Pierogarnia Stary Młyn

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Pierogarnia Stary Młyn łączy najlepsze tradycje kulinarne z nowoczesnym know-how. Marka istnieje od 2006, w tym czasie powstały 4 lokale i wszystkie odnoszą sukcesy w swoich miastach. Na powodzenie poszczególnych restauracji składają się  potrawy przygotowywane na bieżąco (głównie pierogi), klimatyczny wystrój, świetne lokalizacje oraz rozsądna ocena potencjału franczyzobiorcy.

Pierogarnia to miejsce spotkań dla każdego - dla całych rodzin, dla przyjaciół, dla ludzi biznesu, to często także obowiązkowy punkt w programie turystów. Każdy się tu odnajdzie i nikt nie będzie się czuł nieswojo czy nieprzystająco.

Pierogarnia Stary Młyn stawia na sprawdzone, tradycyjne receptury, które ciągle są udoskonalane, natomiast menu jest na bieżąco dostosowywane do upodobań gości. W Pierogarni serwowane są dania, które pamiętamy z domów naszych mam i babć, taka także jest obsługa – bardzo przyjazna i rodzinna.
Własna Pierogarnia to sprawdzony pomysł na biznes, który przynosi zyski, ale także niezwykły, ciekawy i satysfakcjonujący sposób na życie, dla tych którzy do nas dołączają.

JEDNOSTKI WŁASNE

4

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

3

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • wsparcie oraz pomoc ze strony franczyzodawcy w poszukiwania lokalu, analizie oraz ocenie wyszukanych lokalizacji, negocjowanie ceny czynszu,
  • pomoc w wyposażeniu lokalu,
  • pomoc w realizacji inwestycji,
  • projekcja finansowa - model finansowy,
  • rabaty wynegocjowane przez franczyzodawcę u dostawców usług i półproduktów,
  • opieka franczyzodawcy nad restauracją franczyzobiorcy: szkolenia (w tym unikatowe szkolenie dla franczyzobiorcy w jednostce macierzystej na poszczególnych stanowiskach - management trainee), korzystanie z bieżącej pomocy, konsultacje, doradztwo, itp.,
  • pomoc w rekrutacji personelu,
  • projekt architektoniczny - wykorzystanie sprawdzonej wizualizacji,
  • asysta franczyzodawcy podczas pierwszych dni otwarcia nowej Pierogarni Stary Młyn,
  • franczyzobiorca otrzymuje wyłączności terytorialną,
  • wszechstronne wsparcie ze strony franczyzodawcy - doświadczonego restauratora specjalizującego się w "pierogowym" menu,
  • przejrzyste zasady rozliczeń finansowych,
  • korzyści z działań marketingowych prowadzonych przez franczyzodawcę na taką skalę, na jaką pojedynczy lokal nie mógłby sobie pozwolić,
  • stabilność działania - umowa franczyzowa zawierana jest na okres 6 lat, z możliwością jej przedłużenia.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Szacunkowy koszt związany z otwarciem restauracji, w zależności od rozmiarów lokalu oraz nakładu prac potrzebnych na przystosowanie go do odpowiednich standardów, waha się w  granicach od 2500 do 5000 złotych za 1 m2 .

Do tego dochodzi:

  • opłata wstępna - 17,5 tys. zł netto plus indywidualny projekt technologiczny kuchni (zaplecze kuchenne) oraz projekt aranżacji całej restauracji = 110 zł / mkw.,
  • opłata franczyzowa - 7 proc.

Co wchodzi w projekt: 

  • projekt rozmieszczenia ścian, podłóg i sufitów,
  • projekt rozmieszczenia sprzętów, dekoracji, malowideł,
  • projekt rozmieszczenia oświetlenia, gniazdek elektrycznych oraz nagłośnienia,
  • projekt ewentualnych podestów i schodów,
  • projekt rozmieszczenia stołów, ław i krzeseł,
  • projekt technologiczny kuchni z uzgodnieniami z sanepidem,
  • lista urządzeń i akcesoriów niezbędnych do uruchomienia kuchni.

Dlaczego ważny jest indywidualny projekt: 

  • restauracja ma być funkcjonalna i w pełni wykorzystywać swój potencjał oraz maksymalnie wykorzystywać dostępną przestrzeń,
  • każda pierogarnia nawiązuje do wystrojów pozostałych należących do sieci,
  • w ten sposób uzyskuje się efekt skali, znajomości marki i zmaksymalizowania popularności restauracji,
  • każda Pierogarnia wchodzi w skład sieci Pierogarnia Stary Młyn jednak, każda jest indywidualna, budowana i projektowana pod aktualne warunki, zapotrzebowanie oraz uwzględnia uwagi oraz sugestie franczyzobiorców,
  • w taki sposób optymalizujemy wydatki i generujemy oszczędności podczas samej budowy.  

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Franczyzobiorcą może zostać każdy inwestor, który posiada wystarczające środki finansowe i zechce je zainwestować w otwarcie Pierogarni Stary Młyn. Inwestycja w otwarcie restauracji, w zależności od wielkości lokalu, waha się w granicach 500 tys. do 1,5 mln złotych. Kryteria przyjęcia do systemu franczyzowego Pierogarnia Stary Młyn:

  • akceptacja celów i zasad działania systemu Pierogarni Stary Młyn zapisanych w umowie franczyzowej,
  • dobre umiejscowienie lokalu (powierzchnia min. 150 mkw., w atrakcyjnej lokalizacji w centrum miasta, na starówce lub w kamienicy. Miasta powinny mieć powyżej 50 tys. mieszkańców, biorca licencji powinien mieć tytuł prawny do nieruchomości lub lokalu na okres min. 6 lat.),
  • posiadanie środków finansowych nie mniejszych niż 350 tys. złotych,
  • prowadzenie własnej działalności gospodarczej (osobistej lub w formie spółki kapitałowej),
  • doświadczenie gastronomiczne nie jest wymagane.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
franchising association

Restaurators

ul. Most Pauliński 2-10, 87-100 Toruń

721 761 043

franczyza@pierogarnie.com

pierogarnie.com

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Wojciech Lewandowski

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Pierogarnia Stary Młyn.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.