Wiśniewski

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jeżeli czujesz, że jesteś taki jak my i chciałbyś razem z nami tworzyć wspólnotę Wiśniewskiego opartą na przedstawionej filozofii marki - zapraszamy Cię do rozpoczęcia razem z nami fascynującej podróży po świecie wiśni!
Proponujemy Ci otworzenie własnego lokalu z prawdziwą polską wiśniówką. Krok po kroku przedstawimy Ci receptę naszego sukcesu ponieważ uważamy, że jest w Polsce wiele miejsc w których ludzie zasługują na godne miejsce spotkań i odpoczynku od trudów codziennej pracy…
JEDNOSTKI WŁASNE
2 (Gdańsk ul. Piwna 22, Poznań ul. Wrocławska 21/2)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- możliwość posługiwania się markąWiśniewski,
- dostęp do najlepszego produktu - 16 proc. napoju spirytusowego Wiśniewski,
- „know-how” prowadzenia lokalu i systemu sprzedaży,
- pomoc w wyborze lokalu, jego aranżacji i wykończeniu,
- wsparcie w rozwinięciu i prowadzeniu biznesu wraz ze sprawdzoną wiedzą techniczną niezbędną do prowadzenia lokalu,
- wsparcie marketingowe i udział w ogólnej sieci marketingowej Wiśniewski.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- jednorazowa opłata franczyzowa 50 tys. zł netto,
- 2 proc. netto miesięcznego obrotu.
Kwota inwestycji (bez opłaty franczyzowej) 250-350 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- preferowane miasta powyżej 100 tysięcy mieszkańców, głównie ich centra (starówki),
- preferowane kamienice, lokal parterowy o powierzchni 50-120 mkw., duża witryna mile widziana, możliwość wystawienia wysokich stolików na zewnątrz lokalu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Łukasz Kunicki
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Bar, w którym jest serwowany tylko jeden trunek? Franczyzodawca marki Wiśniewski przekonuje, że to opłacalny biznes.
W co zainwestować – to pytanie, które dręczy wielu przyszłych przedsiębiorców. W grudniowym numerze "FRANCHISING" podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w nadchodzącym roku.

– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski, menedżer ds. rozwoju restauracji Chinkalnia.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.
Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!

Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.
Franczyzodawcy marki Falla nie tylko otwierają kolejne wegańskie restauracje. Uruchomili również nowy koncept.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.