Tawerna Pepe Verde
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Tawerna Pepe Verde to jedna z największych i najpopularniejszych restauracji w Łodzi. Działa na Rynku Manufaktury od 2006 roku, kiedy to była niewielkim lokalem w znanym centrum handlowo-rozrywkowym.
Dziś trzypoziomowy lokal kryje w sobie pięć sal, których wystrój nawiązuje do żeglarstwa i podróży. Kluczem do sukcesu Tawerny Pepe Verde jest dopracowana oferta umiejętnie kierowana do szerokiego grona odbiorców.
W menu króluje kuchnia śródziemnomorska – czołowym punktem jest klasycznie włoska pizza wypiekana w piecu opalanym drewnem i włoskie makarony. Uzupełnieniem tej oferty są dania główne i owoce morza z różnych zakątków basenu Morza Śródziemnego.
Blisko 20 lat działania naszej restauracji pozwoliło nam nie tylko zbudować stabilną pozycję rynkową, ale też wypracować unikalne know-how stanowiące klucz do naszego sukcesu rynkowego.
Jesteśmy gotowi podzielić się nim z odpowiednimi partnerami. Szukamy samodzielnych, zaangażowanych i ambitnych osób zainteresowanych poprowadzeniem własnej restauracji pod marką Tawerna Pepe Verde. Właściwym osobom zapewnimy kompleksowe wsparcie na każdym etapie inwestycji i prowadzenia działalności. Nasze know-how, na które składają się księgi receptur, księgi standardów, szkolenia obsługi i identyfikacja wizualna to kompleksowa wiedza o prowadzeniu restauracji. Oferujemy też doradztwo naszych wysoko wykwalifikowanych pracowników. Odwiedź nas w Łodzi, poznaj lepiej nas i naszą restaurację i opowiedz nam o sobie. Liczymy, że będzie to początek udanej i owocnej współpracy.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pełne know-how;
- Księga receptur;
- Księga standardów;
- Pomoc prawna;
- Szkolenia;
- System sprzedażowy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
od 100 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Własny lokal;
- 100 proc. zaangażowanie finansowe.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Greg Sp. z o.o. Sp.K.
91-065 Łódź, ul. Ogrodowa 19A
601 499 111
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Grzegorz Sondej
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Greg Sp. z o.o. Sp.K. (91-065 Łódź, ul. Ogrodowa 19A). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Tawerna Pepe Verde oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie tawerna.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
– Nie podejmujemy współpracy z każdym zainteresowanym, musimy mieć poczucie dużego prawdopodobieństwa, że partner sobie poradzi – mówi Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady.
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.