Chilli Mili Crispy Chicken & Chill

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Za sukcesem restauracji Chilli Mili stoi menu oparte na soczystym kurczaku w chrupiącej panierce.
Właściwej jakości produkty, które podajesz Swoim gościom, to punkt wyjściowy do odniesienia sukcesu.
Unikalna technologia przygotowywania naszego kurczaka, a następnie panierowania pozwala na serwowanie wyjątkowych dań, które zasmakują niemal każdemu.
Olbrzymią zaletą prowadzenia lokalu z chrupiącym kurczakiem jest bardzo szeroki wachlarz klientów. W bogatym menu Chilli Mili znajdują się zestawy dla dzieci, lekkie sałatki, tortille, kubełki pełne chrupiących kawałków kurczaka oraz duży wybór burgerów w różnych wariantach cenowych (w przedziale cen od 5 zł do 22 zł).
Twoi klienci pokochają także zimne napoje oferowane w systemie „Dolewki”. Dla klientów jest to atrakcyjna promocja a dla Ciebie zyski z wysoko marżowego produktu i kilkukrotny wzrost sprzedaży napojów w stosunku do tradycyjnych butelek czy puszek.
Wszystkie, wymienione wyżej cechy są niewielką częścią całej wiedzy, którą zgromadziliśmy i która jest wykorzystywana w restauracjach CHILLI MILI.
To jest ten czas. Podejmij właściwą decyzję. Wybierz Chilli Mili.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
10 lokali w Polsce, lokal w Uzbekistanie oraz na Ukrainie. Wkrótce otwarcie lokalu w Czechach.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji,
- Projekt technologiczny pod lokal serwujący kurczaki przygotowany przez rzeczoznawcę sanitarnego,
- Nowoczesny, wyjątkowy projekt aranżacji wnętrza spójny dla wszystkich lokali Chilli Mili,
- Kompleksowe menu oparte w całości na daniach z kurczakiem w panierce. Pełne receptury wraz z food cost,
- Procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta,
- Szkolenia oraz warsztaty dla Franczyzobiorców, menadżerów lokalu oraz pracowników,
- Materiały marketingowe, filmy reklamowe, zdjęcia z profesjonalnych sesji zdjęciowych, obsługę mediów oraz strony www,
- Centralny system zamówień: jedno miejsce zakupów, konkurencyjne ceny, sprawdzony dostawca,
- Wsparcie oraz doradztwo również po otwarciu lokalu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- koszt inwestycji (remont oraz wyposażenie) ok. 180 tys. zł,
UWAGA! Jeżeli dysponujesz innym budżetem skontaktuj się z nami - mamy gotowe rozwiązanie również dla Ciebie! - opłata wstępna 3 tys. zł,
- brak miesięcznych opłat franczyzowych.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Podstawowe wymagania sieci:
- minimalna powierzchnia lokalu to 70 mkw.,
- minimalna liczba mieszkańców - 10 tys.,
- lokal w łatwo dostępnej i widocznej lokalizacji, o dużym natężeniu ruchu pieszego, preferowane witryny od strony ulicy,
- przestrzeganie zasad prowadzenia działalności zgodnie ze standardami Chilli Mili („know-how” firmy),
- zaangażowanie i umiejętności managerskie,
- nie wymagamy doświadczenia w gastronomii!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Cartel Foods
ul. Opolska 88, Walidrogi, 46-050 Tarnów Opolski
+48 668 104 846
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Przemek Krzywański
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Cartel Foods (ul. Opolska 88, Walidrogi, 46-050 Tarnów Opolski). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Chilli Mili Crispy Chicken & Chill oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie chillimili.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.
Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!
Sprawdź, czy franczyza jest dla ciebie, dowiedz się w co warto zainwestować i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!
Happy Dog, Hej Pizza oraz Cofix startują z franczyzą, KOKU Sushi stawia na multifranczyzę a Chilli Mili rozszerza menu. Przegląd tygodnia 13-19 września.
Sfinks wprowadza zmiany w zarządzie, Chilli Mili otwiera kolejne restauracje, a Żabka uruchamia sklep bez obsługi.

Nasza sieć liczy ponad 194 lokale w całej Polsce i działa nieprzerwanie od 1996 roku.
Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?

La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?
W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
– Świadomość Polaków dotycząca trendów żywieniowych jest coraz wyższa. To sprzyja rozwojowi naszego konceptu – mówi Karol Babicz, właściciel sieci Ciacho bez cukru.
Franczyzobiorcy New York Hot Dog mają do wyboru kilka formatów, w których mogą działać. Dodatkowo licencjodawca uruchamia dwa zupełnie nowe koncepty.
W ubiegłym roku marka Mini Melts miała ok. 800 stoisk z lodami. Jaki będzie ten sezon?
– W 2022 roku zaobserwujemy spadek wartości zamówień z dowozem, ale już w 2025 roku rynek pobije pandemiczny rekord i przebije pułap 10 mld zł – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu spółki Stava.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.