Chilli Mili Crispy Chicken & Chill

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Za sukcesem restauracji Chilli Mili stoi menu oparte na soczystym kurczaku w chrupiącej panierce.
Właściwej jakości produkty, które podajesz Swoim gościom, to punkt wyjściowy do odniesienia sukcesu.
Unikalna technologia przygotowywania naszego kurczaka, a następnie panierowania pozwala na serwowanie wyjątkowych dań, które zasmakują niemal każdemu.
Olbrzymią zaletą prowadzenia lokalu z chrupiącym kurczakiem jest bardzo szeroki wachlarz klientów. W bogatym menu Chilli Mili znajdują się zestawy dla dzieci, lekkie sałatki, tortille, kubełki pełne chrupiących kawałków kurczaka oraz duży wybór burgerów w różnych wariantach cenowych.
Twoi klienci pokochają także zimne napoje oferowane w systemie „Dolewki”. Dla klientów jest to atrakcyjna promocja a dla Ciebie zyski z wysoko marżowego produktu i kilkukrotny wzrost sprzedaży napojów w stosunku do tradycyjnych butelek czy puszek.
Wszystkie, wymienione wyżej cechy są niewielką częścią całej wiedzy, którą zgromadziliśmy i która jest wykorzystywana w restauracjach CHILLI MILI.
To jest ten czas. Podejmij właściwą decyzję. Wybierz Chilli Mili.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
10 lokali w Polsce
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji,
- Projekt technologiczny pod lokal serwujący kurczaki przygotowany przez rzeczoznawcę sanitarnego,
- Nowoczesny, wyjątkowy projekt aranżacji wnętrza spójny dla wszystkich lokali Chilli Mili,
- Kompleksowe menu oparte w całości na daniach z kurczakiem w panierce. Pełne receptury wraz z food cost,
- Procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta,
- Szkolenia oraz warsztaty dla Franczyzobiorców, menadżerów lokalu oraz pracowników,
- Materiały marketingowe, filmy reklamowe, zdjęcia z profesjonalnych sesji zdjęciowych,
- Centralny system zamówień: jedno miejsce zakupów, konkurencyjne ceny, sprawdzony dostawca,
- Wsparcie oraz doradztwo również po otwarciu lokalu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- koszt inwestycji (remont oraz wyposażenie) ok. 180 tys. zł,
UWAGA! Jeżeli dysponujesz innym budżetem skontaktuj się z nami - mamy gotowe rozwiązanie również dla Ciebie! - opłata wstępna 3 tys. zł,
- brak miesięcznych opłat franczyzowych.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Podstawowe wymagania sieci:
- minimalna powierzchnia lokalu to 70 mkw.,
- minimalna liczba mieszkańców - 10 tys.,
- lokal w łatwo dostępnej i widocznej lokalizacji, o dużym natężeniu ruchu pieszego, preferowane witryny od strony ulicy,
- przestrzeganie zasad prowadzenia działalności zgodnie ze standardami Chilli Mili („know-how” firmy),
- zaangażowanie i umiejętności managerskie,
- nie wymagamy doświadczenia w gastronomii!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Cartel Foods
ul. Opolska 88, Walidrogi, 46-050 Tarnów Opolski
+48 668 104 846
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Przemek Krzywański
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Cartel Foods (ul. Opolska 88, Walidrogi, 46-050 Tarnów Opolski). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Chilli Mili Crispy Chicken & Chill oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie chillimili.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.
Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!
Sprawdź, czy franczyza jest dla ciebie, dowiedz się w co warto zainwestować i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!
Happy Dog, Hej Pizza oraz Cofix startują z franczyzą, KOKU Sushi stawia na multifranczyzę a Chilli Mili rozszerza menu. Przegląd tygodnia 13-19 września.
Sfinks wprowadza zmiany w zarządzie, Chilli Mili otwiera kolejne restauracje, a Żabka uruchamia sklep bez obsługi.

Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?
Diety pudełkowe cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków. Nie jest to jednak dzisiaj łatwy biznes do prowadzenia.

Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.
Cafe Słodziak to nowy koncept franczyzodawcy marki Cukrem i Solą. Jakie są plany marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Gastronomia nadal jest jedną z branż najchętniej wybieranych przez przedsiębiorców. Prezentujemy 30 sprawdzonym pomysłów na biznes we franczyzie w tej branży!
Czy ekologiczny biznes prowadzi się tylko dla idei, czy też naprawdę można na tym zarobić? Oto pomysły na firmę, która dba o środowisko.
Studio gamingowe, klub Xtreme Fitness Gym, firma diagnozująca zdrowe zwierząt na podstawie badania ich sierści a może mała manufaktura torebek? Sprawdź, jak otworzyć takie biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.