Tawerna Pepe Verde
![](https://img.franchising.pl/pl/ea0/7c2/tawerna-logo.png)
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Tawerna Pepe Verde to jedna z największych i najpopularniejszych restauracji w Łodzi. Działa na Rynku Manufaktury od 2006 r., kiedy to była niewielkim lokalem w znanym centrum handlowo-rozrywkowym.
Dziś trzypoziomowy lokal kryje w sobie pięć sal, których wystrój nawiązuje do żeglarstwa i podróży. Kluczem do sukcesu Tawerny Pepe Verde jest dopracowana oferta umiejętnie kierowana do szerokiego grona odbiorców.
W menu króluje kuchnia śródziemnomorska – czołowym punktem jest klasycznie włoska pizza wypiekana w piecu opalanym drewnem i włoskie makarony. Uzupełnieniem tej oferty są dania główne i owoce morza z różnych zakątków basenu Morza Śródziemnego.
Blisko 20 lat działania naszej restauracji pozwoliło nam nie tylko zbudować stabilną pozycję rynkową, ale też wypracować unikalne know how stanowiące klucz do naszego sukcesu rynkowego.
Jesteśmy gotowi podzielić się nim z odpowiednim Partnerem. Szukamy samodzielnych, zaangażowanych i ambitnych osób zainteresowanych poprowadzeniem własnej restauracji pod marką Tawerna Pepe Verde. Właściwej osobie zapewnimy kompleksowe wsparcie na każdym etapie inwestycji i prowadzenia działalności. Nasze know how, na które składają się księgi receptur, księgi standardów, szkolenia obsługi i identyfikacja wizualna to kompleksowa wiedza o prowadzeniu restauracji. Oferujemy też doradztwo naszych wysoko wykwalifikowanych pracowników. Odwiedź nas w Łodzi, poznaj lepiej nas i naszą restaurację i opowiedz nam o sobie. Liczymy, że będzie to początek udanej i owocnej współpracy.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
0
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pełne know-how
- księga receptur
- księga standardów
- pomoc prawna
- szkolenia
- system sprzedażowy
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
od 100 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- własny lokal
- 100% zaangażowanie finansowe
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Greg Sp. z o.o. Sp.K.
91-065 Łódź, ul. Ogrodowa 19A
601 499 111
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Grzegorz Sondej
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Greg Sp. z o.o. Sp.K. (91-065 Łódź, ul. Ogrodowa 19A). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Tawerna Pepe Verde oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie tawerna.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
![](https://img.franchising.pl/pl/a8a/72f/good-chicken01.jpg)
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
![](https://img.franchising.pl/pl/19f/85f/zdjdokwadratu.jpg)
Przepis na sukces franczyzy kebabów? Bezkompromisowy marketing. Właśnie dzięki przemyślanym, wielokanałowym działaniom promocyjnym Am Am Kebab skrada podniebienia fanów street foodu.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
Magdalena Przybylska prowadzi trzy lokale Ministerstwa Śledzia i Wódki. Chyba więc najlepiej wie, dlaczego warto wejść we franczyzę tej marki.
Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop uruchamia nowy koncept franczyzowy. Lokale Kiss Kimchi będą serwować kuchnię koreańską.
Sfinks zachęca niezależnych restauratorów, aby dołączyli do jego sieci. Obiecuje wzrosty obrotów.
Pod marką Lodolandia funkcjonuje już 480 punktów franczyzowych i 50 własnych. W sezonie wiosenno-letnim sieć ma się powiększyć o kolejne 100 punktów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Biznes, który daje dochody bez wysiłku, jest marzeniem wielu. Podpowiadamy, jak zarobić i się przy tym nie napracować.
Franczyzowe sieci usługowe, które idą z duchem czasu, rozwijają się prężnie. Z kim warto dzisiaj współpracować?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega?
![](/img-tmp/brand07.png)
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.