Zdrowa Krowa
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
CHARAKTERYSTYKA MODELU FRANCZYZOWEGO
W naszej kuchni nie znajdziecie innej wołowiny niż tej pochodzącej od lokalnego dostawcy, wyselekcjonowanej specjalnie dla naszej restauracji, z codziennej dostawy.
Nigdzie indziej nie będziecie mieli okazji spróbować takiego pieczywa, chrupiącego, ale i miękkiego zarazem, ponieważ wypiekane jest według naszej autorskiej receptury, w pobliskiej piekarni.
Warzywa w naszych potrawach zawsze będą chrupiące i świeże, bo nigdy nie zamawiamy ich na zapas, a wybór najwyższej jakości surowców jest dla nas niezmiernie ważny.
Sosy i dressingi będą idealnie doprawione, gdyż nasi kucharze robią je własnoręcznie na miejscu, nigdy nie korzystając z “gotowców”.
Wierzymy w partnerskie podejście między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Takie, które są oparte na wiedzy i doświadczeniu obydwu stron będąc członkiem POF od 20218, a od 2021 sygnatariuszem Kodeksu Dobrych Praktyk.
Co zyskujesz decydując się na franczyzę Zdrowej Krowy?
- Zmniejszamy negatywne efekty inflacji dzięki centralizacji zakupów, weryfikując ofertę 1x na miesiąc oraz dbając o najwyższą jakość produktów.
- Mając sprawdzone know-how podnosimy kompetencje franczyzobiorców przez liczne szkolenia i dostęp do naszych najlepszych ekspertów z branży.
- Naszą dumą są nasze produkty oraz jakość mięsa, którą gwarantujemy przy współpracy z polskimi, lokalnymi dostawcami. Nie znamy tu żadnych kompromisów.
- Jesteśmy członkiem Polskiej Organizacji Franczyzobiorców, aby jeszcze bardziej dbać o naszą transparentność i relacje w biznesie.
- Skalujemy nasz biznes poprzez wprowadzanie nowych brandów. Planujemy nie tylko ekspansję w Polsce, ale także za granicą do 2026 r.
- Posiadamy kodeks dobrych praktyk franczyzy co daje komfort w naszych relacjach. Głęboko wierzymy, że dialog i współpraca przynosi sukces.
Oferujemy franczyzę w trzech konceptach restauracyjnych:
- Zdrowa Krowa (restauracja z burgerami premium)
- Smile & wine by Zdrowa Krowa (restauracja & cocktail bar)
- Zdrowa Krowa Street Slow Food (restauracja w galeriach handlowych)
JEDNOSTKI WŁASNE
- Jankego 51, Katowice
- Mariacka 33, Katowice
- Gliwice (wkrótce otwarcie!)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- Szlak 50, Kraków
- Gliwicka 275, Katowice
- Kasprzaka 7, Warszawa
- Okrzei 8, Warszawa
- Dworkowa 2, Bielsko-Biała
- Złote Tarasy, Warszawa
- Kopernika 2, Puck
- Trójmiasto
Wkrótce otwarcie! - Milionowa 6a, Łódź
Wkrótce otwarcie!
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- wdrożenie sprawdzonego modelu biznesowego,
- przekazanie podręcznika operacyjnego, księgi receptur i gramatur i pełnego know how marki
- szkolenie franczyzobiorcy na każdym ze stanowisk, a także szkolenie z zarządzania restauracją, szkolenia odbywają się przed otwarciem lokalu
- pomoc i wsparcie w kompleksowym otwarciu lokalu:
- znalezienie lokalu i negocjacja warunków czynszowych
- dostęp do projektów aranżacyjnych i technologicznych, wsparcie architekta, technologa i ekip budowlanych
- stworzenie projektu aranżacyjnego modyfikowalnego pod konkretny lokal
- udostępnienie kontaktów niezbędnych do nabycia urządzeń w korzystnych cenach - stworzenie i wdrożenie dedykowanej strategii marketingowej
- dostęp do zakontraktowanych dostawców z wynegocjowanymi cenami dla całej sieci, rozwiązania centralne w obszarze dostaw produktów
- pierwsza rekrutacja onboarding i szkolenie pracowników, pomoc w późniejszym rekrutowaniu pracowników - szablony ogłoszeń i skuteczne metody pozyskiwania pracowników,
- opracowanie menu w oparciu o foodcost, beveragecost i lokalną konkurencję
- opieka podczas funkcjonowania biznesu - dostępność doświadczonego managera
- wdrożenie systemu zarządzającego POS
- pomoc przy tworzeniu kampanii marketingowych - obecność na wysoko pozycjonowanej stronie www.zdrowakrowa.com, akcje marketingowe online i offline
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji rozpoczyna się już od 100 tys. zł i uzależniony jest od wielu czynników, takich jak np. dostosowanie lokalu pod gastronomię, fit-out od dewelopera i wiele innych.
Zmienione opłaty:
Opłaty franczyzowe:
- 49 tys. zł netto - opłata licencyjna, jednorazowa;
- 6% od obrotu brutto/miesiąc - opłata franczyzowa, stała;
- 2000 zł netto/ miesiąc - opłata marketingowa, stała
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Chcemy, aby nasz franczyzobiorca był:
- dyspozycyjny
- zaangażowany
- mający kapitał
- chcący rozwijać kolejne lokalizacje Zdrowej Krowy
Jeśli utożsamiasz się z wartościami marki Zdrowa Krowa, posiadasz kapitał w wysokości min. 100 tys. zł i chcesz być częścią jednej z najmocniej rozwijającej się marki gastronomicznej w Polsce skontaktuj się z nami!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
1500STO900 Sp. z o.o.
Pl. Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
790 300 903
Osoba do kontaktu dla kandydatów
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma 1500STO900 Sp. z o.o. (Pl. Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Zdrowa Krowa oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.zdrowakrowa.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.
Zdrowa Krowa i Frentzza – Pizza & Friends otworzyły nowe lokale. Redan chce uniezależniać się od Top Secret. Przegląd tygodnia 15-22 kwietnia.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Duży Ben i Żabka otwierają jubileuszowe sklepy i razem z innymi franczyzodawcami podsumowują mijający rok. Przegląd tygodnia 19-25 grudnia.
Punkta wchodzi we franczyzę, Zdrowa Krowa przedstawia strategię rozwoju, a Redan prezentuje sprawozdanie finansowe. Przegląd tygodnia 21-27 listopada.
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.
Obserwuje się rosnące zainteresowanie kuchnią japońską wśród konsumentów, co przekłada się na wzrost liczby restauracji oferujących sushi.
Franczyzodawca Tawerny Pepe Verde ma duże doświadczenie w gastronomii. Chce się nim podzielić z licencjobiorcami.
Mobilne lodziarnie Bike Cafe Ice Cream już wiosną ruszą na ulice miast i miasteczek. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.