Coffeeloffee

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Otwórz własną kawiarnię Coffeeloffee i zostań Partnerem najciekawszej koncepcji biznesowej w branży kawiarnianej. Własny biznes + kawiarnia Coffeeloffee = Twój sukces! Posiadamy najkorzystniejszy w Polsce system franczyzowy. Inwestycja w biznes wynosi od 20 000 zł, dzięki czemu zwraca się błyskawicznie. Naszym partnerem może zostać każdy, kto jest przedsiębiorczy, pozytywnie nastawiony, chce osiągnąć sukces, nie boi się nowych wyzwań oraz ciężkiej pracy. Nie wymagamy doświadczenia w branży.
Nasi franczyzobiorcy nie muszą martwić się o zaopatrzenie w składniki niezbędne do funkcjonowania kawiarni, to właśnie My, jako jedyny franczyzodawca w kraju, posiadamy własną hurtownię zaopatrzenia , która zapewnia stałe dostawy produktów w najwyższej jakości oraz w konkurencyjnych cenach. Ponadto nie pobieramy żadnych opłat związanych z dostawą .
Franczyzobiorcom gwarantujemy:
- brak opłaty licencyjnej,
- brak opłaty marketingowej,
- 100% wsparcia dla naszych Partnerów na każdym etapie działania,
- niezbędne wyposażenie lokalu,
- sprawdzoną i jednakową dla wszystkich punktów sieci recepturę,
- gotowy pomysł, gwarantujący pewny zysk,
- miesięczną opłatę franczyzową w wysokości 500 zł, niezależnie od obrotów,
- niski koszt inwestycji od 20 tys. zł.
Aby otworzyć Kawiarnię pod szyldem Coffeeloffee, wystarczy lokal o powierzchni 6 mkw.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
7
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy pomoc oraz pełne wsparcie podczas otwierania lokalu, jak i prowadzenia działalności. Franczyzobiorca może liczyć na bezpłatne szkolenie dla personelu. Ponadto, prowadzimy własną hurtownię zaopatrzenia kawiarni, dzięki czemu nasi partnerzy otrzymują zawsze produkty najwyższej jakości w najniższych cenach.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Przewidywany koszt inwestycji zaczyna się od 20 tys. zł w lokal o powierzchni 6 mkw. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 500 zł, niezależnie od obrotów. Nie pobieramy opłaty wstępnej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Chęć stworzenia własnego biznesu oraz zaangażowanie w koncept,
- Znalezienie własnego lokalu min. 6 mkw.,
- Minimalna kwota inwestycji 20 tys. zł.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Wojciech Goduński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma PPHU Wojtex (Złotniki 11, 99-205 Dalików). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Coffeeloffee oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie coffeeloffee.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W styczniowym "FRANCHISING" przedstawiamy koncepty franczyzowe z branży gastronomicznej. Sprawdź, o czym jeszcze przeczytasz w nowym numerze miesięcznika.
Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
Czy da się założyć firmę za nieduże pieniądze? Oczywiście! We wrześniowym numerze "FRANCHISING" przedstawiamy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie za rozsądną kwotę.
McDonald’s, Carrefour, Żabka, RE/MAX – najbardziej znane marki franczyzowe 29-30 marca zaprezentowały swoje pomysły na biznes na Targach Pomysł na firmę w Katowicach.
Carrefour, Żabka, Bank PKO PB, Helen Doron czy Metrohouse – to tylko niektóre z marek, które zaprezentują swoje franczyzy na targach Pomysł na Firmę w Katowicach.

Zdrowa Krowa otworzyła część swoich lokali, pomimo trwającego lockdownu gastronomii. Jak wygląda praca otwartych restauracji i czy klienci nie boją się do nich przychodzić?
Kukurydza w różnych smakach to menu nowego konceptu franczyzowego Crazy Corn.
Sylwia Diaków-Hrycyk prowadzi cztery restauracje pod szyldem McDonald's, Karolina Sokół trzy. Jaką drogę przeszły, zanim zostały franczyzobiorczyniami Złotych Łuków?
Studiuje, jest młoda i pełna zapału. O pierwszym biznesie w bardzo młodym wieku opowiada Natalia Pigło, świeżo upieczona franczyzobiorczyni Lodolandii.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” spodziewa się dobrego sezonu. Wchodzi w niego m.in. z nowym formatem lodziarni.

Sieć Sushi Bistro jest obecne na rynku od 7 lat, szybko stało się warszawskim liderem w dziedzinie przygotowania sushi w dostawie, oraz zamówień on-line.
Jaki jest popyt na zdrowe słodycze? Franczyzodawca Ciacho bez Cukru zapewnia, że spory – co przekłada się na powodzenie biznesu.
– Połączenie dwóch konceptów pozwala poszerzyć ofertę i zoptymalizować koszty działalności – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department i ŻarWok.
Przychody firmy gastro-kurierskiej Stava w styczniu 2021 roku były rekordowe – sprzedaż osiągnęła poziom 2 mln zł. Firma otwiera oddziały w kolejnych miastach i rekrutuje franczyzobiorców.
Kurczak z rożna nie wystraszył się pandemii. Pomimo lockdownu gastronomii, punkty Kurcze Pieczone cały czas pracują.
Lodolandia rozpoczyna przygotowania do sezonu wiosenno-letniego i nawiązuje współpracę z osobami, które szukają pomysłu na dochodowy biznes.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Otwieramy firmę cateringową, sklep Żabki, lodziarnię, prywatną szkołę podstawową, sklep monopolowy oraz salon urody.
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.
Dofinansowanie dla firmy można otrzymać obecnie z kilku źródeł. Sprawdź skąd i ile pieniędzy możesz pozyskać.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.