Totti Pizza Rzymska
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Totti Pizza Rzymska to system franczyzowy skierowany do każdego istniejącego już punktu gastronomicznego, który chciałby w większym zakresie wykorzystać potencjał swojego miejsca. Niezależnie od tego czy jesteś właścicielem pizzerii, baru, restauracji czy piekarni i czujesz, że twój lokal nie wykorzystuje w pełni swoich możliwości – ta oferta skierowana jest do Ciebie. Opracowany przez nas model biznesowy polega na wykorzystaniu istniejącej w twoim lokalu infrastruktury (sprzęt, personel, prąd) w taki sposób, aby znacząco zwiększyć obrót już od pierwszego dnia, prowadząc sprzedaż jedynie na platformach typu Wolt/Boltfood/Uber itp.
Oferujemy pełne know-how, wraz z identyfikacją, przepisami, szkoleniami i kontaktami do dostawców oraz pomoc w uzyskaniu dogodnych warunków z platformami sprzedażowymi. To pierwszy tego typu koncept, który nie wymaga żadnych nakładów finansowych – pozbawiony jest więc jakiegokolwiek ryzyka. Nie wymaga zatrudnienia nowego personelu, a dostawy odbywają się jedynie poprzez zewnętrznych kurierów.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Zwiększenie rentowności dotychczasowego lokalu przy zerowym nakładzie finansowym.
- Wsparcie i doradztwo we wszystkich tematach związanych z prowadzeniem działalności.
- Model biznesowy pozwalający w bliskiej przyszłości na podwojenie obrotu.
- Unikalną metodę przygotowania pizzy, która pozwala zmaksymalizować zysk przy minimalnym nakładzie pracy.
- Pełne know-how wraz z identyfikacją.
- Wsparcie marketingowe i promocyjne.
- Pełna lista produktów wraz z preferencyjnymi cenami u naszych sprawdzonych dostawców.
- Wsparcie w uzyskaniu korzystnych warunków z platformami sprzedażowymi typu UberEats, Boltfood itp.
- Pełne narzędzia i procedury pozwalające na korzystanie z platform sprzedażowych w taki sposób, aby od pierwszego dnia generowały zysk.
- Szkolenie w naszych lokalach.
- Możliwość wsparcia na miejscu w pierwszych dniach funkcjonowania punktu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Jeśli prowadzisz już pizzerie lub jakikolwiek inny lokal, w którym posiadasz piec do pizzy oraz mikser spiralny nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. W innym wypadku twój koszt inwestycji to zakup tych dwóch urządzeń, których cena nie powinna przekroczyć kilku tysięcy złotych. Szacowny zysk miesięczny Totti Pizza Rzymska wynosi od 5000 zł w górę.
Dodatkowe koszty to opłata wstępna – 2000 zł netto oraz stała opłata 6% obrotu miesięcznie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Miasto, w którym funkcjonują platformy sprzedażowe typu: pyszne.pl, Ubereats, Glovo, Boltfood, wolt itp.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Jędrzej Waśko
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Totti Pizza Rzymska (Żurawia 19/21, 60-860 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Totti Pizza Rzymska oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Anna Bachowska przez długie lata pracowała w korporacji. Od kilku lat czerpie satysfakcję z biznesu, dzięki któremu zarabia pieniądze i ma czas dla rodziny.
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Franczyza oprócz korzyści niesie ze sobą również zagrożenia.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.