Totti Pizza Rzymska
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Totti Pizza Rzymska to system franczyzowy skierowany do każdego istniejącego już punktu gastronomicznego, który chciałby w większym zakresie wykorzystać potencjał swojego miejsca. Niezależnie od tego czy jesteś właścicielem pizzerii, baru, restauracji czy piekarni i czujesz, że twój lokal nie wykorzystuje w pełni swoich możliwości – ta oferta skierowana jest do Ciebie. Opracowany przez nas model biznesowy polega na wykorzystaniu istniejącej w twoim lokalu infrastruktury (sprzęt, personel, prąd) w taki sposób, aby znacząco zwiększyć obrót już od pierwszego dnia, prowadząc sprzedaż jedynie na platformach typu Wolt/Boltfood/Uber itp.
Oferujemy pełne know-how, wraz z identyfikacją, przepisami, szkoleniami i kontaktami do dostawców oraz pomoc w uzyskaniu dogodnych warunków z platformami sprzedażowymi. To pierwszy tego typu koncept, który nie wymaga żadnych nakładów finansowych – pozbawiony jest więc jakiegokolwiek ryzyka. Nie wymaga zatrudnienia nowego personelu, a dostawy odbywają się jedynie poprzez zewnętrznych kurierów.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Zwiększenie rentowności dotychczasowego lokalu przy zerowym nakładzie finansowym.
- Wsparcie i doradztwo we wszystkich tematach związanych z prowadzeniem działalności.
- Model biznesowy pozwalający w bliskiej przyszłości na podwojenie obrotu.
- Unikalną metodę przygotowania pizzy, która pozwala zmaksymalizować zysk przy minimalnym nakładzie pracy.
- Pełne know-how wraz z identyfikacją.
- Wsparcie marketingowe i promocyjne.
- Pełna lista produktów wraz z preferencyjnymi cenami u naszych sprawdzonych dostawców.
- Wsparcie w uzyskaniu korzystnych warunków z platformami sprzedażowymi typu UberEats, Boltfood itp.
- Pełne narzędzia i procedury pozwalające na korzystanie z platform sprzedażowych w taki sposób, aby od pierwszego dnia generowały zysk.
- Szkolenie w naszych lokalach.
- Możliwość wsparcia na miejscu w pierwszych dniach funkcjonowania punktu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Jeśli prowadzisz już pizzerie lub jakikolwiek inny lokal, w którym posiadasz piec do pizzy oraz mikser spiralny nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. W innym wypadku twój koszt inwestycji to zakup tych dwóch urządzeń, których cena nie powinna przekroczyć kilku tysięcy złotych. Szacowny zysk miesięczny Totti Pizza Rzymska wynosi od 5000 zł w górę.
Dodatkowe koszty to opłata wstępna – 2000 zł netto oraz stała opłata 6% obrotu miesięcznie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Miasto, w którym funkcjonują platformy sprzedażowe typu: pyszne.pl, Ubereats, Glovo, Boltfood, wolt itp.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Jędrzej Waśko
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Totti Pizza Rzymska (Żurawia 19/21, 60-860 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Totti Pizza Rzymska oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.
– Nie podejmujemy współpracy z każdym zainteresowanym, musimy mieć poczucie dużego prawdopodobieństwa, że partner sobie poradzi – mówi Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady.
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.