Steiku Haoss

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Steiku Haoss to elegancka, koncepcyjna restauracja stworzona przez rodzinę Cima, pochodzącą z krajów bałtyckich. Położona w samym sercu Rygi steakownia jest prowadzona przez dwa pokolenia tejże rodziny i szczyci się najwyższej klasy kuchnią i wyjątkową obsługą. W ciągu 25 lat działalności marka Steiku Haossa doskonaliła wiedzę na temat najwyższej jakości steków, które dziś zasługują na opinię  "prawdopodobnie najlepszych steków w mieście"...

Posiadająca już trzy restauracje w Rydze Steiku Haoss jest częścią wiodącej na rynku sieci restauracji Cantus Group. Założona w 1992 roku Grupa Cantus to skupia kilka brandów restauracyjnych i  gastronomicznych, które stawiają na nagradzaną kuchnię i wyjątkową obsługę. Dzięki ponad 25-letniemu doświadczeniu w dziedzinie gościnności nieustannie wprowadzamy innowacje i wyprzedzamy trendy kulinarne, oferując najlepszą jakość, wzornictwo i smaki. 

Restauracje Grupy Cantus, w tym Steiku Haoss, Muusu i Muusu Terase, wyróżniają się charakterem i stylem, ale łączą je wartości rodzinne, zamiłowanie do gościnności i zespół, który zwraca uwagę na szczegóły i sprawia, że jedzenie jest naprawdę wyjątkowe, serwując dania z całego świata.

JEDNOSTKI WŁASNE

Wielomarkowa sieć restauracji w Rydze na Łotwie, w tym 3 restauracje Steiku Haoss.

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Steiku Haoss daje franczyzobiorcom wiedzę, narzędzia i szkolenia, aby mogli z powodzeniem prowadzić i rozwijać firmę. Zespół wsparcia franczyzowego udziela fachowych porad i opiekuje się franczyzobiorcami przez cały okres wspólpracy.

Steiku Haoss oferuje obszerny zakres wsparcia i doradztwa w następujących obszarach (ale nie tylko):

  • analiza lokalizacyjna i budowlana,
  • projektowanie restauracji we współpracy z lokalnymi architektami i dostawcami,
  • standardy marki i opakowania,
  • podręcznik standardowych procedur operacyjnych, w tym norm, procesów, receptur, wytycznych marketingowych,
  • rejestracja znaku towarowego,
  • zakup sprzętu,
  • polityka żywnościowa i polityka bezpieczeństwa,
  • plany biznesowe i finansowe,
  • modelowanie i prognozowanie,
  • rekrutacja i szkolenia,
  • definicja i ustanowienie łańcucha dostaw,
  • tworzenie i projektowanie menu,
  • ciągłe doskonalenie systemu.

Obszary te składają się na wsparcie na różnych etapach, takich jak budowa, projektowanie, procedury operacyjne, rekrutacja i otwarcie restauracji.  

Wsparcie marketingowe

Zespół wsparcia franczyzowego zapewnia franczyzobiorcom stałą pomoc w opracowaniu strategii marketingowej i przełożeniu jej na plany działania. 

Są to elementy, które są zawarte w pakiecie wsparcia marketingowego:

  • katalog znaków marki i style-book,
  • strategia marketingowa,
  • roczny plan marketingowy,
  • zabezpieczenie sprzedaży i marketingu w restauracji, w tym karty menu i materiały promocyjne,
  • strategia marketingu cyfrowego, w tym wytyczne dotyczące stron internetowych i mediów społecznościowych,
  • wytyczne do CRM,
  • szkolenia z zakresu sprzedaży i marketingu.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • opłata franczyzowa zaczyna się od 25 tys. euro za pojedynczą restaurację,
  • łączna wartość inwestycji zaczyna się od 200 tys. euro,
  • 6 proc. opłaty franczyzowej od miesięcznej sprzedaży netto,
  • możliwość zakupu master franczyzy na obszar całej Polski.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Poszukujemy ambitnych i zmotywowanych do działania franczyzobiorców, którzy wykorzystają nasze źródła przychodów i rozwiną się w nowych regionach. Aby zostać franczyzobiorcą restauracji i stekowni Steiku Haoss, należy przedstawić szczegółową strategię i plan dla konkretnego regionu lub terytorium. 

Niezbędna jest również odpowiednia lokalizacja. Franczyzobiorca powinien mieć dostęp do atrakcyjnej lokalizacji przy tętniącym życiem deptaku, w centrum handlowym lub biznesowym. Optymalna powierzchnia użytkowa to od 350 do 550 mkw. Idealnym miejscem dla restauracji jest narożny budynek, z otwartym planem piętra i dużymi oknami. Oprócz koncepcji strategicznej, istnieje szereg cech, które franczyzobiorca musi posiadać, aby dołączyć do sieci Steiku Haoss:

Zaplecze

  • znajomość lokalnej kultury i zwyczajów,
  • doświadczenie z zakresu marketingu i rozwoju biznesu,
  • doświadczenie w zakresie kontroli finansowej i kosztowej.

Zalety

  • utworzona sieć partnerów lokalnych,
  • dostęp do silnego zespołu zarządzającego.

Podejście

  • silna identyfikacja z koncepcją Steiku Haoss,
  • gotowość do samodzielnej pracy, ale jednocześnie do bycia częścią większego systemu,
  • praktyczne podejście do zdobywania wiedzy i umiejętności.

Cechy osobowościowe 

  • pozytywne przywództwo,
  • zorientowanie na pracę zespołową,
  • wizjonerskie i przedsiębiorcze myślenie w celu odblokowania potencjału zarobkowego Steiku Haoss,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne do przekazywania wartości Steiku Haoss.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Sia Cantus

Meistaru street 25, Rīga, Latvia, LV - 1050

+371 26 41 66 41

davis@steikuhaoss.lv

steikuhaoss.lv

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Mr. Davis Cima

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Steiku Haoss.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.