Pierogarnia Stary Młyn

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Pierogarnia Stary Młyn łączy najlepsze tradycje kulinarne z nowoczesnym know-how. Marka istnieje od 2006, w tym czasie powstało 7 lokali i wszystkie odnoszą sukcesy w swoich miastach. Na powodzenie poszczególnych restauracji składają się potrawy przygotowywane na bieżąco (głównie pierogi), klimatyczny wystrój, świetne lokalizacje oraz rozsądna ocena potencjału franczyzobiorcy.
Pierogarnia to miejsce spotkań dla każdego - dla całych rodzin, dla przyjaciół, dla ludzi biznesu, to często także obowiązkowy punkt w programie turystów. Każdy się tu odnajdzie i nikt nie będzie się czuł nieswojo czy nieprzystająco.
Pierogarnia Stary Młyn stawia na sprawdzone, tradycyjne receptury, które ciągle są udoskonalane, natomiast menu jest na bieżąco dostosowywane do upodobań gości. W Pierogarni serwowane są dania, które pamiętamy z domów naszych mam i babć, taka także jest obsługa – bardzo przyjazna i rodzinna.
Własna Pierogarnia to sprawdzony pomysł na biznes, który przynosi zyski, ale także niezwykły, ciekawy i satysfakcjonujący sposób na życie, dla tych którzy do nas dołączają.
JEDNOSTKI WŁASNE
6
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- wsparcie oraz pomoc ze strony franczyzodawcy w poszukiwania lokalu, analizie oraz ocenie wyszukanych lokalizacji, negocjowanie ceny czynszu,
- pomoc w wyposażeniu lokalu,
- pomoc w realizacji inwestycji,
- projekcja finansowa - model finansowy,
- rabaty wynegocjowane przez franczyzodawcę u dostawców usług i półproduktów,
- opieka franczyzodawcy nad restauracją franczyzobiorcy: szkolenia (w tym unikatowe szkolenie dla franczyzobiorcy w jednostce macierzystej na poszczególnych stanowiskach - management trainee), korzystanie z bieżącej pomocy, konsultacje, doradztwo, itp.,
- pomoc w rekrutacji personelu,
- projekt architektoniczny - wykorzystanie sprawdzonej wizualizacji,
- asysta franczyzodawcy podczas pierwszych dni otwarcia nowej Pierogarni Stary Młyn,
- franczyzobiorca otrzymuje wyłączności terytorialną,
- wszechstronne wsparcie ze strony franczyzodawcy - doświadczonego restauratora specjalizującego się w "pierogowym" menu,
- przejrzyste zasady rozliczeń finansowych,
- korzyści z działań marketingowych prowadzonych przez franczyzodawcę na taką skalę, na jaką pojedynczy lokal nie mógłby sobie pozwolić,
- stabilność działania - umowa franczyzowa zawierana jest na okres 6 lat, z możliwością jej przedłużenia.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Szacunkowy koszt związany z otwarciem restauracji, w zależności od rozmiarów lokalu oraz nakładu prac potrzebnych na przystosowanie go do odpowiednich standardów, średnio od 6000 zł za m2. Do tego dochodzi:
- opłata wstępna - 20 tys. zł netto plus indywidualny projekt technologiczny kuchni (zaplecze kuchenne) oraz projekt aranżacji całej restauracji = 150 zł / mkw.,
- opłata franczyzowa - 7 proc.
Co wchodzi w projekt:
- projekt rozmieszczenia ścian, podłóg i sufitów,
- projekt rozmieszczenia sprzętów, dekoracji, malowideł,
- projekt rozmieszczenia oświetlenia, gniazdek elektrycznych oraz nagłośnienia,
- projekt ewentualnych podestów i schodów,
- projekt rozmieszczenia stołów, ław i krzeseł,
- projekt technologiczny kuchni z uzgodnieniami z sanepidem,
- lista urządzeń i akcesoriów niezbędnych do uruchomienia kuchni.
Dlaczego ważny jest indywidualny projekt:
- restauracja ma być funkcjonalna i w pełni wykorzystywać swój potencjał oraz maksymalnie wykorzystywać dostępną przestrzeń,
- każda pierogarnia nawiązuje do wystrojów pozostałych należących do sieci,
- w ten sposób uzyskuje się efekt skali, znajomości marki i zmaksymalizowania popularności restauracji,
- każda Pierogarnia wchodzi w skład sieci Pierogarnia Stary Młyn jednak, każda jest indywidualna, budowana i projektowana pod aktualne warunki, zapotrzebowanie oraz uwzględnia uwagi oraz sugestie franczyzobiorców,
- w taki sposób optymalizujemy wydatki i generujemy oszczędności podczas samej budowy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Franczyzobiorcą może zostać każdy inwestor, który posiada wystarczające środki finansowe i zechce je zainwestować w otwarcie Pierogarni Stary Młyn. Inwestycja w otwarcie restauracji, w zależności od wielkości lokalu, waha się w granicach 500 tys. do 1,5 mln złotych. Kryteria przyjęcia do systemu franczyzowego Pierogarnia Stary Młyn:
- akceptacja celów i zasad działania systemu Pierogarni Stary Młyn zapisanych w umowie franczyzowej,
- dobre umiejscowienie lokalu (powierzchnia min. 150 mkw., w atrakcyjnej lokalizacji w centrum miasta, na starówce lub w kamienicy. Miasta powinny mieć powyżej 50 tys. mieszkańców, biorca licencji powinien mieć tytuł prawny do nieruchomości lub lokalu na okres min. 6 lat.),
- posiadanie środków finansowych nie mniejszych niż 350 tys. złotych,
- prowadzenie własnej działalności gospodarczej (osobistej lub w formie spółki kapitałowej),
- doświadczenie gastronomiczne nie jest wymagane
- wielkość lokalu od 150 m2 (plus najlepiej 100 m2 ogródek gastronomiczny). Idealnie – 250-350 m2 (plus najlepiej 100 m2 ogródek gastronomiczny).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Restaurators
Wielkie Garbary 15 lok 6, 87-100 Toruń
721 761 043
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Wojciech Lewandowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Restaurators (Wielkie Garbary 15 lok 6, 87-100 Toruń). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pierogarnia Stary Młyn oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie pierogarnie.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Żabka wskakuje na stacje benzynowe, Muszkieterowie przygotowali aplikację mobilną, a Tutti Santi zdradza plany rozwojowe. Przegląd tygodnia 13-20 listopada.
Nowa restauracja Pierogarni Stary Młyn i nowe inteligentne sklepy Żabki. Przegląd tygodnia 2-9 października.
– Goście teraz chętnie przeznaczają więcej pieniędzy na wyjście do restauracji – mówi Wojciech Lewandowski, menedżer ds. franczyzy i sprzedaży Pierogarni Stary Młyn.
Czy gastronomia przetrwa kolejny lockdown? I jak długo on potrwa? Branża powołała sztab kryzysowy.
Na restaurację z pierogami potrzebny jest duży lokal w centrum miasta, atrakcyjnym i dla turystów, i dla mieszkańców.

Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?

W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
– Świadomość Polaków dotycząca trendów żywieniowych jest coraz wyższa. To sprzyja rozwojowi naszego konceptu – mówi Karol Babicz, właściciel sieci Ciacho bez cukru.
Franczyzobiorcy New York Hot Dog mają do wyboru kilka formatów, w których mogą działać. Dodatkowo licencjodawca uruchamia dwa zupełnie nowe koncepty.
W ubiegłym roku marka Mini Melts miała ok. 800 stoisk z lodami. Jaki będzie ten sezon?
– W 2022 roku zaobserwujemy spadek wartości zamówień z dowozem, ale już w 2025 roku rynek pobije pandemiczny rekord i przebije pułap 10 mld zł – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu spółki Stava.
Rosjanie chcą podrobić McDonald's? Nieco zmodyfikowane logo i nazwa Wujek Wania miałyby zastąpić szyldy światowej sieci w Rosji.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.