SETA DISCO 24/7

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
W Polsce od kilku lat panuje moda na tzw. bary przekąskowe. Idea jest prosta: PRL-owski klimat, typowe dla tego przekąski, zakrapiane tradycyjnym alkoholem i bardzo niskie ceny! Seta Disco jest swojego rodzaju generacją 2.0 tego modelu biznesowego. Zarząd zdecydował się wyjść o krok dalej, dając klientom poza niskimi cenami w niezobowiązującej atmosferze również, komfortowe stylowe wnętrze, wyszkoloną obsługę, parkiet, bardzo dobre nagłośnienie i dopracowane przepisy. Lokal można spotkać w dwóch wariantach. Większym z parkietem lub mniejszym z częścią barową. Te miejsca stały się miejscem spotkań przed, w trakcie i po szalonej nocy a ponadto lokale są wypełnione w ciągu dnia już od wczesnych godzin 24/7.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3 - Kraków ul. Szczepańska 1, Kraków ul. Wąska 2, Pniewy (w procesie otwarcia)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- marka + know how,
- wsparcie dla franczyzobiorcy od momentu podpisania umowy i w trakcie jej trwania,
- pomoc przy projektach technicznych,
- projekt aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące jej koszty wystroju,
- akcje reklamowe i marketingowe,
- prowadzenie fanpage,
- pomoc w zaplanowaniu dostaw,
- przekazanie receptur naszych dań,
- szkolenia fundamentalne,
- pomoc przy wyborze lokalu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata wstępna do sieci 2,5 tys. zł,
- miesięczna opłata przynależności do sieci 1 tys. zł,
- kwota inwestycji uzależniona jest od stanu technicznego lokalu, ale może ona wynosić od 40 do 65 tys zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- zabezpieczenie finansowe do uruchomienia lokalu,
- chęć współpracy i zaangażowanie,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- wybrany lokal o powierzchni min 60-140 m2 lub gotowość do znalezienia lokalu pod daną działalność.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dariusz Naklicki
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma FHU Carmax (Dworcowa 96, 85-010 Bydgoszcz). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego SETA DISCO 24/7 oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie pfpgroup.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Sobota 16 października to ostatni dzień Targów Franczyza 2021. Skorzystajcie z okazji, przyjdźcie do Pałacu Kultury i Nauki i wybierzcie biznes dla siebie!
15 października to kolejny dzień Targów Franczyza. Ci, którzy szukają pomysłu na biznes mają okazję spotkać w jednym miejscu przedstawicieli wielu znanych marek franczyzowych.
14 października to pierwszy dzień Targów Franczyza. Franczyzodawcy najbardziej prestiżowych marek czekają w PKiN na wszystkich zainteresowanych otwarciem własnego biznesu na licencji.

Moda na sushi wśród Polaków nie przemija. Jak otworzyć własny sushi-bar we franczyzie?
Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?

Diety pudełkowe cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków. Nie jest to jednak dzisiaj łatwy biznes do prowadzenia.
Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.