Biesiadowo

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
„Pierwsze kroki w biznesie stawialiśmy we własnej pizzerii wyposażonej w 200 miejsc siedzących. Pizzeria ta w błyskawicznym tempie zyskała na popularności. Nierzadko dochodziło do sytuacji, w których klienci czekali na wolny stolik. Nasz lokal zwrócił uwagę odwiedzających, którzy wyrażali chęć otwarcia restauracji o podobnym charakterze.
W odpowiedzi na ich zapotrzebowanie, powstało pięć kolejnych lokali w Łodzi, które na wzorzec naszej restauracji uruchomione zostały przez zewnętrznych inwestorów z naszą pomocą. Nadal nie był to jeszcze etap franczyzy.
Zważywszy na błyskawiczny rozwój pizzerii, postanowiliśmy otworzyć hurtownię, która po dzień dzisiejszy zapewnia niezbędne zaopatrzenie do wyrobu m. in. pizzy. Kolejnym krokiem było podjęcie decyzji o franczyzie. Po przedstawieniu oferty potencjalnym franczyzobiorcom, nastąpił szybki rozwój sieci Pizzerii Biesiadowo. W 2009 roku otworzyliśmy 30 pizzerii, a w 2010 kolejne 30. Obecnie na rynku z powodzeniem funkcjonuje ponad 100 lokali.” – o początkach sieci opowiada Wojciech Goduński, właściciel Biesiadowo
SMACZNIE, SWOJSKO I DO SYTA
Biesiadowo – to znana wszystkim sieć pizzerii, która przyciąga uwagę klimatycznym stylem oraz oryginalnym menu.
Oprócz standardowej pizzy, w naszych lokalach serwowane są tradycyjne dania obiadowe, burgery, kebab, makarony, zupy-krem, pierogi, zapiekanki, sałatki oraz wiele chrupiących przekąsek, które zaskakują smakiem i cieszą się ogromną popularnością wśród konsumentów.
Wystrój wnętrz oraz nazwy potraw nawiązują do stylu rodem ze staropolskiej, tradycyjnej chaty co sprawia, że pizzerie Biesiadowo to idealne miejsce spotkań z rodziną lub znajomymi.
Co roku koncept zajmuje wysokie pozycje w rankingach biznesowych i gastronomicznych. Sieć pizzerii Biesiadowo jest laureatem nagród takich jak: Laur Konsumenta, Gazele Biznesu, Firma Roku, Jakość Roku, Polish Product , Luksusowa marka Roku i wiele innych.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
119
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- 100% wsparcia dla franczyzobiorcy na każdym etapie prowadzenia działalności,
- Bezpłatne działania marketingowe w ramach marki,
- Sprawdzony model franczyzowy, gwarantujący pewny zysk,
- Szybki zwrot inwestycji przy niskim nakładzie finansowym,
- Brak opłaty licencyjnej, wstępnej oraz marketingowej.
- Sieć zaopatruje lokale w produkty z własnej hurtowni, dzięki czemu każdy franczyzobiorca otrzymuje starannie wyselekcjonowany asortyment w bardzo korzystnych cenach.
Biesiadowo to koncept przystępny dla każdego. Nie wymagamy doświadczenia w branży. Nasz dział szkoleniowy w pełni przygotuje Franczyzobiorcę oraz personel do prowadzenia gastronomii. Ponadto w ramach marki oferujemy pełne wsparcie profesjonalnych managerów na każdym etapie współpracy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji zaczyna się od d 92 tys. zł co powoduje błyskawiczny zwrot z inwestycji środków. Miesięczna opłata z tytułu franczyzy wynosi 1250zł + 1% od obrotu/miesięcznie.
Aby dołączyć do sieci i otworzyć własną pizzerię Biesiadowo nie trzeba posiadać doświadczenia w branży gastronomicznej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
-
lokal minimum 70 m;
-
zaangażowanie własne i chęć współpracy.
Biesiadowo to koncept przystępny dla każdego. Nie wymagamy doświadczenia w branży. Nasz dział szkoleniowy w pełni przygotuje Franczyzobiorcę oraz personel do prowadzenia gastronomii. Ponadto w ramach marki oferujemy pełne wsparcie profesjonalnych managerów na każdym etapie współpracy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma PPHU Wojtex (Złotniki 11, 99-205 Dalików). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Biesiadowo oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie biesiadowo.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy.

Moda na sushi wśród Polaków nie przemija. Jak otworzyć własny sushi-bar we franczyzie?
Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?

Diety pudełkowe cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków. Nie jest to jednak dzisiaj łatwy biznes do prowadzenia.
Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.
Cafe Słodziak to nowy koncept franczyzodawcy marki Cukrem i Solą. Jakie są plany marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.