poprowadzą więcej niż jeden lokal.
– Franczyza, zwłaszcza w stabilnych i rozwijających się konceptach gastronomicznych, może znacząco zwiększyć szanse powodzenia – mówi Andrzej Pelc-Gonera, CEO Sushi Kushi.

Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.
Lodolandia & Kołacz na Okrągło wykorzystuje elastyczność oferty i szybki rebranding, by zapewnić ciągłość biznesu przez cały rok. Jak działa taki model biznesowy?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów, które zachwycą smakiem. Franczyzodawca konceptu Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.