Steiku Haoss

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Steiku Haoss to elegancka, koncepcyjna restauracja stworzona przez rodzinę Cima, pochodzącą z krajów bałtyckich. Położona w samym sercu Rygi steakownia jest prowadzona przez dwa pokolenia tejże rodziny i szczyci się najwyższej klasy kuchnią i wyjątkową obsługą. W ciągu 25 lat działalności marka Steiku Haossa doskonaliła wiedzę na temat najwyższej jakości steków, które dziś zasługują na opinię "prawdopodobnie najlepszych steków w mieście"...
Posiadająca już trzy restauracje w Rydze Steiku Haoss jest częścią wiodącej na rynku sieci restauracji Cantus Group. Założona w 1992 roku Grupa Cantus to skupia kilka brandów restauracyjnych i gastronomicznych, które stawiają na nagradzaną kuchnię i wyjątkową obsługę. Dzięki ponad 25-letniemu doświadczeniu w dziedzinie gościnności nieustannie wprowadzamy innowacje i wyprzedzamy trendy kulinarne, oferując najlepszą jakość, wzornictwo i smaki.
Restauracje Grupy Cantus, w tym Steiku Haoss, Muusu i Muusu Terase, wyróżniają się charakterem i stylem, ale łączą je wartości rodzinne, zamiłowanie do gościnności i zespół, który zwraca uwagę na szczegóły i sprawia, że jedzenie jest naprawdę wyjątkowe, serwując dania z całego świata.
JEDNOSTKI WŁASNE
Wielomarkowa sieć restauracji w Rydze na Łotwie, w tym 3 restauracje Steiku Haoss.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Steiku Haoss daje franczyzobiorcom wiedzę, narzędzia i szkolenia, aby mogli z powodzeniem prowadzić i rozwijać firmę. Zespół wsparcia franczyzowego udziela fachowych porad i opiekuje się franczyzobiorcami przez cały okres wspólpracy.
Steiku Haoss oferuje obszerny zakres wsparcia i doradztwa w następujących obszarach (ale nie tylko):
- analiza lokalizacyjna i budowlana,
- projektowanie restauracji we współpracy z lokalnymi architektami i dostawcami,
- standardy marki i opakowania,
- podręcznik standardowych procedur operacyjnych, w tym norm, procesów, receptur, wytycznych marketingowych,
- rejestracja znaku towarowego,
- zakup sprzętu,
- polityka żywnościowa i polityka bezpieczeństwa,
- plany biznesowe i finansowe,
- modelowanie i prognozowanie,
- rekrutacja i szkolenia,
- definicja i ustanowienie łańcucha dostaw,
- tworzenie i projektowanie menu,
- ciągłe doskonalenie systemu.
Obszary te składają się na wsparcie na różnych etapach, takich jak budowa, projektowanie, procedury operacyjne, rekrutacja i otwarcie restauracji.
Wsparcie marketingowe
Zespół wsparcia franczyzowego zapewnia franczyzobiorcom stałą pomoc w opracowaniu strategii marketingowej i przełożeniu jej na plany działania.
Są to elementy, które są zawarte w pakiecie wsparcia marketingowego:
- katalog znaków marki i style-book,
- strategia marketingowa,
- roczny plan marketingowy,
- zabezpieczenie sprzedaży i marketingu w restauracji, w tym karty menu i materiały promocyjne,
- strategia marketingu cyfrowego, w tym wytyczne dotyczące stron internetowych i mediów społecznościowych,
- wytyczne do CRM,
- szkolenia z zakresu sprzedaży i marketingu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata franczyzowa zaczyna się od 25 tys. euro za pojedynczą restaurację,
- łączna wartość inwestycji zaczyna się od 200 tys. euro,
- 6 proc. opłaty franczyzowej od miesięcznej sprzedaży netto,
- możliwość zakupu master franczyzy na obszar całej Polski.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Poszukujemy ambitnych i zmotywowanych do działania franczyzobiorców, którzy wykorzystają nasze źródła przychodów i rozwiną się w nowych regionach. Aby zostać franczyzobiorcą restauracji i stekowni Steiku Haoss, należy przedstawić szczegółową strategię i plan dla konkretnego regionu lub terytorium.
Niezbędna jest również odpowiednia lokalizacja. Franczyzobiorca powinien mieć dostęp do atrakcyjnej lokalizacji przy tętniącym życiem deptaku, w centrum handlowym lub biznesowym. Optymalna powierzchnia użytkowa to od 350 do 550 mkw. Idealnym miejscem dla restauracji jest narożny budynek, z otwartym planem piętra i dużymi oknami. Oprócz koncepcji strategicznej, istnieje szereg cech, które franczyzobiorca musi posiadać, aby dołączyć do sieci Steiku Haoss:
Zaplecze
- znajomość lokalnej kultury i zwyczajów,
- doświadczenie z zakresu marketingu i rozwoju biznesu,
- doświadczenie w zakresie kontroli finansowej i kosztowej.
Zalety
- utworzona sieć partnerów lokalnych,
- dostęp do silnego zespołu zarządzającego.
Podejście
- silna identyfikacja z koncepcją Steiku Haoss,
- gotowość do samodzielnej pracy, ale jednocześnie do bycia częścią większego systemu,
- praktyczne podejście do zdobywania wiedzy i umiejętności.
Cechy osobowościowe
- pozytywne przywództwo,
- zorientowanie na pracę zespołową,
- wizjonerskie i przedsiębiorcze myślenie w celu odblokowania potencjału zarobkowego Steiku Haoss,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne do przekazywania wartości Steiku Haoss.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sia Cantus
Meistaru street 25, Rīga, Latvia, LV - 1050
+371 26 41 66 41
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Mr. Davis Cima
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sia Cantus (Meistaru street 25, Rīga, Latvia, LV - 1050). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Steiku Haoss oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie steikuhaoss.lv.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Nasza sieć liczy ponad 194 lokale w całej Polsce i działa nieprzerwanie od 1996 roku.
Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?

Systemy franczyzowe można podzielić według różnych kryteriów m.in. rodzaju know-how, rodzaju działalności gospodarczej czy sposobu organizacji systemu. Przedstawiamy najważniejsze klasyfikacje.
Franczyza pojawiła się na polskim rynku wraz z upadkiem komunizmu, a dziś jest fundamentem rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości. W 2020 roku chętni do założenia firmy mają do wyboru ponad 1300 konceptów franczyzowych.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Pakiet franczyzowy, nazywany także licencją franczyzową, stanowi istotę systemu franczyzowego, gdyż zawiera kompletną koncepcję prowadzenia działalności gospodarczej oferowaną przez franczyzodawcę.
Co to franczyza? To sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?
W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
– Świadomość Polaków dotycząca trendów żywieniowych jest coraz wyższa. To sprzyja rozwojowi naszego konceptu – mówi Karol Babicz, właściciel sieci Ciacho bez cukru.
Franczyzobiorcy New York Hot Dog mają do wyboru kilka formatów, w których mogą działać. Dodatkowo licencjodawca uruchamia dwa zupełnie nowe koncepty.
W ubiegłym roku marka Mini Melts miała ok. 800 stoisk z lodami. Jaki będzie ten sezon?
– W 2022 roku zaobserwujemy spadek wartości zamówień z dowozem, ale już w 2025 roku rynek pobije pandemiczny rekord i przebije pułap 10 mld zł – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu spółki Stava.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.