Sea Food Bar&Market

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Restauracja powstała w listopadzie 2017r. Jest to restauracja samoobsługowa z marketem w koncepcji street-food. Jesteśmy pierwszym w Polsce konceptem serwującym tylko i wyłącznie owoce morza i ryby w stylu street-food.  

Wyróżnia nas jakość produktów, najniższa cena w stosunku do jakości produktu, koncepcja barowa, uczciwość w stosunku do naszych pracowników oraz luźna nie zobowiązująca atmosfera. Dodatkowo w każdym z naszych lokali znajdziecie market, w którym można kupić świeże, najwyższej jakości owoce morza i ryby dostępne w Polsce.

Główny slogan promujący nasz brandjest #natymsieznamy. Filozofią tego sloganu jest dążenie do doskonałości we wszystkich aspektach biznesu. Każdy nasz lokal ma jasno postawione cele zakresie jakości obsługi i produktu, zakresie czystości, powtarzalności. 

Zadowolony Gość to najlepsza reklama pantoflowa, dlatego najważniejsza u nas jest atmosfera na jaką składa się właśnie jakość obsługi i produktu oraz nieszablonowe podejście naszej obsługi w stylu „poczuj się jakby znajomi wpadali do Ciebie na obiad”. Niepowtarzalna atmosfera, smak i jakość produktów to nasza wizytówka i to dla niej Goście do nas wracają.

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Franczyzobiorca lub Operator decydując się na współpracę zyskuje możliwość budowania własnego sukcesu o sprawdzony koncept minimalizując ryzyko niepowodzenia. Otrzymuje szczegółowe wytyczne w postaci podręcznika operacyjnego w którym krok po kroku rozpisane są wszystkie procedury, pokazuje jak zarządzać restauracją i jak maksymalizować swoje zyski.  Udostępniamy również księgę receptur i procedur technologicznych według których są przygotowywane unikalne dania. Nie musisz się zastanawiać skąd zamówić towar, bo my dzięki zamówieniom centralnym dostarczymy Wam go do lokalu dwa razy w tygodniu.  Centrum zamówień pozwala na zarządzanie jakością produktu. zawsze macie pewność ze towar który do Was trafi będzie najwyżej jakości. Dzięki efektowi skali produkty dostarczamy do Was w atrakcyjnej cenie, nie dostępnej dla zwykłych restauracji. Organizujemy dla wszystkich restauracji indywidualne i ogólnopolskie kampanie reklamowe. Dzięki sprawdzonej strategii marketingowej nie musisz się martwić o nowych Gości restauracji. Współpracując z nami możesz prowadzić działalność na własny rachunek i czerpać z niego satysfakcję. 

Bardzo ważną rolę na początku współpracy pełni nasz Dział Zarządzania. To właśnie on jest odpowiedzialny za wprowadzenie i przeszkolenie restauratora oraz jego pracowników.  Przekazuje wszelkie informację o współpracy, wynikające z tego korzyści i obowiązki, a także zajmuje się kwestią formalna i podpisywaniem umów.

Następnie do pracy włącza się nasz Dział Inwestycyjny, który przekaże Ci księgę adaptacji lokalu. Wspólnie z Tobą przygotuje projekt restauracji . Pomaga restauratorowi w wyborze odpowiednich dostawców i wykonawców potrzebnych  do pracy nad adaptacją lokalu. Franczyzobiorca ma prawo wybrać samodzielnego wyboru firm, które pomogą mu dostosować wygląd restauracji do standardów, jeśli uzna oferty za korzystniejsze. Do jego zadań należy akceptacja restauracji i techniczne uruchomienie.

Podczas gdy dział inwestycyjny pracuje nad otwarciem lokalu. Dział zarządzania zajmuje się przygotowaniem  franczyzobiorcy do prowadzenia biznesu. Przygotowuje również strategię marketingową do otwarcia lokalu.


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • Nowy lokal od 150 tys. do 350 tys. (remont, adaptacja lokalu, wyposażenie lokalu)
  • Lokal po gastronomi od 50 tys. do 140 tys. (w zależności od wyposażenia kuchni i stanu lokalu)
  • Opłata wstępna 20 tys. zł ( projekt adaptacyjny, szkolenia personelu )
  • Opłata licencyjna 4%
  • Opłata marketingowa 1%
  • Lokal od 100m2 do 250m2 z możliwością uruchomienia ogródka letniego

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Bary mają funkcjonować w miastach w centrum miast powyżej 70 tyś mieszkańców, przy głównych ulicach z dużym natężeniem ruchu pieszych . Najbardziej interesujące miejscowości w Polsce to: Warszawa, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Katowice, Opole, Toruń, Kielce, Bydgoszcz, Rzeszów, Zielona Góra. W przypadku mniejszych miast każdorazowo pod konkretny punkt przygotowujemy analizę rynku w celu weryfikacji założeń biznesowych.

Zwracamy szczególną uwagę na to aby potencjalne lokal był:

  • Dobrze widoczny
  • Działał w miejscu o dużym natężeniu ruchu
  • Miał duże witryny
  • Dodatkowym atutem jest lokal narożny
  • Ulice z dużą ilościom restauracji 
  • Położone na płycie rynku lub w ulicach do nich prowadzących

Warunki najmu lokalu:

  • Umowa najmu na czas określony min 3 lata
  • Z możliwością przedłużenia na kolejne min. 3 lata
  • Wysokość czynszu nie powinna przekraczać 13% planowanego obrotu netto lokalu
  • Zgoda na przebudowę lokalu 
  • Zgoda na postawienie ogródka letniego
  • Zgoda na sprzedaż alkoholu AB

Wytyczne techniczne:

  • Przyłącze wody
  • Przyłącze kanalizacji
  • Kanalizacja z separatorem tłuszczu
  • Przyłącze energii elektrycznej min. 100 KW
  • Przyłącze gazowe (opcjonalnie)
  • Wentylacja technologiczna 10000 m3/h

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

N&W Investment Sp. z.o.o Spółka Komandytowa

św. Mikołaja 12; Wrocław

biuro@seafoodbar.pl

seafoodbar.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Kontakt do nas

Biuro

E: biuro@seafoodbar.pl

 

Dział Zarządzania

Piotr Mydłowski

T: 794-251-574

E: pmydlowski@seafoodbar.pl

 

Patryk Kochel

T: 691-879-919

E: pkochel@seafoodbar.pl

 

Karol Olszewski

T: 536-032-092

E: kolszewski@seafoodbar.pl  

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Sea Food Bar&Market.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.