Steiku Haoss

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Steiku Haoss to elegancka, koncepcyjna restauracja stworzona przez rodzinę Cima, pochodzącą z krajów bałtyckich. Położona w samym sercu Rygi steakownia jest prowadzona przez dwa pokolenia tejże rodziny i szczyci się najwyższej klasy kuchnią i wyjątkową obsługą. W ciągu 25 lat działalności marka Steiku Haossa doskonaliła wiedzę na temat najwyższej jakości steków, które dziś zasługują na opinię "prawdopodobnie najlepszych steków w mieście"...
Posiadająca już trzy restauracje w Rydze Steiku Haoss jest częścią wiodącej na rynku sieci restauracji Cantus Group. Założona w 1992 roku Grupa Cantus to skupia kilka brandów restauracyjnych i gastronomicznych, które stawiają na nagradzaną kuchnię i wyjątkową obsługę. Dzięki ponad 25-letniemu doświadczeniu w dziedzinie gościnności nieustannie wprowadzamy innowacje i wyprzedzamy trendy kulinarne, oferując najlepszą jakość, wzornictwo i smaki.
Restauracje Grupy Cantus, w tym Steiku Haoss, Muusu i Muusu Terase, wyróżniają się charakterem i stylem, ale łączą je wartości rodzinne, zamiłowanie do gościnności i zespół, który zwraca uwagę na szczegóły i sprawia, że jedzenie jest naprawdę wyjątkowe, serwując dania z całego świata.
JEDNOSTKI WŁASNE
Wielomarkowa sieć restauracji w Rydze na Łotwie, w tym 3 restauracje Steiku Haoss.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Steiku Haoss daje franczyzobiorcom wiedzę, narzędzia i szkolenia, aby mogli z powodzeniem prowadzić i rozwijać firmę. Zespół wsparcia franczyzowego udziela fachowych porad i opiekuje się franczyzobiorcami przez cały okres wspólpracy.
Steiku Haoss oferuje obszerny zakres wsparcia i doradztwa w następujących obszarach (ale nie tylko):
- analiza lokalizacyjna i budowlana,
- projektowanie restauracji we współpracy z lokalnymi architektami i dostawcami,
- standardy marki i opakowania,
- podręcznik standardowych procedur operacyjnych, w tym norm, procesów, receptur, wytycznych marketingowych,
- rejestracja znaku towarowego,
- zakup sprzętu,
- polityka żywnościowa i polityka bezpieczeństwa,
- plany biznesowe i finansowe,
- modelowanie i prognozowanie,
- rekrutacja i szkolenia,
- definicja i ustanowienie łańcucha dostaw,
- tworzenie i projektowanie menu,
- ciągłe doskonalenie systemu.
Obszary te składają się na wsparcie na różnych etapach, takich jak budowa, projektowanie, procedury operacyjne, rekrutacja i otwarcie restauracji.
Wsparcie marketingowe
Zespół wsparcia franczyzowego zapewnia franczyzobiorcom stałą pomoc w opracowaniu strategii marketingowej i przełożeniu jej na plany działania.
Są to elementy, które są zawarte w pakiecie wsparcia marketingowego:
- katalog znaków marki i style-book,
- strategia marketingowa,
- roczny plan marketingowy,
- zabezpieczenie sprzedaży i marketingu w restauracji, w tym karty menu i materiały promocyjne,
- strategia marketingu cyfrowego, w tym wytyczne dotyczące stron internetowych i mediów społecznościowych,
- wytyczne do CRM,
- szkolenia z zakresu sprzedaży i marketingu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata franczyzowa zaczyna się od 25 tys. euro za pojedynczą restaurację,
- łączna wartość inwestycji zaczyna się od 200 tys. euro,
- 6 proc. opłaty franczyzowej od miesięcznej sprzedaży netto,
- możliwość zakupu master franczyzy na obszar całej Polski.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Poszukujemy ambitnych i zmotywowanych do działania franczyzobiorców, którzy wykorzystają nasze źródła przychodów i rozwiną się w nowych regionach. Aby zostać franczyzobiorcą restauracji i stekowni Steiku Haoss, należy przedstawić szczegółową strategię i plan dla konkretnego regionu lub terytorium.
Niezbędna jest również odpowiednia lokalizacja. Franczyzobiorca powinien mieć dostęp do atrakcyjnej lokalizacji przy tętniącym życiem deptaku, w centrum handlowym lub biznesowym. Optymalna powierzchnia użytkowa to od 350 do 550 mkw. Idealnym miejscem dla restauracji jest narożny budynek, z otwartym planem piętra i dużymi oknami. Oprócz koncepcji strategicznej, istnieje szereg cech, które franczyzobiorca musi posiadać, aby dołączyć do sieci Steiku Haoss:
Zaplecze
- znajomość lokalnej kultury i zwyczajów,
- doświadczenie z zakresu marketingu i rozwoju biznesu,
- doświadczenie w zakresie kontroli finansowej i kosztowej.
Zalety
- utworzona sieć partnerów lokalnych,
- dostęp do silnego zespołu zarządzającego.
Podejście
- silna identyfikacja z koncepcją Steiku Haoss,
- gotowość do samodzielnej pracy, ale jednocześnie do bycia częścią większego systemu,
- praktyczne podejście do zdobywania wiedzy i umiejętności.
Cechy osobowościowe
- pozytywne przywództwo,
- zorientowanie na pracę zespołową,
- wizjonerskie i przedsiębiorcze myślenie w celu odblokowania potencjału zarobkowego Steiku Haoss,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne do przekazywania wartości Steiku Haoss.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sia Cantus
Meistaru street 25, Rīga, Latvia, LV - 1050
+371 26 41 66 41
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Mr. Davis Cima
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sia Cantus (Meistaru street 25, Rīga, Latvia, LV - 1050). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Steiku Haoss oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie steikuhaoss.lv.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?
Diety pudełkowe cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków. Nie jest to jednak dzisiaj łatwy biznes do prowadzenia.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Franczyza oprócz korzyści niesie ze sobą również zagrożenia.

Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.
Cafe Słodziak to nowy koncept franczyzodawcy marki Cukrem i Solą. Jakie są plany marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Gastronomia nadal jest jedną z branż najchętniej wybieranych przez przedsiębiorców. Prezentujemy 30 sprawdzonym pomysłów na biznes we franczyzie w tej branży!
Czy ekologiczny biznes prowadzi się tylko dla idei, czy też naprawdę można na tym zarobić? Oto pomysły na firmę, która dba o środowisko.
Studio gamingowe, klub Xtreme Fitness Gym, firma diagnozująca zdrowe zwierząt na podstawie badania ich sierści a może mała manufaktura torebek? Sprawdź, jak otworzyć takie biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.