Papa John’s Pizza

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Papa John’s to jedna z trzech największych na świecie sieci działających w dostawie pizzy, z ponad 5200 restauracjami w blisko 50 krajach.
Jej znakiem rozpoznawczym jest jakość a hasło „Lepsze składniki. Lepsza pizza” to nie tylko zwykły slogan, ale i filozofia działania marki, sekret jej międzynarodowego sukcesu i przede wszystkim obietnica względem klientów.
Aż 88% restauracji działających pod szyldem Papa John’s funkcjonuje w modelu franczyzowym. To sprawia, że jest to zweryfikowany i sprawdzony koncept biznesowy. W Polsce marka funkcjonuje od 2017 roku. W tym okresie otworzyło się 6 restauracji w Warszawie, z czego 3 obecnie prowadzone są w modelu franczyzowym. Kolejna restauracja powstaje we Wrocławiu, w ramach drugiej sub-franczyzy w Polsce.
Lech Pizza, spółka, która zarządza rozwojem marki w Polsce, należy do grupy PJ Western – jednego z największych franczyzobiorców Papa John’s na świecie. Doświadczony zespół Papa John’s pomoże w uruchomieniu własnego lokalu od A do Z, służąc pełnym wsparciem na każdym etapie projektu: od pomocy w znalezieniu optymalnej lokalizacji, przez przygotowanie planu i nadzór nad adaptacją lokalu, po przeszkolenie zespołu i przygotowanie strategii marketingowej. Wyróżnia nas elastyczność, transparentność oraz zaangażowanie we współpracę z potencjalnym franczyzobiorcą.
JEDNOSTKI WŁASNE
3 restauracje własne w Warszawie:
Kijowska 1, Warszawa
Kasprzaka 31, Warszawa
Inflancka 4b, Warszawa
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
4 restauracje franczyzowe (1 w trakcie budowy, we Wrocławiu):
Grójecka 216, Warszawa
Postępu 10, Warszawa
Al. Rzeczypospolitej 22, Warszawa
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wierzymy, że sukces naszego Franczyzobiorcy to także nasz sukces. Dlatego od samego początku wspólnie przygotowujemy się do otwarcia nowego lokalu, doradzamy i planujemy działania, krok po kroku.
Naszym partnerom zapewniamy:
- Przyjazd zespołu koordynacyjnego do miasta franczyzobiorcy w celu uruchomienia projektu
- Pomoc w opracowaniu modelu biznesowego dla lokalu
- Pomoc w znalezieniu optymalnej lokalizacji, analiza potencjału konkretnego lokalu
- Przygotowanie planu pierwszej restauracji, nadzór nad adaptacją prac, doradztwo w zakresie prac wykończeniowych
- Oddelegowanie doświadczonego Kierownika Projektu, całodobowe wsparcie franczyzowe i techniczne
- Pomoc w rekrutacji, przeszkolenie zespołu, pomoc trenerów w pierwszych dniach otwarcia lokalu
- Przygotowanie strategii marketingowej i planu LSM, gotowe narzędzia i rozwiązania sprzedażowe, w tym program lojalnościowy
- Pełną transparentność na każdym etapie realizacji projektu
- Scentralizowane dostawy produktów
- Ekskluzywny system POS i inne rozwiązania technologiczne
- Stanie się częścią międzynarodowego biznesu
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Standardowa oferta sub-franczyzowa:
- Od 110k USD (przygotowanie restauracji pod klucz)
- Opłata ryczałtowa: 10k USD
- Miesięczna opłata licencyjna: 4%
- Miesięczna opłata marketingowa: 3,5%
Specjalne warunki dla istniejących lokali zainteresowanych zmianą marki na Papa John’s:
- 0% opening fee
- 1% royalty fee w 1 roku działalności
- Koszt zmiany marki na PJ od 10k USD (zależny od warunków technicznych lokalu)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od naszych potencjalnych franczyzobiorców oczekujemy:
- Doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej, preferencyjnie w branży gastronomicznej;
- Otwartości, przedsiębiorczości, zaangażowania w prowadzenie biznesu;
Idealny lokal:
- 75-110m2;
- Budynek z wejściem od ulicy, lokal na parterze;
- Dobra widoczność;
- Duże natężenie ruchu pieszego;
- Sprawna instalacja grzewcza, wentylacyjna, kanalizacyjna, wodociągowa;
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Lech Pizza Sp. z o.o.
ul. Działkowa 115, 02-234 Warszawa
+48881290921
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Łukasz Dąbrowa
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Lech Pizza Sp. z o.o. (ul. Działkowa 115, 02-234 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Papa John’s Pizza oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie papajohns.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Zdrowa Krowa otworzyła część swoich lokali, pomimo trwającego lockdownu gastronomii. Jak wygląda praca otwartych restauracji i czy klienci nie boją się do nich przychodzić?
Kukurydza w różnych smakach to menu nowego konceptu franczyzowego Crazy Corn.
Sylwia Diaków-Hrycyk prowadzi cztery restauracje pod szyldem McDonald's, Karolina Sokół trzy. Jaką drogę przeszły, zanim zostały franczyzobiorczyniami Złotych Łuków?
Studiuje, jest młoda i pełna zapału. O pierwszym biznesie w bardzo młodym wieku opowiada Natalia Pigło, świeżo upieczona franczyzobiorczyni Lodolandii.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” spodziewa się dobrego sezonu. Wchodzi w niego m.in. z nowym formatem lodziarni.

Co to franczyza? To sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyzobiorcy dość niefrasobliwie podpisują umowy franczyzowe. Na co należy zwrócić uwagę, zanim podejmiemy się zobowiązań na lata?
Najważniejsze pozycje książkowe dotyczące franczyzy, które dotychczas ukazały się na rynku wydawniczym.
Jak zaoszczędzić swój własny czas, a w skrajnych przypadkach uniknąć oszustów? Na co szczególnie uważać?

Sieć Sushi Bistro jest obecne na rynku od 7 lat, szybko stało się warszawskim liderem w dziedzinie przygotowania sushi w dostawie, oraz zamówień on-line.
Jaki jest popyt na zdrowe słodycze? Franczyzodawca Ciacho bez Cukru zapewnia, że spory – co przekłada się na powodzenie biznesu.
– Połączenie dwóch konceptów pozwala poszerzyć ofertę i zoptymalizować koszty działalności – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department i ŻarWok.
Przychody firmy gastro-kurierskiej Stava w styczniu 2021 roku były rekordowe – sprzedaż osiągnęła poziom 2 mln zł. Firma otwiera oddziały w kolejnych miastach i rekrutuje franczyzobiorców.
Kurczak z rożna nie wystraszył się pandemii. Pomimo lockdownu gastronomii, punkty Kurcze Pieczone cały czas pracują.
Lodolandia rozpoczyna przygotowania do sezonu wiosenno-letniego i nawiązuje współpracę z osobami, które szukają pomysłu na dochodowy biznes.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Otwieramy firmę cateringową, sklep Żabki, lodziarnię, prywatną szkołę podstawową, sklep monopolowy oraz salon urody.
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.
Dofinansowanie dla firmy można otrzymać obecnie z kilku źródeł. Sprawdź skąd i ile pieniędzy możesz pozyskać.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.